Kan iemand mij vertellen of het decoderen van canal+ nog steeds mogelijk is als je een standaard PCI-tvkaart in je systeem hebt? Ik las wat stukjes over hoe makkelijk het is om met zo'n softwaredecodertje zeer simpel het signaal kan tweaken. Graag een reactie
Met twee TV kaarten kun je het zelfs met geluid bekijken, maar dat conflicteert meestal als de pest.
Tenzij je beroepscrimineel bent (die kunnen het niet maken iets legaal te doen
) kun je beter een abo nemen als je het interessant vindt.
Tenzij je beroepscrimineel bent (die kunnen het niet maken iets legaal te doen
You can't have everything. Where would you put it?
voor zover ik weet is het niet illegaal. Het standaard (lees: gecodeerde) signaal wordt standaard op de kabel aangeboden door canal+. Het abonnement wat je betaalt is eigenlijk het huren van de decoder, die het gecodeerde signaal decodeert. Ik mag volgens mij met dit signaal doen wat ik wil, aangezien het standaard wordt aangeleverd. Dit is dus ook het decoderen van het signaal met software. En zo niet, dan doe ik het lekker toch, duh
Elektriciteit en water komt ook standaard je huis binnen, maar als je daar niet voor betaald houd het ook een keer op.Op vrijdag 15 maart 2002 11:22 schreef novosiebe het volgende:
voor zover ik weet is het niet illegaal. Het standaard (lees: gecodeerde) signaal wordt standaard op de kabel aangeboden door canal+. Het abonnement wat je betaalt is eigenlijk het huren van de decoder, die het gecodeerde signaal decodeert. Ik mag volgens mij met dit signaal doen wat ik wil, aangezien het standaard wordt aangeleverd. Dit is dus ook het decoderen van het signaal met software. En zo niet, dan doe ik het lekker toch, duh
Maar het signaal is gecodeerd, en is dus niet voor iedereen bedoelt.
bestaat wel maar mag niet, er is nog een hele rel overgeweest een tijd terug toen het in een computerblad stond
Met een oude versie van CabelCrypt decoder lukte het mij gewoon...Op vrijdag 15 maart 2002 11:25 schreef Tom S. het volgende:
In Windows 2000/XP is er nog geen software voor die werkt, geloof ik.
En verder :
Een Canal+ abo gaat om en digitaal signaal dat op de kabel zit, dat kun je geeneens als gescrambled zien... Nee, hetgeen je decode met dat stukkje software is de oude versie, een analoge, maar daarvoor bestaan volgens mij zelfs geen legale decoders meer :-)
In Amsertdam bijvoorbeeld zit Canal+ wel op de kabel, maar dat analoge signaal die je op je PC kunt decoden weer niet.
Klopt wel geloof ik, maar je mag alleen niet anderen uitleggen hoe het moet.Op vrijdag 15 maart 2002 11:22 schreef novosiebe het volgende:
Met een sat-ontvanger heb je overigens wel geluid
Mag je mij vertellen hoe je dat geluid voor elkaar hebt gekregen, want voor zover ik weet is dat met de nederlandse Canal+ namelijk nog niet mogelijk...Op vrijdag 15 maart 2002 11:22 schreef tweakerbee het volgende:
Met twee TV kaarten kun je het zelfs met geluid bekijken, maar dat conflicteert meestal als de pest.
Tenzij je beroepscrimineel bent (die kunnen het niet maken iets legaal te doen) kun je beter een abo nemen als je het interessant vindt.
<kun je me mailen?>
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Ik heb naast mijn videorecorder een sateliet ontvanger aan mijn TV kaart hangen, ik kan dus rustig Canal+ kijken.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Die decoder proggies werken wel!
Zoek maar even met google op CableCrypt.
Het is geen fantastische beeldkwaliteit, maar hij doet het wel.
Geluid kan overigens nog niet gedecodeerd worden.
Op mijn hauppauge werkt het prima
het via de kabel decoderen van betaal kanalen is dus niet toegestaan . Anders is het met de kanalen te ontvangen via de sat , je betaald niet om de signalen op te vangen . ze zenden ongevraagt die rommel naar je toe 
en wat jij dan doet met dat signaal is jou zorg .
dat je met een simpele sat dvb.S kaart gewoon alles kan ontvangen en decoderen is hun probleem . wat ze al 2 jaar proberen optelossen .
Maar het aanzetten tot deze actie om de signalen te decoderen is dus wel weer FOUT . je mag dus geen info verstrekken hoe je het moet doen . zelfs er over praten mag niet
alles over hoe of wat is te vinden op
http://members.home.nl/happysat/MD/DVB_Hacking_Using_Multidec_80.html
en wat jij dan doet met dat signaal is jou zorg .
dat je met een simpele sat dvb.S kaart gewoon alles kan ontvangen en decoderen is hun probleem . wat ze al 2 jaar proberen optelossen .
Maar het aanzetten tot deze actie om de signalen te decoderen is dus wel weer FOUT . je mag dus geen info verstrekken hoe je het moet doen . zelfs er over praten mag niet
http://members.home.nl/happysat/MD/DVB_Hacking_Using_Multidec_80.html
uhm tja ik draai intel :) cel 1200 .gforce 2Ti
Onder XP??Op vrijdag 15 maart 2002 12:16 schreef CyberTijn het volgende:
Die decoder proggies werken wel!
Dit gaat de verkeerde kant uit.
Komt bij dat het niet echt hoort in HA
Komt bij dat het niet echt hoort in HA
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()