Toon posts:

tv-kaart + software = canal+

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het decoderen van canal+ nog steeds mogelijk is als je een standaard PCI-tvkaart in je systeem hebt? Ik las wat stukjes over hoe makkelijk het is om met zo'n softwaredecodertje zeer simpel het signaal kan tweaken. Graag een reactie

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het is mogelijk, maar dat is illegaal en je hebt geen geluid. Dus je kan beter een abo nemen.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

tweakerbee

dus..?

Met twee TV kaarten kun je het zelfs met geluid bekijken, maar dat conflicteert meestal als de pest.
Tenzij je beroepscrimineel bent (die kunnen het niet maken iets legaal te doen ;)) kun je beter een abo nemen als je het interessant vindt.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik weet is het niet illegaal. Het standaard (lees: gecodeerde) signaal wordt standaard op de kabel aangeboden door canal+. Het abonnement wat je betaalt is eigenlijk het huren van de decoder, die het gecodeerde signaal decodeert. Ik mag volgens mij met dit signaal doen wat ik wil, aangezien het standaard wordt aangeleverd. Dit is dus ook het decoderen van het signaal met software. En zo niet, dan doe ik het lekker toch, duh

Verwijderd

Oei oei , nu komt er natuurlijk weer snel een slotje op...

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In Windows 2000/XP is er nog geen software voor die werkt, geloof ik.

They made me do it.

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 11:22 schreef novosiebe het volgende:
voor zover ik weet is het niet illegaal. Het standaard (lees: gecodeerde) signaal wordt standaard op de kabel aangeboden door canal+. Het abonnement wat je betaalt is eigenlijk het huren van de decoder, die het gecodeerde signaal decodeert. Ik mag volgens mij met dit signaal doen wat ik wil, aangezien het standaard wordt aangeleverd. Dit is dus ook het decoderen van het signaal met software. En zo niet, dan doe ik het lekker toch, duh
Elektriciteit en water komt ook standaard je huis binnen, maar als je daar niet voor betaald houd het ook een keer op.

Maar het signaal is gecodeerd, en is dus niet voor iedereen bedoelt.

Verwijderd

dubbel post :(

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:37
bestaat wel maar mag niet, er is nog een hele rel overgeweest een tijd terug toen het in een computerblad stond

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op vrijdag 15 maart 2002 11:25 schreef Tom S. het volgende:
In Windows 2000/XP is er nog geen software voor die werkt, geloof ik.
Met een oude versie van CabelCrypt decoder lukte het mij gewoon...

En verder :
Een Canal+ abo gaat om en digitaal signaal dat op de kabel zit, dat kun je geeneens als gescrambled zien... Nee, hetgeen je decode met dat stukkje software is de oude versie, een analoge, maar daarvoor bestaan volgens mij zelfs geen legale decoders meer :-)

In Amsertdam bijvoorbeeld zit Canal+ wel op de kabel, maar dat analoge signaal die je op je PC kunt decoden weer niet.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op vrijdag 15 maart 2002 11:22 schreef novosiebe het volgende:
Klopt wel geloof ik, maar je mag alleen niet anderen uitleggen hoe het moet.

Met een sat-ontvanger heb je overigens wel geluid :)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 12:26
Op vrijdag 15 maart 2002 11:22 schreef tweakerbee het volgende:
Met twee TV kaarten kun je het zelfs met geluid bekijken, maar dat conflicteert meestal als de pest.
Tenzij je beroepscrimineel bent (die kunnen het niet maken iets legaal te doen ;)) kun je beter een abo nemen als je het interessant vindt.
Mag je mij vertellen hoe je dat geluid voor elkaar hebt gekregen, want voor zover ik weet is dat met de nederlandse Canal+ namelijk nog niet mogelijk...
<kun je me mailen?>

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:16
Ik heb ook geprobeerd movie house te ontvangen, maar die decoder proggies werken bij mij ook niet :(

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb naast mijn videorecorder een sateliet ontvanger aan mijn TV kaart hangen, ik kan dus rustig Canal+ kijken. >:)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Die decoder proggies werken wel!

Zoek maar even met google op CableCrypt.
Het is geen fantastische beeldkwaliteit, maar hij doet het wel.
Geluid kan overigens nog niet gedecodeerd worden.

Op mijn hauppauge werkt het prima :D

• djazzy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:33
het via de kabel decoderen van betaal kanalen is dus niet toegestaan . Anders is het met de kanalen te ontvangen via de sat , je betaald niet om de signalen op te vangen . ze zenden ongevraagt die rommel naar je toe :)
en wat jij dan doet met dat signaal is jou zorg .
dat je met een simpele sat dvb.S kaart gewoon alles kan ontvangen en decoderen is hun probleem . wat ze al 2 jaar proberen optelossen .
Maar het aanzetten tot deze actie om de signalen te decoderen is dus wel weer FOUT . je mag dus geen info verstrekken hoe je het moet doen . zelfs er over praten mag niet :) alles over hoe of wat is te vinden op
http://members.home.nl/happysat/MD/DVB_Hacking_Using_Multidec_80.html

uhm tja ik draai intel :) cel 1200 .gforce 2Ti

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Op vrijdag 15 maart 2002 12:16 schreef CyberTijn het volgende:
Die decoder proggies werken wel!

Zoek maar even met google op CableCrypt.
Het is geen fantastische beeldkwaliteit, maar hij doet het wel.
Geluid kan overigens nog niet gedecodeerd worden.

Op mijn hauppauge werkt het prima :D
Onder XP?? :?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit gaat de verkeerde kant uit.
Komt bij dat het niet echt hoort in HA

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.