Toon posts:

MP3 cdspeler/discman

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht erover om zo'n ding te kopen.
Uren muziek op 1 cdtje
Heeft er nog iemand suggesties.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
wacht op de philips expandium, en koop die :)

Verwijderd

Creative komt volgens mij binnenkort ook met zo'n mp3-discman op de markt. 6 Gigabyte opslagruimte! Maar ja 900,- Piek is ook niet niks :)

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Ik heb nu een Lenoxx voor 325,-
Werkt perfect

Wat er ook gebeuren moogh...

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 07:05

Theeboon

theebonen bestaan!

dan moettie wel een stoer qua uiterlijk zijn, stabiel, stevig en een id3-tag lezer hebben.

maar hoe werkt 't dan eigenlijk? ik heb bijv. de cd's in directories op de cd staan, kan je dan gewoon die cd's afzonderlijk inlezen ofzo? zit er een explorer-functietje op ofzo? Of moet je dan alle mp3's in de root knallen...

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 september 2000 22:27 schreef Theeboon het volgende:
dan moettie wel een stoer qua uiterlijk zijn, stabiel, stevig en een id3-tag lezer hebben.

maar hoe werkt 't dan eigenlijk? ik heb bijv. de cd's in directories op de cd staan, kan je dan gewoon die cd's afzonderlijk inlezen ofzo? zit er een explorer-functietje op ofzo? Of moet je dan alle mp3's in de root knallen...[/quote]Je kunt gewoon de mp3 in subdirectories plaatsen
Zo'n Lenoxx kan er volgens mij iets van 7 aan.
Dus je kunt je files in 7 subdirectories plaatsen

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 september 2000 19:18 schreef thefirstikke het volgende:
wacht op de philips expandium, en koop die :)[/quote]Eh expanium bedoel je neem ik aan >:)

Ik ga e rook zeker een kopen, maar die expanium is hier vrij duur, maybe koop ik er een als ik in NY ben eind october, of anders een goedkopere die hier wel al te krijgen zijn. Op t.n was er laatst een post ove reen nieuwe, maybe is die leuk.

Als je veel wil weten en vragen over MP3 hardware moet je op het MP3.com forum kijken daar kan je VEEL info vinden.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

De philips is al verkrijgbaar... ;)

Zie correct in Rotterdam...

• Boy_One
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07-2025
Hoi,

Ik heb sinds kort de op tweakers beschreven mp3 rom speler in huis... En hij werkt als een trein..:)

Misschien heb je aan deze url iets.
http://www.hardwareinfo.net/cgi-bin/go.cgi?go=/artikelen/reviews/2000-05-23-Portable-MP3-CD-Speler/pagina01.html&head=/artikelen/reviews/2000-05-23-Portable-MP3-CD-Speler/head.go

Greetz Boy_One

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

MiniDisc! :P

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

op MP3Spelers.nl staat de hele meuk bij elkaar, CD based MP3 spelers. Binnenkort komt de Pine uit, die is net iets goedkoper dan de Philips Expanium maar leest wél ID3Tags. Een leuke nieuwkomer is de Soul DMP-01, die leest ook ID3Tags en ziet er vrij strak uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/mp3spelers/gifpic/dmp.gif

Verwijderd

Ik heb 2 Mambo-Xen gehad, die dingen waren echt zo brak als een tiet! ik koop de philips wel, tenminste ook OK voor garantie...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik koop er ook een, tenminste, als ik een scooter + nieuwe pc heb.....doe ook maar meteen 3 bijbantjes :+

Verwijderd

Dus die Lennoxx is wel een aanrader???

hmmm ik zit erover na te denken om er een te kopen.....maar ja het kost je toch weer 350piek :(

Verwijderd

Ik wacht wel tot er eentje is met mp3 tag ondersteuning weet iemand of de soul mp3 speler sub dir kan lezen?

Verwijderd

Ik heb zelf een Philips Expanium 203, is echt supercool ding, enige nadeel is dat er geen id3-tag opzit. Maar voor de rest rules dat ding!

Verwijderd

oude tropic slotje?!?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
oei, dit is idd wel heel erg oud ja! :D

Ik heb zelfs nog de 1e reply gegeven meer dan een jaar geleden! :P zo kom je nog eens wat tegen :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

oud en verkeerde forum

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.