Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"
Abit BX6. Dat was de ideale combinatie destijds.
Siditamentis astuentis pactum.
Elk zelf-respecterend mobo met BX chipset will do the job properly
Bedoel je niet de Abit BH6?Op vrijdag 15 maart 2002 11:21 schreef Varienaja het volgende:
Abit BX6. Dat was de ideale combinatie destijds.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
yep, de BH6 en een celly 300A stond voor veel overclock plezierOp vrijdag 15 maart 2002 12:01 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Bedoel je niet de Abit BH6?
Hier staat tekst
Ah, ik heb nog in de PC van m`n zusje een BH6-je +Cely300A zitten, loopt nu al dik 3 jaar met stock koeler op 450, nooit meer naar omgekeken...
BX6 en BH6 zijn zowat hetzelfde. De BH was iets goedkoper, en had maar 3 dimm-voetjes. Ik heb destijds een BH6 gehad (staat nu bij een zusje), en de Celeron300A was uitverkocht. Die veters bij Funprice verzekerden me dat een 333 minstens zo goed over te klokken wasOp vrijdag 15 maart 2002 12:01 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Bedoel je niet de Abit BH6?
Siditamentis astuentis pactum.
Bh6 was inderdaad beste combo.
heb hem ook noge gehad. celeron 300a @ 504 heeft 2 jaar als een trein gewerkt.
daarna nog een celeron 566@850 op hetzelfde bord en een 800 @ 1000 :-)
abit bh6 = superbord
heb hem ook noge gehad. celeron 300a @ 504 heeft 2 jaar als een trein gewerkt.
daarna nog een celeron 566@850 op hetzelfde bord en een 800 @ 1000 :-)
abit bh6 = superbord
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
kun je mij ff vertellen welke instellingen je maakte, want als ik met me stock coolertje wat overclock wordt ie instabiel.Op vrijdag 15 maart 2002 12:06 schreef XElDiablo het volgende:
Ah, ik heb nog in de PC van m`n zusje een BH6-je +Cely300A zitten, loopt nu al dik 3 jaar met stock koeler op 450, nooit meer naar omgekeken...
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Elke BX is goed, ik heb een goedkoop mobotje op de kop weten te tikken een maand of 9 geleden, draait heerlijk met mn 300A @ 504 MHz met een goedkoop klein koelertje. Het is een slot1 bord en socket cpu, dus gewoon slotket eronder en deze gemod op 2.2 volt standaard, dan hoeft de bios ook niets meer te kunnen dan een fsb van 112 ondersteunen
Mijne post zelfs op 600 en boot half tot windows op 2.2 volt
Mijne post zelfs op 600 en boot half tot windows op 2.2 volt
Niks, standaardconfig, alleen de multiplier omhoog, maar zoals bekend waren er goede en slechte exemplaren, ik had gelukkig een goede 300A...Op vrijdag 15 maart 2002 13:21 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
kun je mij ff vertellen welke instellingen je maakte, want als ik met me stock coolertje wat overclock wordt ie instabiel.
Verwijderd
duh...wel eens van klok en klepel gehoort?...de multiplier omhoog! right..Op vrijdag 15 maart 2002 13:27 schreef XElDiablo het volgende:
[..]
Niks, standaardconfig, alleen de multiplier omhoog, maar zoals bekend waren er goede en slechte exemplaren, ik had gelukkig een goede 300A...
volgens mij bedoelt ie gewoon de FSB ipv de MPOp vrijdag 15 maart 2002 14:40 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
duh...wel eens van klok en klepel gehoort?...de multiplier omhoog! right..
Pagina: 1