na disconnecten niet meer op internet met winXP

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
hoi, soms als ik van internet word afgegooid, of ik connect opnieuw zonder dat m'n computer aan en uit gaat dan connect winXP wel met internet, maar ik kan nergens opkomen. dus hij geeft wel aan dat hij met internet connectie heeft, maar msn kan niet aanmelden, en geen site is op te vragen, ik moet dan perse mijn pc rebooten en dan pas gaat het weer goed. ik heb een gewone 56k6 modem, en heb het probleem met wanadoo hometime gehad, maar nu ook met friaco

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
is er niemand die dit probleem heeft of weet hoe ik dit misschien kan oplossen?

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

welke isp heb je? krijg je wel verbinding de 2de x, zo ja kan je wel pingen naar een domein of naar een ip???

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 15:20 schreef Tommy4u het volgende:
welke isp heb je? krijg je wel verbinding de 2de x, zo ja kan je wel pingen naar een domein of naar een ip???
hmm, pingen had ik nog niet aan gedacht, en ik kwa isp ik heb het bij wanadoo Hometime gehad, maar nu ook bij NetsourceFRIACO.
Windows geeft dus aan dat ik verbinding heb, en de verbinding is ook gewoon bezet, en de modem heeft ingebeld, alles gaat gewoon normaal maar ik kan nergens opkomen, pas nadat de computer is gereboot en ik opnieuw heb ingebeld lukt het pas weer om te surfen en te msn'en

ping ga ik nog proberen, enig idee waar ik dan heen moet pingen :?
kan namelijk wel pingen, maar geen idee waar ik heen moet pingen over het internet

alvast heel erg bedankt

Verwijderd

ping ff naar een domein www.ilse.nl of naar het ip daarvan
Op maandag 18 maart 2002 18:41 schreef mr._Anderson het volgende:

[..]

hmm, pingen had ik nog niet aan gedacht, en ik kwa isp ik heb het bij wanadoo Hometime gehad, maar nu ook bij NetsourceFRIACO.
Windows geeft dus aan dat ik verbinding heb, en de verbinding is ook gewoon bezet, en de modem heeft ingebeld, alles gaat gewoon normaal maar ik kan nergens opkomen, pas nadat de computer is gereboot en ik opnieuw heb ingebeld lukt het pas weer om te surfen en te msn'en

ping ga ik nog proberen, enig idee waar ik dan heen moet pingen :?
kan namelijk wel pingen, maar geen idee waar ik heen moet pingen over het internet

alvast heel erg bedankt

Verwijderd

Heb ik ook gehad met mijn USB ADSL modem... heb er nu geen last meer van, heb alle updates van XP gedownen en driver updates en geen problemen meer

Alleen om die updates via je 56K6 modem binnen te trekken :D
Pagina: 1