"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Maar goed, zoals ik al aangaf, ieder z'n voorkeur.
Toch mooi gedaan hoor
Verwijderd
Ik bedoel dis de grote van een plasma TV....?
Heb je een beamer, heb je nog een relatief klein beeld, slechte kwaliteit
Verwijderd
ik weet niet hoor... maar dat noem ik nou niet echt klein! en op dit formaat ziet het er prima uitOp vrijdag 15 maart 2002 10:29 schreef drLiter het volgende:
Ja leuk idee inderdaad, maar ist niet wat klein?
is trouwens ook een film waar je die zwarte randen bij ziet, want bij 'bugs life' of 'saving private ryan' valt het beeld precies tussen de zwarte vlakken
als je nou geen 10.000 Euro hebt om een hypermoderne beamer te kopen, dan is dit een prima oplossing en het kijkt echt relaxt hoor (gister ff wat stukkies dvd gekeken)
Verwijderd
dat met zo'n rolgordijn is ook een idee ja... heb ik ook wel eens aan gedacht, want dat is wat ze op scholen veel gebruiken voor ruimte besparingOp vrijdag 15 maart 2002 10:26 schreef Deleon het volgende:
uhm het ziet er grappig uit, maar ik heb zelf een veel betere oplossing naar mijn mening. Je koopt een mooie poster en lijst die mooi in (of schilderij) die mooi op die wand staat. Je hangt erboven het goedkoopste rolgordijn dat je kan vinden (en werkt dat evt een beetje weg). Dan heb je tenminste een normale kamer en alleen als je gaat kijken een groot wit vlak.
Maar goed, zoals ik al aangaf, ieder z'n voorkeur.
Toch mooi gedaan hoorhehe ik bedoel't niet onaardig. Opper gewoon een idee.
in mijn eigen kamer heb ik bijvoorbeeld geen plek voor zo'n witte plaat en dan zou ik voor m'n ramen (met de gordijnen dicht) zo'n rol-geval kunnen hangen en die uitrollen als ik wil kijken
maar dan moet je ook weer een rolgordijn vinden dat goed wit is, en niet te veel weerspiegelt of glimt
Nou het is absoluut een stuk groter dan een plasma tv. En je moet bedenken dat ik er maar 3 meter vanaf zit, nu is het iig nog goed te overzien. En met de kwaliteit is helemaal niets mis..Op vrijdag 15 maart 2002 10:29 schreef drLiter het volgende:
Ja leuk idee inderdaad, maar ist niet wat klein?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dat weet je niet, je hebt het niet in het echt gezien.Op vrijdag 15 maart 2002 10:38 schreef Heras het volgende:
Tcoh vindt ik het ook veeeeeeel te klein zo. Maar het ziet er wel netjes uit.

Dit is precies hetzelfde formaat, en hier zie je ook dat de kwaliteit gewoon goed is.
Verwijderd
geloof me maar, als je een nog groter beeld gaat projecteren, moet je je hoofd gaan draaien om links en rechts te kunnen zien (en dat is zwaar irri, alsof je vooraan in een bioscoop zitOp vrijdag 15 maart 2002 10:38 schreef Heras het volgende:
Tcoh vindt ik het ook veeeeeeel te klein zo. Maar het ziet er wel netjes uit.
nu kan je in 1 oogopslag het hele scherm bekijken en relaxt op bed zitten/liggen
maar 't is wel groot genoeg hoor
jullie zien t perspectief niet, zijn kamer is op zich best klein. dat scherm is ruim voldoende. en de afstand beamer-scherm is ook niet al te groot..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Gewoon 2de hands kopen heh.. Gekocht op marktplaats.. was voor wat het is echt erg goedkoop 900 euro uiteindelijk voor betaald.Op vrijdag 15 maart 2002 10:47 schreef PTR200 het volgende:
Ziet er netjes uit
Hoe kom je eigenlijk aan een beamer die zijn toch hardstikke duur?
Verwijderd
Vind ik nog duur zat maar is natuurlijk wel erg stoer om film te kijken of te gamen.Op vrijdag 15 maart 2002 10:48 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Gewoon 2de hands kopen heh.. Gekocht op marktplaats.. was voor wat het is echt erg goedkoop 900 euro uiteindelijk voor betaald.
Ja, het is een hoop geld, maar als je je bedenkt dat dat ding 3 jaar oud is.. En nieuw 15.000 gulden gekost heeft 600 uur gedraaid voor iets minder dan 2000 gulden is dat nog vrij netjes.Op vrijdag 15 maart 2002 11:13 schreef PTR200 het volgende:
[..]
Vind ik nog duur zat maar is natuurlijk wel erg stoer om film te kijken of te gamen.
Verwijderd
Hij is heel erg kewl, moet wel lekker filmpje kijken zijn zo, met die B&W's en je toppie zelfbouw sub..
455 Euro.. en hij gaat 2000 uur minimaal mee.Op vrijdag 15 maart 2002 13:11 schreef Pauluz het volgende:
Thijs , hoeveel kost nou zo'n lamp voor zo'n beamer die jij hebt... ?
Verwijderd
die waren 500 gulden per stuk (was wel een aanbieding geloof ik)Op vrijdag 15 maart 2002 14:10 schreef _Robzilla_ het volgende:
NICE !
ff offtopic...
hoe duur zijn die B&W's?
Verwijderd
Mooi gedaan man
Veel plezier met films kijken
Verwijderd
Anders loop je de kans dat je de eerste weken niet van je werkstuk kunt genieten.
/offtopicOp vrijdag 15 maart 2002 10:40 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je hebt het niet in het echt gezien.
[afbeelding]
Dit is precies hetzelfde formaat, en hier zie je ook dat de kwaliteit gewoon goed is.
Taxi Roeleert zwaar
/offtopic
Signature
Verwijderd
Het scherm ziet er mooi uit, maar van wat voor stof is dat witte nou? Reflecterend?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je wilt niet weten als je een vonk in je ogen krijgt !
Verwijderd
Op vrijdag 15 maart 2002 14:37 schreef exter het volgende:
Als je weer eens gaat "dremelen", zet je dan een veiligheidsbrilletje op?
Anders loop je de kans dat je de eerste weken niet van je werkstuk kunt genieten.
hehe, dat zei ik ook al gisteravondOp vrijdag 15 maart 2002 15:28 schreef FerryHeibrink het volgende:
Hee joh, doe aub effe een beschermende bril op !
Je wilt niet weten als je een vonk in je ogen krijgt !
(m'n buurman heeft vorig jaar een zaagtand van een cirkelzaag in z'n oog gehad! dus eigenlijk nogal stom van ons omdat ik zelf gezien heb hoe je oog er dan uitziet
Verwijderd
wil je de originele foto zien??Op vrijdag 15 maart 2002 15:20 schreef menn0 het volgende:
Ik zou gewoon schijt hebben aan 1:1.85 films hebben en de verhoudingen vna je scherm dus gewoon 1:2.35 maken. Dan heb je niet alsnog kleine VELLE zwarte randen. Volgens mij heb je die TAXI scene foto dus ook gepaintshopped, want het is wel heel mooi strak zwart rond het beeld, klopt dat?
ik heb 2 foto's waar je de ondertiteling ziet en die past dus niet op het scherm

maar bij 99% van de films past alles precies op het witte vlak en heb je nergens problemen mee
dat witte is geen stof! dat is verf op een plaat MDFOp vrijdag 15 maart 2002 14:52 schreef Arjan A het volgende:
LOL die scene uit Taxi is cool
Het scherm ziet er mooi uit, maar van wat voor stof is dat witte nou? Reflecterend?
alleen het zwarte is stof (was eerst zwarte schoolbord verf, maar dat reflecteerde veel te veel)
Nee niet gefotoshopped. Het scherm is 1.85:1. En ik heb veel films in dat formaat. 1:2.35 gaat dus ook prima.. hou je alleen balken boven en onder zoals bij een BB-tv.Op vrijdag 15 maart 2002 15:20 schreef menn0 het volgende:
Ik zou gewoon schijt hebben aan 1:1.85 films hebben en de verhoudingen vna je scherm dus gewoon 1:2.35 maken. Dan heb je niet alsnog kleine VELLE zwarte randen. Volgens mij heb je die TAXI scene foto dus ook gepaintshopped, want het is wel heel mooi strak zwart rond het beeld, klopt dat?
En in het donker ziet het er dus wel zo uit..
Ik heb normaal wel altijd een bril op bij het slijpen. Vergeten
Best dom idd van me.. volgende keer weer netjes met het brilletje op.
Moet je wel 10 meter van het scherm af kunnen zitten..Op vrijdag 15 maart 2002 14:49 schreef olav het volgende:
Ziet er fraai uit, maar idd, ik vind het wat klein. Met mijn beamer wil ik ten minste 2,5 bij 3,5 kijken.
Mooie speakers trouwens! Ow ja, die heb ik zelf ook
Wat denk jezelf ?Op vrijdag 15 maart 2002 17:48 schreef -ScuL- het volgende:
nog een vraagje Thijs.. waar de fuck is je center heen? zie ik 'm daar bovenop je sub liggen? da's niet echt center toch.. (en alleen nog maar verder van je set af, ik dacht dat je kabel tekort kwam)
Ik heb hem weg gehaald tijdens het ophangen en verwijderen van het scherm.. beetje eng nl.. als die plaat naar beneden valt is de center kaduuk.. Maar hij staat er nu weer netjes onder.
haaaaaaa..!Op vrijdag 15 maart 2002 18:02 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Wat denk jezelf ?
Ik heb hem weg gehaald tijdens het ophangen en verwijderen van het scherm.. beetje eng nl.. als die plaat naar beneden valt is de center kaduuk.. Maar hij staat er nu weer netjes onder.
ok