Wat is HTML een schijt taal zeg. Je kan geen pagina ontwerpen of op de ene browser ziet het er weer zus uit en op de andere weer zo. Weet het...ligt aan de browsers...maar het blijft schijt. Vandaar mijn vraag: Welke tags of andere zaken moet je vermijden om een eenduidige lay-out te krijgen zonder dat je iedere keer op allerlei browsers en monitoren die hele shit moet gaan zitten bekijken?
P.S. Voor de indeling van mijn site maak ik gebruik van tabellen; smalle kolom links, brede rechts.
Ik krijg nu vermoedelijk het advies om CSS te gebruiken. Als je het mij vraagt is cross-browser DHTML net zo schijt als gewoon HTML. Maar ok, als je dit advies toch geeft; waar vind ik dan een goeie tutorial op het gebied van positionering m.b.v. CSS??
P.S. Voor de indeling van mijn site maak ik gebruik van tabellen; smalle kolom links, brede rechts.
Ik krijg nu vermoedelijk het advies om CSS te gebruiken. Als je het mij vraagt is cross-browser DHTML net zo schijt als gewoon HTML. Maar ok, als je dit advies toch geeft; waar vind ik dan een goeie tutorial op het gebied van positionering m.b.v. CSS??