Toon posts:

[CM] Homemade frontpaneltje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toont de tijd, kamertemperatuur en de kast temperatuur :) wel een leuke gadget is dat ie onder de -1 keihard gaan toeteren (ja maakt echt 'HOOOOOOOOOOOONK' geluid, had hem namelijk in de vriezer gelegd). is altijd handig als je je pc per ongeluk in de winter buiten laat staan :+

Afbeeldingslocatie: http://xs4para.nl/~tribes2/misc/case_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs4para.nl/~tribes2/misc/case_02.jpg

Verwijderd

:9~ :9~ :9~

ziet er vet uit!
mooi werk!
:9

Verwijderd

Topicstarter
thanks, vond zelf de afwerking wat brak omdat dat frontje uitzet omdat de display er strak in zit. heb de randjes netjes afgekit dus dat zit wel goed. in het donker is ie trouwens groen, zal es kijken of ik er dit weekend een foto van kan maken

Verwijderd

Ziet er leuk uit en is makkelijk te maken! Al vind ik het zelf veel mooier om een echt LCD te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad maar dat zijn vaak ook echte PC gadgets. dit heb ik bij de halffords gekocht :9

Verwijderd

Echte LCD is natuurlijk wel mooier, maar voor een home-made?
ja, dat zou ik niet kunnen (ik ben slecht in elctronica, vandaar)

hoe vind je deze ;) :
[topic=439810/1/25]

/me wil reacties van zn eerste MOD, sorry voor spam :'(

die randjes, kan je die niet beetje wegvijlen ofzo?
een vijl kan wonderen doen bij randjes :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 09:05 schreef danokorst het volgende:
Toont de tijd, kamertemperatuur en de kast temperatuur :) wel een leuke gadget is dat ie onder de -1 keihard gaan toeteren (ja maakt echt 'HOOOOOOOOOOOONK' geluid, had hem namelijk in de vriezer gelegd). is altijd handig als je je pc per ongeluk in de winter buiten laat staan :+

[afbeelding]
[afbeelding]
Professioneel hoor!! :)

Die vrieswaarschuwing is wel handig!! Zeker als je in de winter buiten gaat LANnen!! :D

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op vrijdag 15 maart 2002 09:53 schreef Silverburst het volgende:

[..]

Professioneel hoor!! :)

Die vrieswaarschuwing is wel handig!! Zeker als je in de winter buiten gaat LANnen!! :D
Ja hahaha incl muts, sjaal, dikke jas, handschoenen etc ;) En oordopjes voor dat lawaai dat ie maakt :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Danokorst de pc handyman! :P Netjes hoor..

Verwijderd

Temperaturen: In = 22.3oC, Out = 31.2oC :+
Dat is pas goede koeling

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Is leuk verzonnen, voor een paar tientje (Guldens) heb je een werkende temp.. Maar had je niet beter het frontje van de temp. eraf kunnen halen, en dan precies het lcd stukje in een (afgewerkt) gat in een frontpaneel kunnen plaatsen :? 8-)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op vrijdag 15 maart 2002 15:47 schreef Rave17 het volgende:
Is leuk verzonnen, voor een paar tientje (Guldens) heb je een werkende temp.. Maar had je niet beter het frontje van de temp. eraf kunnen halen, en dan precies het lcd stukje in een (afgewerkt) gat in een frontpaneel kunnen plaatsen :? 8-)
idd, maar het blijft een kwestie van smaak.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Pagina: 1