Mwoah, 50 piek is een koopje als je het ding speelklaar krijgt voor dat geld...
Als je nog een 16bit Sega wilt, mail me dan maar ff...
Prijs: F75,- (krijg je al m'n spellen erbij, waaronder MK2, MK3, Fifa Soccer etc)
Doe er nix meer mee. Nog in redelijke staat.
Prijs: F75,- (krijg je al m'n spellen erbij, waaronder MK2, MK3, Fifa Soccer etc)
Doe er nix meer mee. Nog in redelijke staat.
Great minds think in parallel gutters.
nah dank, ik zoek alleen de kast en een controller en misschien een voeding...snes dus...
das zeker cool, maar dat haalt het niet bij het echte ding. Gewoon een mario kart corner.
aanzetten en instant spelgenot. Dan realizeer je weer waarom zo'n console zo koel is. mario 64 zuigt trouwens...
aanzetten en instant spelgenot. Dan realizeer je weer waarom zo'n console zo koel is. mario 64 zuigt trouwens...
50 piek?
Dat is toch een super koopje.
Coole van consoles is dat er goeie vechtspellen op zijn
Dat is toch een super koopje.
Coole van consoles is dat er goeie vechtspellen op zijn
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>das zeker cool, maar dat haalt het niet bij het echte ding. Gewoon een mario kart corner.
aanzetten en instant spelgenot. Dan realizeer je weer waarom zo'n console zo koel is.[/quote]Met de nieuwste emulators heb je ook instant spelgenot en is nog goedkoper ook. Alleen een joypad, als de gravis gamepad pro kopen, en er is geen verschil met een echte snes.
Alhoewel, er is wel een verschil, ik heb nu 200 ipv 20 spellen;)
aanzetten en instant spelgenot. Dan realizeer je weer waarom zo'n console zo koel is.[/quote]Met de nieuwste emulators heb je ook instant spelgenot en is nog goedkoper ook. Alleen een joypad, als de gravis gamepad pro kopen, en er is geen verschil met een echte snes.
Alhoewel, er is wel een verschil, ik heb nu 200 ipv 20 spellen;)
Verwijderd
Hmz, ik krijg flashbacks naar een paar jaar geleden, toen ik een SNES voor me verjaardag had gekregen. En idd, mario kart was INTENS genieten. Als ik daar weer aan terugdenk....
ik ben niet zo'n raar iemand die ze compu de hele tijd heeft aanstaan
. Eerst booten en gekloot met files openen...das eigenlijk al te veel werk. maar 50 piek is dus niet onredelijk voor zo'n bejaarde rekenmachine?
hm ok.
hm ok.
Verwijderd
50,- is zekerz niet duur hoor,ik zou em er wel voor willen hebben 
Iemand nog NES spellen liggen??
Ik heb zon ding pas van iemand gekregen,...
vet man!
Oude tijden herleven met tetris en superMario
EMU's halen het zeker niet bij het echte werk,maar zijn wel zeker leuk!
maar waar haal ik ze??
Iemand nog NES spellen liggen??
Ik heb zon ding pas van iemand gekregen,...
vet man!
Oude tijden herleven met tetris en superMario
EMU's halen het zeker niet bij het echte werk,maar zijn wel zeker leuk!
maar waar haal ik ze??
Heeft iemand nog een NES over? Ben zat van Nesticle, werkt niet zo goed.
[beetje off topic mode]
probeer eens een neo geo emulator met Metal Slug 1 en 2... MEGAVET!!!!
[/beetje off topic mode]
probeer eens een neo geo emulator met Metal Slug 1 en 2... MEGAVET!!!!
[/beetje off topic mode]
Pagina: 1