Ik hoorde net op het nieuws dat ze buigzame CD's gaan uitbrengen. Maar als die dingen niet stijf zijn zoals de huidige CD's, dan is het toch ook veel moeilijker om ze goed stabiel te houden in de CD speler? En dan krijg je nog een extra probleem erbij voor de writer, wat als de CD gaat wiebelen, hoe kan je dan nog zonder fouten schrijven?
Wat zou het voordeel van zo'n cd zijn?
Money for nothin' and your chicks for free
misschien dat ie zo gemakkelijker in allerhande tijdschriften mee kan enzo, i.p.v. dat er zo'n onhandige flap in zit die je tijdschrift minder lees baar maakt?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Dat ze buigzaam zijnOp vrijdag 15 maart 2002 08:04 schreef DeeJee het volgende:
Op vrijdag 15 maart 2002 08:08 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Dat ze buigzaam zijn
De grap van een CD speler is dat ie het CDtje rond slingert. Als je dat met een slap schijfje doet, wordt ie door de middelpunt zoekende kracht mooi vlak getrokken. En de laser raakt het schijfje toch niet aan.
Moet geen probleem zijn.
Moet geen probleem zijn.
So much fun, it's a miracle it isn't declared illegal: driving a motorcycle
Ja, maar totdat ie op toeren is, ligt ie dus gewoon (gedeeltelijk) op de lade. Dus dat word het XBox effect, lekker vol met krassen trekken.Op vrijdag 15 maart 2002 08:11 schreef Unipuma het volgende:
De grap van een CD speler is dat ie het CDtje rond slingert. Als je dat met een slap schijfje doet, wordt ie door de middelpunt zoekende kracht mooi vlak getrokken. En de laser raakt het schijfje toch niet aan.
Moet geen probleem zijn.
misschien is dit wat voor mij, want altijd als een cd mislukt of ik baal van het programma wat er op staat, dan breek ik hem altijd, en omdat die rotdingen zo stug zijn, buigt ie eerst een beetje, en dan klapt ie ineens in brokken, ik snij me, en de hele kamer ligt vol met die stukje zilver shit. Aargh, flexibele zijn stress-bestendig dus?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Is een stress-bal niks voor jou?Op vrijdag 15 maart 2002 08:18 schreef BaRF het volgende:
misschien is dit wat voor mij, want altijd als een cd mislukt of ik baal van het programma wat er op staat, dan breek ik hem altijd, en omdat die rotdingen zo stug zijn, buigt ie eerst een beetje, en dan klapt ie ineens in brokken, ik snij me, en de hele kamer ligt vol met die stukje zilver shit. Aargh, flexibele zijn stress-bestendig dus?
Verwijderd
dat je hem 2 keer kan vouwen voor in je portomonaie ?

Op vrijdag 15 maart 2002 08:04 schreef DeeJee het volgende:
Cool... ik kan niet wachtenOp vrijdag 15 maart 2002 08:22 schreef MASH_MAN het volgende:
dat je hem 2 keer kan vouwen voor in je portomonaie ?
[..]
Ook weer zoiets nutteloos 
Heb je daluk ipv krassen kreukels in je cd
Nou ik heb nog nooit een cd gebroken (behalve die ik kwijt moest
)
Dus imo is dit weer iets waar je geen zak aan hebt.
Nou ik heb nog nooit een cd gebroken (behalve die ik kwijt moest
offtopic:
Lijkt wel handig als ze daluk een "opvouwbaar tot portemonee" computer met burostoel gaan uitvinden
Lijkt wel handig als ze daluk een "opvouwbaar tot portemonee" computer met burostoel gaan uitvinden
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Dat ze veel goedkoper zijn, 30 tot 50 procent goedkoper.Op vrijdag 15 maart 2002 08:04 schreef DeeJee het volgende:
Verwijderd
Kan je dadelijk de strijkijzer van je moeder lenen om de kreukels uit je oprolbare cd te halen.Op vrijdag 15 maart 2002 08:35 schreef nhimf het volgende:
Ook weer zoiets nutteloos
Nou ik heb nog nooit een cd gebroken (behalve die ik kwijt moest)
Ik zie het al helemaal voor me.
Dus meer winst voor de cd handelarenOp vrijdag 15 maart 2002 09:01 schreef msoete het volgende:
[..]
Dat ze veel goedkoper zijn, 30 tot 50 procent goedkoper.
Mjah, ligt er een beetje aan hoe slap zo'n ding wordt. Een cd-speler tilt de disc altijd een beetje op voor het opspinnen.. Misschien net genoeg om krassen te voorkomen..Op vrijdag 15 maart 2002 08:16 schreef obsidian het volgende:
Ja, maar totdat ie op toeren is, ligt ie dus gewoon (gedeeltelijk) op de lade. Dus dat word het XBox effect, lekker vol met krassen trekken.
Mm, das waar ja. Dat zou misschien wel werken. Zolang we maar niet van die caddies moeten gaan gebruiken. Irritante dingen.Op vrijdag 15 maart 2002 09:08 schreef Twynn het volgende:
[..]
Mjah, ligt er een beetje aan hoe slap zo'n ding wordt. Een cd-speler tilt de disc altijd een beetje op voor het opspinnen.. Misschien net genoeg om krassen te voorkomen..
Tja, en dat zal wel wegvallen vanwege de extra belastingen die erop komt vanwege de Buma stemra enzo.Op vrijdag 15 maart 2002 09:01 schreef msoete het volgende:
Dat ze veel goedkoper zijn, 30 tot 50 procent goedkoper.
Zo'n cd wordt in het midden opgetild, de rand zal de la waarschijnlijk nog wel raken. Heb je alsnog krassen.Op vrijdag 15 maart 2002 09:08 schreef Twynn het volgende:
[..]
Mjah, ligt er een beetje aan hoe slap zo'n ding wordt. Een cd-speler tilt de disc altijd een beetje op voor het opspinnen.. Misschien net genoeg om krassen te voorkomen..
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Als ie op snelheid is, stabiliseert ie toch juist???
Denk aan een slappe pizza, die de pizzabakker op 1 vinger rond draait. Die wordt juist vlak door de draaisnelheid (mechanica enzo)...
Denk aan een slappe pizza, die de pizzabakker op 1 vinger rond draait. Die wordt juist vlak door de draaisnelheid (mechanica enzo)...
Verwijderd
Hm
mijn cd's buigen toch wel een heel eind hor
maarehm ik ben benieuwd of die cd's er komen
(word wel lastig als je dan van woede een cd wilt breken)
mijn cd's buigen toch wel een heel eind hor
maarehm ik ben benieuwd of die cd's er komen
(word wel lastig als je dan van woede een cd wilt breken)
Ik dacht btw (gelezen te hebben in onze locale krant) dat het hier om cd's ging die GEDRUKT werden in een fabriek, en dus niet CD-R zoals wij die gebruiken in onze branders.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Buigzaam wil niet zeggen dat die dingen dan ook slap zijn.
Denk maar aan hard of zacht plastic.
Denk maar aan hard of zacht plastic.
Pagina: 1