[searching]
...
[/searching]
Verwijderd
CDrom strealth mod misschien?Op vrijdag 15 maart 2002 02:53 schreef NFA-DK het volgende:
Volgens mij is dit alleen een 286 systeem ofzow.. geen cdrom??
Verwijderd
Dude, als je goed kijkt zie je dat het een lege kast is.Op vrijdag 15 maart 2002 02:53 schreef NFA-DK het volgende:
Ow ja, temp meter? Omgevingstemperatuur schat ik zo.
uhhm nee hoor sommige mensen zetten zo'n plaatje op hun cd-rom om de cd-rom mooi weg te werkenOp vrijdag 15 maart 2002 02:53 schreef NFA-DK het volgende:
en de kast is ook niet leeg kijk maar naar een van die 3 topics
Verwijderd
Hmmmm, bij nader inzien is de kast dus toch niet leeg. Ik moet eens leren mijn bek te houden.Op vrijdag 15 maart 2002 07:14 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Dude, als je goed kijkt zie je dat het een lege kast is.
Ow ja, temp meter? Omgevingstemperatuur schat ik zo.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
mowet je dat smelten of un je die zo kopen
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
missschien gestealth-mod?Op vrijdag 15 maart 2002 02:53 schreef NFA-DK het volgende:
lijkt me namelijk geen 286 ofzo, want anders zet je geen USB daaro op de zijkant
Maar nu de vraag waarop misschien iemand dus kan antwoorden:
Hoe in godsnaam is dit gemaakt? En welke case is dat?
Out of order...
ik quote:Op zondag 17 maart 2002 03:05 schreef Da_Killah het volgende:
Zeer cool gedaan...
the skull was a solid plastic skull that I got from a garage sale...chopped the back off and glued it to the case, then used bondo plastic filler to blend it to the bezel...
Hij is errug phat gemaakt, en iedereen kan dit namaken...
Ik zit eraan te denken om aan de voorkant bij mij een schaalmodel (1:10) van een formule-1 neus te verwerken.
Lijkt me cool....
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
volgens mij zijn er ook wel plastics tux te krijgen of een leuke Bull voor aan je pc...
dit doet me denken aan die auto's die je wel eens ziet die half in een muur zitten.
Vrijwilligers
=( Protected by witchcraft )=
Alleen al die fans erin vind ik iets was overdreven, persoonlijk lijkt het mij stoer om bijv een 500mm fan een keer aan de zijnkant te bouwen, maar waar haal je die,, dan is gelijk je hele kast 1 fan, en heb je niet veel rpm nodig, alleeen beter geen vingertjes ertusssen steken dan.
zeker strak gedaan!!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
gewoon nie mijn soort van kast
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
http://www.hardforum.com/showthread.php?s=&threadid=242178
niet voor mensen met een zwak hart,echt
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Ik had zo'n idee om dat dan met een alienskull te doen, maar dan over je hele kast. Ik denk alleen dat het gewoon veel te moeilijk wordt om zo'n ding te maken.
The devil is in the details.
Het is een InWin-Q500, dat zie ik aan de knoppies.Op zondag 17 maart 2002 03:05 schreef Da_Killah het volgende:
Zeer cool gedaan...
Dus niet echt een speciale kast ofzo.
Ik vind die 2 rode knopjes erop maar zonde.
Staat niet mooi.
Verwijderd
Toen ik in de 2e nog techniek had moesten we ook iets in die richting doen: een plaatje plastic verwarmen, dan werd de mal er onder vacuum gezogen -> tada mooi vormpje in het plastic.
Verwijderd
Maar is dat hoofd gemaakt dan?Op zondag 17 maart 2002 13:11 schreef BananeKoning het volgende:
Ik vind m wel eigenlijk (een jaar trug ofzo al...).
Ik had zo'n idee om dat dan met een alienskull te doen, maar dan over je hele kast. Ik denk alleen dat het gewoon veel te moeilijk wordt om zo'n ding te maken.
(Raampje enzo is eitje...)
Verwijderd
Kewl
Verwijderd
ooit gehoord van STEALTH-MOD??Op vrijdag 15 maart 2002 02:53 schreef NFA-DK het volgende:
maar wel een coole case ik wil ook wel zoiets gaan doen..maar ik denk dat ik er dan een soort van ruberenK*T voor ga gebruiken haha