Toon posts:

Leuke: Bellen naar buitenlandse GSM...

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil SMS-en met een GSM naar een Argentijnse mobiele telefoon.

Hoe gaat ik dat aanpakken? Landcode is 44, dus het begin wordt +54 dan het telefoonnummer, hier staat geen 0 voor zoals bij ons, dus geen 0 weghalen... Iets anders of niks weghalen? Het nummer zou zijn: 4416xxxx (Klopt dat voor een Argentijns mobiel nummer? We begrepen elkaar niet helemaal.)

Dus zou +54 4416xxxx moeten werken? (+=00 en xxxx hoef je niet te weten :)). En kan het eigenlijk wel SMS-en naar een buitenlandse mobiele telefoon?

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

00544416xxx is correct

smsen wil misschien lukken denk het overigens niet

kan naar brazilie ook niet.. (heb braziliaanse vriendin.. woon er overigens nu mee samen :P )

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Normaal zou je wel moeten kunnen smsén naar een Buitenlandse phone, ik weet echter niet hoe de mobiele situatie is in Argentinie. Maar ik denk dat je er vanuit mag gaan dat je met haar kunt smsén.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Weet zeker dat je kan sms naar het buitenland. SMS zelf regelmatig naar denemarken, australie en engeland. Werkt prima hoor.
Misschien dat het in latijnsamerika allemaal *ahum* wat minder soepel werkt. ;)

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 02:03 schreef megamuch het volgende:
00544416xxx is correct

smsen wil misschien lukken denk het overigens niet

kan naar brazilie ook niet.. (heb braziliaanse vriendin.. woon er overigens nu mee samen :P )
lelijke gozers hebben meestal een braziliaanse vriendin want die zijn ook lelijk

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 14:28 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

lelijke gozers hebben meestal een braziliaanse vriendin want die zijn ook lelijk
Wil je zulke reacties in vervolg voor je laten. Het levert weinig bijdrage aan t topic, dank u.

btw check je mail maar eens plzz.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

[..]

hoezo flame? ooit gedumpt door een braziliaanse vriendin ofzo?

Verwijderd

hierdoor heb ik een officiele waarschuwing gekregen en hierbij wil ik ook mijn officiele excuses aanbieden tegen de braziliaanse gemeenschap, ze zijn erg goed in voetbal vooral rivaldo en ronaldo en ik hou van jullie dus: BRASIL I LOVE U AND I'M SO SORRY!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

[..]

en wil je nu echt dat ik daar serieus op reageer?? goddamn wat zielig..

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 19:09 schreef kreuk050 het volgende:
hierdoor heb ik een officiele waarschuwing gekregen en hierbij wil ik ook mijn officiele excuses aanbieden tegen de braziliaanse gemeenschap, ze zijn erg goed in voetbal vooral rivaldo en ronaldo en ik hou van jullie dus: BRASIL I LOVE U AND I'M SO SORRY!
Ach iedereen slaapt wel eens slecht ;).

Lukt trouwens niet om te SMS-en...

Verwijderd

vette gast jij...

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Ik zit nu in Brazilie.. en ik garandeer je dat de gemiddelde twaeker zo blij als een hond met 7 l*llen mag zijn met een Braziliaanse vriendin!!! Ik heb er 3 >:), ik neem ze echter niet mee naar huis.. :( past niet op m'n studentenkamer |:(

In de meeste Latijn Americaanse landen is nog geen GSM netwerk. (Hier in Brazilie wordt over 2 jaar verwacht, Argentinie weet ik de verwachting niet)Bij SMS, short message service, wordt gebruik gemaakt van een protocol dat alleen met het GSM systeem werkt. Dus dat bericht kan nooit afgeleverd worden op het TDMA toestel in Argentinie...

(Informatie over SMS standaarden: http:\\etsi.org)
Pagina: 1