Spagettisaus in me autoradio

Pagina: 1
Acties:

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:13

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Hoe krijg ik het beste spagettisaus die gedroogd is uit me autoradio. De knopjes blijven steeds hangen. Ik dacht eerst dat droogt wel en dan is het weg, maar nu plakt het echt.....De autoradio werkt wel nog overigens...

(lang verhaal :Y) )

Verwijderd

Ik weet niet of iemand hier ervaringen meeheeft. Maar hoe krijg je je in godsnaam spagettisaus in je autoradio?

• mollie
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

ik ken wel iemand met slasaus in zn pda... niet meer te repareren dus ik hoop dat het met jouw radio beter afloopt

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
ja, lang verhaal: op het werk, ma had spagetti in een bakkie gedaan in dezelfde tas als waar me autoradio in zat. Dat bakkie was gaan lekken, en zie daar....spagettisaus in de autoradio... :P

Verwijderd

een hond nemen die de knopjes schoonlikt ;)

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 01:18 schreef Sebje het volgende:
ja, lang verhaal: op het werk, ma had spagetti in een bakkie gedaan in dezelfde tas als waar me autoradio in zat. Dat bakkie was gaan lekken, en zie daar....spagettisaus in de autoradio... :P
als het alleen het frontje is..

ff schoonmaken en dan gewoon op de garantie terugsturen met de boodschap dat ie het ineens niet meer doet...

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Op vrijdag 15 maart 2002 01:20 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

als het alleen het frontje is..

ff schoonmaken en dan gewoon op de garantie terugsturen met de boodschap dat ie het ineens niet meer doet...
Ja, maar hij doet het nog gewoon, alleen de jog dial knop plakt wel es vast en dan neemt ie de zender zoek knop mee, dus als ik em harder zet dan...pats hup andere zender.... En leg dat maar es uit aan de verkoper...

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
effe laten weken in een bak water :) Nee ik zou zeggen probeer het eens met alcohol of aceton.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

je bent toch een tweaker??

mod gewoon je radio en bouw er een vette knop op die je aan je stuur kunt bevestiggen ;)

• mollie
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

WERKELIJK WAAR!!!!

psies hetzelde verhaal met die slasaus!!!!!!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verkopen aan een Italiaan misschien :7

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Heb jij er wel eens aan gedacht dat je ook een frontje uit elkaar kan halen????
Dat gaat dus goed, ff uit elkaar, gewoon schoonmaken met WATER en géén aceton (lost het plastic op)
Netjes laten drogen (bij geen geduld ff föhnen)
In elkaar zetten en Klaaaaarrrr, tien minutjes werk, en je hoeft GEEN kletspraatjes tegen de verkoper te vekopen euuhhh ja :9

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Pagina: 1