Een Deens bedrijf heeft een Intel based PC tot 3GHz geclocked en hoe:
http://newsvote.bbc.co.uk/hi/english/sci/tech/newsid_1872000/1872410.stm
http://newsvote.bbc.co.uk/hi/english/sci/tech/newsid_1872000/1872410.stm
Wellicht voorzien van een anti-geluid installatie ?Op vrijdag 15 maart 2002 00:49 schreef Terw_Dan het volgende:
Dat is wel cool gedaan, lijkt me toch lawaaierig als ik eerlijk mag zijn.
And now the most interresting part of deze grot
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Heb ik liever een mooi dual AMD bordje met 2x 2100+ (of binnnenkort 2200+) proc eropThe super fast 3 GHz PC costs about 6,000 Euros (£3,700)
...
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Verwijderd
bedankt voor de tip, ik stond net op 't punt om er 3 te bestellen met mijn credit cardOp vrijdag 15 maart 2002 11:26 schreef Tadango het volgende:
ik heb ook zo'n vapochill kast, nu word de temp steeds iets hoger, elke week ongeveer 0,5 graden, dit vind ik erg vreemd. het lijkt een lek ofzo maar dit is al het 2e systeem dat het doet. de montage is erg kloten en de compressor raakt snel verstopt. ik raad dit systeem af want ik vind de afwerken slecht en de problemen te groot.
preciesOp vrijdag 15 maart 2002 11:59 schreef RMA-bikkel het volgende:
Geef mij m'n Chieftec maar...
Zijn we de Japanners en de Finnen vergeten? Die hadden 'm beiden al boven de 3,5GHz. Vindt ik dit niet echt meer bijzonder.Op vrijdag 15 maart 2002 01:14 schreef mOrPhie het volgende:
Ze zeggen dat het de snelste is. Pfff... 'Tom's hardware' had de P4 NW al heel lang op 3,1 GHz draaien. Da's nog 100 MHz meer ook. En dat was met actieve waterkoeling.
Jammer dat knowno's zo'n verhaal schrijven, ze moesten 'ns weten
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
waarna je 't mobo gelijk kunt wegflikkeren door rijpaanslagOp vrijdag 15 maart 2002 12:21 schreef wwillem het volgende:
....
Tis allemaal niet meer zo indrukwekkend. Met NO2 koeling is 3.6ghz al mogelijk.
dat is waar, maar ik vraag me af of die computers zo stil en stabiel draaiden als deze. dat maakt em bijzonder (volgens de makers dan). De prijs ook trouwens: voor 6000 Euro kun je echt een veel beter systeem kopenOp vrijdag 15 maart 2002 12:24 schreef epsilon het volgende:
dit is helemaal niet indrukwekkend ofzo
sommge hebben hem zelfs op 3.4 ghz draaien
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
Ja, da's wel erg vreemd ja. Weet je zeker dat het niet je omgevingstemperatuur is?Op vrijdag 15 maart 2002 11:26 schreef Tadango het volgende:
ik heb ook zo'n vapochill kast, nu word de temp steeds iets hoger, elke week ongeveer 0,5 graden, dit vind ik erg vreemd. het lijkt een lek ofzo maar dit is al het 2e systeem dat het doet.
Montage klote kan ik me indenken. Maar wat bedoel je nu met 'compressor raakt snel verstopt?' Die Vapochill bevat een dichtgesoldeerd gesloten circuit waar ook nog eens een filter inzit. Ik zou dus zeggen: of 't werkt niet goed en je capillair vriest dicht, of 't werkt.de montage is erg kloten en de compressor raakt snel verstopt. ik raad dit systeem af want ik vind de afwerken slecht en de problemen te groot.
Verwijderd
Intel showde tijdens de persconferentie voorafgaand aan de beursopening een Pentium 4 op 4,1GHz
Verwijderd
ik denk dat je LN2 bedoeltOp vrijdag 15 maart 2002 12:21 schreef wwillem het volgende:
Op GoT loopt anders ook iemand met een 2.2@3.0ghz.
Tis allemaal niet meer zo indrukwekkend. Met NO2 koeling is 3.6ghz al mogelijk.
Verwijderd
Op vrijdag 15 maart 2002 13:55 schreef DaBit het volgende:
[..]
Ja, da's wel erg vreemd ja. Weet je zeker dat het niet je omgevingstemperatuur is?
[..]
Nee want die is gelijk of lager met dit weer.
Montage klote kan ik me indenken. Maar wat bedoel je nu met 'compressor raakt snel verstopt?' Die Vapochill bevat een dichtgesoldeerd gesloten circuit waar ook nog eens een filter inzit. Ik zou dus zeggen: of 't werkt niet goed en je capillair vriest dicht, of 't werkt.
Olie of installatie zooi zit normaal alleen in de compressor. Ik heb al een radiator verstopt gehad, dan begint hij moet koelen en na een paar min is hij zijn koel vermogen kwijt, een beetje warmte en de temp stijgt 20 graden.
De compressor is een BD35F van Danfoss, en da's een leuk ding waar niks mis mee is.
Verwijderd
Sorry hoor maar.... hij is leeeeelukOp vrijdag 15 maart 2002 12:02 schreef Tadango het volgende:
http://athome.no-ip.com voor pics
Verwijderd
Vapochill is toch alleen maar een kast? Een goeie kast is echt niet nodig om goed te kunnen ocen hoor..Op vrijdag 15 maart 2002 12:24 schreef epsilon het volgende:
dit is helemaal niet indrukwekkend ofzo
sommge hebben hem zelfs op 3.4 ghz draaien
Met vapochill kan je heel veel comps heel hoog krijgen,
ik vindt het alleen wel een beetje duur, want al is het een 3ghz pc, meer dan 3500 euro hoeft hij echt niet te kosten. Al is het een kleine 800 euro voor de kast alleen al.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq