Ligt het nu aan mij, of is in de loop van de tijd bij 3d games de richting waarin je kijkt en de muis beweegt omgedraait? Vroeger met Duke Nukem 3d of Quake bijvoorbeeld kan ik me niet herinneren een optie zoals 'invert mouse' te hebben gehad en ik speelde het gewoon met de configuratie van de installatie.
Maar het valt me de laatste tijd steeds meer op dat ik bij de nieuwere games telkes die 'invert mouse' aan moet vinken. Terwijl ppl die nog niet zo lang 3d games spelen en opgegroeid zijn met UT allemaal zonder 'invert mouse' spelen... Is het nu in de loop van de tijd verandert? Want opzich is het wel logischer dat muis naar voren omhoog kijken is. Maar ik kan er maar niet aan wennen.
PS, khad geen flauw idee waar dit topic heen moest.
maar hier zitten tenminste de ppl die het zouden moeten weten denk ik
Maar het valt me de laatste tijd steeds meer op dat ik bij de nieuwere games telkes die 'invert mouse' aan moet vinken. Terwijl ppl die nog niet zo lang 3d games spelen en opgegroeid zijn met UT allemaal zonder 'invert mouse' spelen... Is het nu in de loop van de tijd verandert? Want opzich is het wel logischer dat muis naar voren omhoog kijken is. Maar ik kan er maar niet aan wennen.
PS, khad geen flauw idee waar dit topic heen moest.
maar hier zitten tenminste de ppl die het zouden moeten weten denk ik