Toon posts:

Trying to recover alocation unit..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus m'n c: schijf formateren is hij bij 11% krijg ik dit:

Trying to recover alocation unit en dat duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang zolang dat ik er niet op ga wachten iemand een idee wat dit inhoud :?

Ik heb dit nog nooit meegemaakt !

Verwijderd

Dat betekent dat je badcluster[s] hebt. En dus dat je hdd stuk is. Je kunt nu garantie gaan claimen. Of een nieuwe schijf kunt kopen.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb daar vrij veel ervaring mee: je schijf is aan het doodgaan.

als je nog andere partities op die schijf hebt: kopieer alles naar een andere schijf en bied deze schijf aan voor de rma. ik zou niet meer op deze schijf vertrouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Zow...... da's nie mooi dan :?

Nu al bad clusters? ik heb die schijf net een maand of drie ik moet er niet aan denken om alles wat er op staat te moeten branden op 4x ;( het is trouwens zo'n 100 gb van western digital. Hellll

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Koop dan snel een tweede HDD en kopieer daar alles op.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je hem pas 3 maanden hebt, kun je toch mooi RMA aanvragen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Effe topictitel 'ontpunt' :)

Verwijderd

Topicstarter
Heel raar dit... ik heb die schijf aan een gewone ide1 ingang gehangen (hij zat aan een ide3 ata 100 ingang wat op zo'n bx 133 raid zit) en ik ben weer gaan formateren met een opstart diskette hij bleef weer effe hangen bij 11% maar toen ging hij in eens vrij vlot door met formateren, ik mijn ghost erop gezet zoals gewoonlijk, opnieuw opgestart en niets meer aan de hand !!! zelfs als ik in windows uitgebreid de c: schijf laat checken vind hij geen enkele fout :?

kan ik die error checking status thorough die standaard in win 98 se zit wel vertrouwen eigenlijk?

en zijn er soms ook virussen die dit soort rottig heit kunnen veroorzaken ?

Verwijderd

heb hier ook nog een pctje lopen op een hd die al meer dan 4 jaar diezelfde error geeft tijdens het formatreren, nix mis mee tot nu toe maar ik zou er geen veer belangrijke data opzetten, gerantie halen dus!!, hij heeft wel steeds meer kopotte sectoren

Verwijderd

Het notebook van mijn stiefbroer was een beetje mee gesmeten door de kids. Of ik em wilde repareren:

Hij heeft ruim 24 uur clusters staan repareren en toen was ie op 20% of zo van 1 partitie. Als je veel clusters kwijt bent, zorgen dat je nieuwe schijf krijgt dus.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
1 bad sector == RMA aanvragen
Pagina: 1