ik heb al geruime tijd adsl. (max-stream usb modem) en deze zou 20MB p/s moeten kunnen downloaden, maar het max van mij is maar 512kbps. Is er een mogelijkheid om dit te vergroten?
Ten eerste: verkeerd forum (IT)
Ten tweede: waar haal je in godsnaam vandaan dat ie 20 MB/sec zou moeten downloaden
Ten derde: idd is je max maar 512 kbps, dat wil zeggen een theorethische max van 64 KB/sec, wat uiteindelijk zo'n 54-55 K/sec zal blijken
En nee dat kun je niet vergroten, omdat dit bij KPN is gecapped
Ten tweede: waar haal je in godsnaam vandaan dat ie 20 MB/sec zou moeten downloaden
Ten derde: idd is je max maar 512 kbps, dat wil zeggen een theorethische max van 64 KB/sec, wat uiteindelijk zo'n 54-55 K/sec zal blijken
En nee dat kun je niet vergroten, omdat dit bij KPN is gecapped
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
usb, 20 MB/s ? dat gaat toch niet. zo snel is usb (v.1) toch niet?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Max van adsl is toch echt 8Mbit/sec en dat wordt bijna nergens gehaald, behalve bij adls van Utwente daar heb ik regelmatig de 8Mbit/sec gehaald
Helaas heb ik dat niet meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()