Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Eerlijk gezegd vind ik ook dat Nego soms wel heel erg snel ingrijpt. Maargoed.. Phear himOp donderdag 14 maart 2002 23:35 schreef Cloontje het volgende:
#tweakers.net can't join channel (address is banned)
Nou fijn is dat.
Meneer Negatior, denkt dat die god is ofzo, en kickt mij eerst omdat ik 2 keer iets met CAPS zeg, kom ik terug, ik zeg dat het wel heel triest is dat die me gelijk kickt, bant die me. Wat is er met sommige modjes, dat ze zich te goed vinden ofzo (nee generaliseer niet) maar een UNBAN zou wel fijn zijn. Want ik was niet irritant.
Die laatste kicks zijn btw ook volledig onterecht
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
*** Cloontje was kicked by Negotiator (Iets met CAPS enzo)
** Cloontje was kicked by Negotiator (Deze ban is opgedragen aan de uitvinder van de sinassappelpers)
*** Cloontje was kicked by Negotiator (Deze ban is opgedragen aan de uitvinder van de sinassappelpers - part 2)
[23:10] * RobinVreuls poked Cloontje met de schroevendraaier van Dizzyrafje
Op donderdag 14 maart 2002 23:38 schreef Robin Vreuls het volgende:
rrraaaggguuuhhhhhh
* Robin Vreuls luistert: Dream Theater - 03 - The Ytse Jam - 3:48 of 5:46
![]()
![]()
Die kick vind ik niet erg (waarschuwing niet te veel CAPS(wat ik tevens niet deed)), maar dat die me bant omdat ik CAPS gebruikte, dat is triest.
* MikeN heeft een dynamisch ip adres
Wat lul jij nou weer, dat heeft niks te maken met die CAPS man dat wat je daar post, kijk als je me niet aardig vind, best, maar kom niet met zoiets opdagen. En trouwens Negatior vind dat ik teveel CAP en dat is gewoon niet waar. Ik vind de BAN ONTERECHT. Kick kan me niks schelen kom heus wel terug, en zal het niet gelijk doen.Op donderdag 14 maart 2002 23:40 schreef DizzyWeb het volgende:
Ik kna niet anders zeggen als dat ik deze kick terecht vind... En die ban zal ook morgen wel weer weg zijn. Niet irritant? gaat er om wat men over het algemeen irritant vind, niet wat jij irritant vind...
[..]
[23:24:22] <Cloontje> NEE NEUK HET SIESTEEM
[23:24:23] <@Negotiator> ow, nee
[23:24:41] <@Negotiator> Cloontje: laat die CAPS eens met rust joh
[23:24:44] <Cloontje> ANARCHIST!!!!!
[23:24:52] *** Cloontje was kicked by Negotiator (Iets met CAPS enzo)
[23:25:09] *** Joins: Cloontje (Cloontje@d93062.upc-d.chello.nl)
[23:25:26] <Cloontje> lam0r
[23:25:29] <@Negotiator> ik?
[23:25:44] <Cloontje> beetje mij kicken omdat ik CAP
[23:25:57] <Cloontje> pfff doe ik bijna nooit
[23:26:04] *** Cloontje was kicked by Negotiator (Deze ban is opgedragen aan de uitvinder van de sinassappelpers)
[23:26:12] *** Joins: Cloontje (Cloontje@d93062.upc-d.chello.nl)
[23:26:16] <Cloontje>
[23:26:22] <Cloontje> lakker volwassen
[23:26:39] *** Negotiator sets mode: +b *!*@d93062.upc-d.chello.nl
[23:26:39] *** Cloontje was kicked by Negotiator (Deze ban is opgedragen aan de uitvinder van de sinassappelpers - part 2)
Daarom die bans, komen echt te vaak voor. meestal kicken ze je voor een flood (auto-kick). Maar CAPS oooo dan ben je echt een eikel als je dat doetOp donderdag 14 maart 2002 23:43 schreef MikeN het volgende:
Och, ik tekende een vogeltje en werd al gebanned
* MikeN heeft een dynamisch ip adres
o sure, sfeerverziekend. Nou sorry hoor dat je ik op je teentjes trap. Nou als je niet tegen het woordje lam0r kan moet je me niet bannen. Je moet niet als een wijf gedragen zeg.Op donderdag 14 maart 2002 23:45 schreef Negotiator het volgende:
Het is niet zozeer je CAPS, als wel je sfeerverziekend en provocerende gedrag waarop je gebanned bent. Het voorbeeld van dizzyweb is daar één van, de druppel die de emmer deed overlopen:
[..]
O ja waar dizzywebje het over heeft was iets wat gewoon voor de gein was, en dat was zeker niet sfeerverziekend. We hadden het over Dream Theatre, ik zei dat die nep was, toen begon iemand mij te prikken met een schroven draaier, en toen pakte ik me megamagneet. Dit is gewoon niet serieus te nemen, wie dit wel doet, moet maar een #serieus opzetten ofzo.
Meestal worden die bans na een minuut of 5 weer ongedaan gemaakt, zeker als iemand gewoon even zijn excuses aanbiedt in plaats van een reactie als "lekker volwassen".Op donderdag 14 maart 2002 23:47 schreef Cloontje het volgende:
Daarom die bans, komen echt te vaak voor. meestal kicken ze je voor een flood (auto-kick). Maar CAPS oooo dan ben je echt een eikel als je dat doetvaag, ik kom daar niet om de boel te verzieken, maar lekker slap lullen zoals iedeeeen doet. Noch nooit problemen met iemand gehad (ahum althans niet erg voor bans) en nu dit door 5 woorden met CAPS
De pot verwijt de ketel enzo
Lees ff voordat je 2x hetzelfde zegt... CAPS is irritant, provoceren is irritanter, provoceren in caps is gruwelijk irritant...Op donderdag 14 maart 2002 23:47 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Daarom die bans, komen echt te vaak voor. meestal kicken ze je voor een flood (auto-kick). Maar CAPS oooo dan ben je echt een eikel als je dat doetvaag, ik kom daar niet om de boel te verzieken, maar lekker slap lullen zoals iedeeeen doet. Noch nooit problemen met iemand gehad (ahum althans niet erg voor bans) en nu dit door 5 woorden met CAPS
Je maakt het zelf ernaar toe, het is dan eens een idee om naar je gedrag te kijken en eventueel te veranderen.
Verwijderd
Euhmz, je gedrag in bovenstaande log is nou niet echt volwassen zeg maarOp donderdag 14 maart 2002 23:47 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Doe je het weerOp donderdag 14 maart 2002 23:50 schreef Cloontje het volgende:
[..]
o sure, sfeerverziekend. Nou sorry hoor dat je ik op je teentjes trap. Nou als je niet tegen het woordje lam0r kan moet je me niet bannen. Je moet niet als een wijf gedragen zeg.
Als daar een discussie over zou ontstaan getuigt dat alleen maar meer van jou gelijk, imho...Op donderdag 14 maart 2002 23:52 schreef nelske het volgende:
[..]
Euhmz, je gedrag in bovenstaande log is nou niet echt volwassen zeg maar(Let op ik zeg gedrag is niet volwassen en niet dat jij niet volwassen bent, voordat daar een discussie over ontstaat)
maar standaard regels op bijna ieder irc kanaal zijn:
- No Caps lock (ook niet als je het heel weinig doet)
- Don't argue with the ops in public
verder ken ik het verhaal niet, maar om nou dingen als Anarchist etc te zegguh, hmmz...
Maar hier komt die. Sorry Negotiator
dat anarchist had ik het over totaal iets anders en totaal niet tegen negoOp donderdag 14 maart 2002 23:54 schreef Kix@$$ het volgende:
als eerste: ik geef niemand gelijk, ik kan voor allebei punten vinden...
maar standaard regels op bijna ieder irc kanaal zijn:
- No Caps lock (ook niet als je het heel weinig doet)
- Don't argue with the ops in public
verder ken ik het verhaal niet, maar om nou dingen als Anarchist etc te zegguh, hmmz...
dat zeg ik dus, ik ken het verhaal niet...Op donderdag 14 maart 2002 23:57 schreef Cloontje het volgende:
[..]
dat anarchist had ik het over totaal iets anders en totaal niet tegen nego
maar toch, als zeg je het tegen iemand anders, als @p ben jij daar om het hele kanaal te bewaken, en niet alleen jezelf, bij bewaken zie ik dan ook: de sfeer gezellig houden
Ja sorry hoor, maar hij kon ook wel wat redelijker zijn. hij doet net alsof ik iedereen constant verot scheld.Op donderdag 14 maart 2002 23:53 schreef nelske het volgende:
[..]
Doe je het weer
Het was best gezellig todat...Op donderdag 14 maart 2002 23:59 schreef Kix@$$ het volgende:
[..]
dat zeg ik dus, ik ken het verhaal niet...
maar toch, als zeg je het tegen iemand anders, als @p ben jij daar om het hele kanaal te bewaken, en niet alleen jezelf, bij bewaken zie ik dan ook: de sfeer gezellig houden
Dat doet totaal niet ter zake tegen wie je dat zei, je was aan het schreeuwen, en nog wel provocerend ook...Op donderdag 14 maart 2002 23:57 schreef Cloontje het volgende:
[..]
dat anarchist had ik het over totaal iets anders en totaal niet tegen nego
Lees je de replies wel hier?
Nummer 6 cd 2 is beter. Glass PrisonOp donderdag 14 maart 2002 23:38 schreef Robin Vreuls het volgende:
rrraaaggguuuhhhhhh
* Robin Vreuls luistert: Dream Theater - 03 - The Ytse Jam - 3:48 of 5:46
![]()
![]()
Dat weet RobinVreuls, en dat laat ie ook regelmatig merkenOp vrijdag 15 maart 2002 00:02 schreef peterzwet het volgende:
[..]
Nummer 6 cd 2 is beter. Glass Prison
Hoe jij er maar buiten, volgens mij probeer jij te slijmen ofzo. Uit reply's merk ik nooit dat iemand last van me heeft, zo ja dan moet die maar ff een PM sturen.Op vrijdag 15 maart 2002 00:01 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Dat doet totaal niet ter zake tegen wie je dat zei, je was aan het schreeuwen, en nog wel provocerend ook...
Lees je de replies wel hier?
WAAROM NEEMT IEDEREEN ALLES NOU ZO F*CKING SERIOUS !!!
Je ban is ongedaan egmaakt, probeer je gewoon een beetje te gedragen, dan heb je van mij geen last
Slijmen? Shy should I? Heb ik iets goed te maken dan?Op vrijdag 15 maart 2002 00:04 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Hoe jij er maar buiten, volgens mij probeer jij te slijmen ofzo. Uit reply's merk ik nooit dat iemand last van me heeft, zo ja dan moet die maar ff een PM sturen.
En als jij niet in de gaten hebt dat mensen zich aan je storen, dan is dat toch bestwel je eigen probleem, en niet de onze... Ik persoonlijk vind je reactie op deze manier behoorlijk lame... En de manier waarop jij tekeer gaat soms, kan ik niet anders als serieus nemen...
En, no offence, het verbaast me niet veel dat je wederom je toevlucht moet nemen tot het gebruik van, jawel, je Caps Lock... Of Shift, whatever...
Je bent gewoon eerst lekker aan het meelachen met de grapjes en opeens, tegen me, nou dan IGNORE ik jeOp vrijdag 15 maart 2002 00:07 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Slijmen? Shy should I? Heb ik iets goed te maken dan?
En als jij niet in de gaten hebt dat mensen zich aan je storen, dan is dat toch bestwel je eigen probleem, en niet de onze... Ik persoonlijk vind je reactie op deze manier behoorlijk lame... En de manier waarop jij tekeer gaat soms, kan ik niet anders als serieus nemen...
En, no offence, het verbaast me niet veel dat je wederom je toevlucht moet nemen tot het gebruik van, jawel, je Caps Lock... Of Shift, whatever...
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
[off-topic]Op vrijdag 15 maart 2002 00:02 schreef peterzwet het volgende:
[..]
Nummer 6 cd 2 is beter. Glass Prison
The Ytse Jam is nummer 3 van When Dream and Day unite uit 89, The Glass prison is nummer 1 van Six Degrees of inner Turbulence CD1
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
En jij vraagt je af waarom je gebanned bentOp vrijdag 15 maart 2002 00:04 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Hoe jij er maar buiten, volgens mij probeer jij te slijmen ofzo. Uit reply's merk ik nooit dat iemand last van me heeft, zo ja dan moet die maar ff een PM sturen.
Verwijderd
denk je eens in in de belevingswereld van een puber..Op vrijdag 15 maart 2002 01:28 schreef Nelis het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waarom je gebanned bent![]()
..die zichzelf snijdt omdat hij bloed lekker vind en die het niet erg vind om dood te gaan...Op vrijdag 15 maart 2002 01:46 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
denk je eens in in de belevingswereld van een puber..
Verwijderd
jaja leuk gevondenOp vrijdag 15 maart 2002 01:57 schreef BrZ het volgende:
[..]
..die zichzelf snijdt omdat hij bloed lekker vind en die het niet erg vind om dood te gaan...
Check zijn SG topic zou ik zeggenOp vrijdag 15 maart 2002 02:21 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
jaja leuk gevonden![]()
Verwijderd
hmm das nou jammer, ik dacht dat je het figuurlijk bedoelde, valt ff tegen maarja niks aan te doen..Op vrijdag 15 maart 2002 02:29 schreef BrZ het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/435570
Je moet je daar gewoon gedragen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()