Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modgedrag McVirusS

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit Topic wordt door McVirusS dichtgegooit. Naar mijn mening onterecht. Okay, modjes kunnen ook fouten maken. Maar vervolgens wordt de klacht hierover zonder nuance dichtgegooid door McVirusS himself. Daarna probeert de desbedreffende user in pure onmacht nog een topic hierover aan te maken (misschien niet helemaal correct), en deze topic wordt weer meteen dichtgesmeten door deze moderator.

Omdat McVirusS ook dergelijke ideeen heeft over een site vind hij dat elk ander initiatief maar in de doofpot moet worden gestopt? ik heb nog geen enkel ander argument gehoort van McVirusS waarom dat topic dicht zou moeten. Ik vind dit echt niet kunnen.

Tussen twee haakjes: denk niet dat ik iets tegen McVirusS heb ofzo, dat is absoluut niet zo. Ik krijg van dit modgedrag alleen een eng soort censuur gevoel.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik dacht dat ie gewaarschuwed had? Maar dat kan ook aan mij liggen :z

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 23:33 schreef Bolk het volgende:
Ik dacht dat ie gewaarschuwed had? Maar dat kan ook aan mij liggen :z
Waarvoor en waar?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 23:35 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Waarvoor en waar?
Zie slotjes onderaan

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 23:36 schreef Bolk het volgende:

[..]

Zie slotjes onderaan
Ja, dat is zijn eigen schuld. Virusje wil niet dat zijn beleid bekritiseerd wordt, blijkbaar. Als hij dat topic niet had dichtgegooid had ik daar wel in gereageerd. En ik neem aan dat die waarschuwing niet voor mij gold, maar alleen voor de topicopener.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 14 maart 2002 23:43 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Ja, dat is zijn eigen schuld. Virusje wil niet dat zijn beleid bekritiseerd wordt, blijkbaar. Als hij dat topic niet had dichtgegooid had ik daar wel in gereageerd. En ik neem aan dat die waarschuwing niet voor mij gold, maar alleen voor de topicopener.
Owkee, ik zou in dat geval toch ff op McVirusS wachten :)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 23:43 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Maar het is een beetje een trend aan het worden om over elk slotje te gaan huilen in LA :{ En dan op modjes te gaan lopen zaniken. Dacht je dat dat leuk was?

* BreadFan zou er doodmoe van worden :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 23:52 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Maar het is een beetje een trend aan het worden om over elk slotje te gaan huilen in LA :{ En dan op modjes te gaan lopen zaniken. Dacht je dat dat leuk was?

* BreadFan zou er doodmoe van worden :Z
Laat mijn laatste post (exclusief deze) eens zien dat ik klaagde tov de crew. Nee dat kan jij niet. Ik ben voormalig moderator, dus ik zou nou niet zeggen dat ik totaal geen kijk heb op het beleid.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heren, hou es op met op elkaar te vitten en wacht geduldig op een uitleg van McVirusS...

• BreadFan
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 00:09 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Laat mijn laatste post (exclusief deze) eens zien dat ik klaagde tov de crew. Nee dat kan jij niet. Ik ben voormalig moderator, dus ik zou nou niet zeggen dat ik totaal geen kijk heb op het beleid.
Nee, die van jou niet nee. Maar dat heb ik ook niet gezegd. :)

Ik wil er niet eens aan beginnen om alle "Dat slotje is onterecht!!! :(" topics van de laatste tijd bij elkaar te gaan zoeken. Daar doelde ik op.

En dat je voormalig mod bent... tsjah... niet voor niks voormalig >:) :X ;)

Just kiddin' :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 15 maart 2002 00:25 schreef BreadFan het volgende:
En dat je voormalig mod bent... tsjah... niet voor niks voormalig >:) :X ;)

Just kiddin' :P
Tsk, geen kwaad woord over mijn voorganger he?? :)

• BreadFan
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 00:29 schreef ACM het volgende:

[..]

Tsk, geen kwaad woord over mijn voorganger he?? :)
Ik zal het noooooooooit meer doen! O-)

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 00:24 schreef ACM het volgende:
Heren, hou es op met op elkaar te vitten en wacht geduldig op een uitleg van McVirusS...
als ik zijn type goed inschat, reageert ie niet ;)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 15:00

Pelle

🚴‍♂️

Hoe McVirusS' ICQ conversatie met Grafje is geweest, zou ik niet weten, maar als hij dit zegt:
Als je me aanspreekt via ICQ moet je gewoon normaal doen...anders reageer ik niet.
.. neem ik aan dat Grafje niet helemaal ongenuanceerd heeft gereageerd over ICQ. En als Grafje dan ook nog es een LA-topic gaat openen, kan ik me voorstellen dat McVirusS er al snel genoeg van heeft, laat staan dat het nog zin heeft om een tweede LA-topic te openen.

Grafje wil een initiatief opzetten voor al die PS-tennis-matches. Maarrrr: dat bestaat al, toevallig (ja, toevallig) opgezet door McVirusS zelf. En om Grafje dus de moeite te besparen, en om te voorkomen dat meer mensen die opmerking gaan maken en Grafje's idee de grond in gaan stampen, heeft hij 'm op slot gegooid.

Daarnaast roept Grafje ook nog 'check mijn site ff uit' en dat lijkt ook nog eens veel op iets dat ze liever op sitechecks.nl terugzien dan in /13.

Kortom, slotje is IMHO terecht, desalniettemin waardeer ik het idee van Grafje, maar het was wellicht handiger geweest als hij daarover begonnen was in een reeds bestaand PS-tennis-topic.

dit is mijn interpretatie van het geheel; mocht het niet kloppen dan moet ik mijn LOI-cursus 'tussen de regels doorlezen' nog maar es openslaan ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

Jaaaaah, laten we met z'n allen lekker virusje bashen! ;)
dit is een grapje dudes! niet doen dus!

Ehhh, heerlijk he? Als een user denkt slim te zijn...

Guys, dit is geen spam! Echt niet... Nee, is geen spam... Maarre, kijk toch maar even op mijn site. Maar het is echt geen spam hoor. :) Maar niet vergeten om op mijn site te kijken he? Neehee, wat zeg ik nou, is geen spam...

DUH! |:(

U bent juwelier? Nee hoor, dit is geen overval, maar doe toch maar even alles in deze mooie tas. Mooie tas he? Had ik al verteld dat dit geen overval was? Ja he? Mooi! En nu wel even alles in de tas doen he? Nee is geen overval. Ik heb gewoon geld nodig.

does this ring a bell?

Verwijderd

Hoe lullig dit ook klinkt, maar als McViruss (hoe lief die ook is ;) ) een duidelijkere sluitmessage had neergezet, dan was dit helemaal niet nodig geweest. :)

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
LOL Beetje spammen mischien? Hoe promoot ik mijn site voor gevorderden.

http://hawvie.deviantart.com/

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 15 maart 2002 07:55 schreef obsidian het volgende:
[..]
does this ring a bell?
ehh blijf je in de laatste zin ook nog steeds doorgaan over die juwlier? Bovendien wat voor belletje is het? Zilver? Goud? alleen Verzilvert misschien, ligt er natuurlijk aan wat voor juwelier het is.

Is het een "goedkope" juwelier of een dure juwelier?
Wat voor kleren heeft de overvaller aan?

Zonder al die informatie wordt je uitleg er niet duidelijker op. Want het is natuurlijk wel belangrijk om een beetje achtergrond te scheppen.

Nee ik zie het al, jij moet geen roman schrijver worden. :Y)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Guys, dit is geen spam! Echt niet... Nee, is geen spam... Maarre, kijk toch maar even op mijn site. Maar het is echt geen spam hoor. :) Maar niet vergeten om op mijn site te kijken he? Neehee, wat zeg ik nou, is geen spam...

...

U bent juwelier? Nee hoor, dit is geen overval, maar doe toch maar even alles in deze mooie tas. Mooie tas he? Had ik al verteld dat dit geen overval was? Ja he? Mooi! En nu wel even alles in de tas doen he? Nee is geen overval. Ik heb gewoon geld nodig.
Zo is de openingspost van die topic ook ongeveer ja. Sorry hoor, maar je moet wel een rund zijn om niet te begrijpen dat het gewoon ordinaire spam is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
dit is gewoon ordinaire spam inderdaad..

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
* McVirusS geeft Pelle een pluim voor z'n interpretatievermogen.

Ik geef gelijk toe dat mijn sluitmessage misschien niet 1 van de meest duidelijke was en het waarschijnlijk een stuk beter was geweest als ik een stuk uitleg had gegeven. Grafje heeft alle recht om mij aan te spreken op ICQ hierover maar ik heb geen behoefte aan iemand die me gelijk begint uit te schelden en eist dat ik zijn topic weer open gooi. Ik ben best redelijk...en had graag tekst en uitleg gegeven maar dus niet als ik op deze manier wordt benaderd.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 15 maart 2002 11:00 schreef McVirusS het volgende:
En ik dan? ;(

• McVirusS
Op vrijdag 15 maart 2002 11:06 schreef Tom het volgende:
En ik dan? ;(
Jij krijgt niks.

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Is hier niet genoeg over gezegd, als we alle posts over een 'ik heb een briljant idee, en ik ga het echt uitvoeren' moeten toe gaan staan is het einde zoek.
Als voorbeeld:
www.webgoeroe.net tig mensen geregged, komt niets van terecht.
Ander project al lang in de hold: tweakdsl

En zo zijn er nog wel wat 'they talk the talk, but can they walk the walk' voorbeelden.

Toms www.sitechecks.nl is een van de weinige projecten die ook echt van de grond is gekomen.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Vergeet de Gamedatabase niet, en hoe zit het met WASP bestaat dat nog?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 15 maart 2002 11:16 schreef cutter het volgende:

Toms www.sitechecks.nl is een van de weinige projecten die ook echt van de grond is gekomen.
EN HOE!

• McVirusS
Het beleid ten opzichtte van dit soort projecten is ook veranderd na Webgoeroe.net. De manier waarop er reclame is gemaakt voor webgoeroe.net zal niet meer toegestaan worden en andere projecten zullen per geval beoordeelt worden, 1 van de vereisten is dat het project al volledig online is (dus niet zoals Webgoeroe.net...en kan nog paar voorbeelden noemen). Als je een project hebt opgestart waarvan je denkt dat die een toevoeging kan zijn op /13 dan neem je _eerst_ contact op met moderators van /13 (wgmods@tweakers.net) om toestemming te vragen voor een topic of om te vragen of je topic in de FAQ mag :).

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 15:00

Pelle

🚴‍♂️

Als voorbeeld:
Dat heet nou 'stilte voor de storm' :)

• McVirusS
Op vrijdag 15 maart 2002 12:08 schreef Pelle het volgende:
Dat heet nou 'stilte voor de storm' :)
Volgens mij is het meer een geval van storm voor de stilte >:). (Ja kom maar op met flauwe opmerkingen over webcontest ;)).

Verwijderd

Is hier niet genoeg over gezegd, als we alle posts over een 'ik heb een briljant idee, en ik ga het echt uitvoeren' moeten toe gaan staan is het einde zoek.
Als voorbeeld:
Ander project al lang in de hold: tweakdsl

En zo zijn er nog wel wat 'they talk the talk, but can they walk the walk' voorbeelden.

dutchgeforce.nl is ook ontstaan op GoT, das nu een veel bezochte site geworden..

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 15:16 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

dutchgeforce.nl is ook ontstaan op GoT, das nu een veel bezochte site geworden..
Woei! Daar ben ik aanstichter van :X :X :X
Gelukkig is die site al maanden in zeer goede handen ;)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het komt er dus op neer dat je eerst een site klaar moet hebben, niet zoals webgoeroe dus, en dan pas een opmerking mag geven op GoT. Het liefst niet in een nieuw topic, en al helemaal niet zonder overleg met de HGA`s/mod`s van de betreffende groep en/of forum.

Al moet ik eerlijk zeggen dat grafje inderdaad beter had kunnen overleggen, maar om er zo abrupt een slot op te gooien?

Misschien is het wel een heel leuk en handig initiatief? Misschien is het zelfs nuttig voor GoT...

* Blue-eagle houd zich erbuiten, en gaat weer TV kijken :z

• Tom
  • Niet online

Tom

Iedereen kan wel blaten dat ie een goed idee heeft, dat het helemaal gaat worden enz., maar laat eerst maar iets zien, vervolgens kunnen we wel kijken of er niet een manier is om het een beetje onder de aandacht te brengen bij het volkje (mits het een leuk initiatief is waar serieus werk van is gemaakt).

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:26
Als Webgoeroe.net crewmember wil ik hier even op de post van cutter reageren:
Als voorbeeld:
Als je naar http://www.webgoeroe.net surft dan zie je daar een duidelijke statement lijkt me. Dus dat "komt niets van terecht" lijkt me, met alle respect, beetje voorbarig.

Na de oproep op GoT hebben verschillende personen zich aangemeld als crewmember. Na het commentaal in /14 op het design en verschillende crewvergaderingen hebben we besloten om het design van Webgoeroe.net totaal te veranderen. Dat heeft heel wat tijd in beslag genomen omdat wij het in onze schaarse vrije tijd moeten doen maar er wordt dagelijks aan gewerkt! Op dit moment wordt de implementatie afgerond en volgt er een testfase. De go live zal dan ook niet lang meer op zich laten wachten...

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 11:00 schreef McVirusS het volgende:

Ik geef gelijk toe dat mijn sluitmessage misschien niet 1 van de meest duidelijke was en het waarschijnlijk een stuk beter was geweest als ik een stuk uitleg had gegeven. Grafje heeft alle recht om mij aan te spreken op ICQ hierover maar ik heb geen behoefte aan iemand die me gelijk begint uit te schelden en eist dat ik zijn topic weer open gooi. Ik ben best redelijk...en had graag tekst en uitleg gegeven maar dus niet als ik op deze manier wordt benaderd.
Als het zo is gebeurd geef ik je gelijk dat je het zo hebt gedaan :)

Nederlands is mijn beste vak

Verwijderd

Topicstarter
Die eerste post is inderdaad spam, had ik ff overheen gelezen. Ik dacht dat die user een site wou beginnen, maar hij plugt gewoon zijn site. Wel terecht gesloten naar mijn mening dus :o Over de rest is mijn mening niet veranderd. Maar dat is wel duidelijk geworden. Deze thread mag wat mij betreft dicht, huiskamergehalte stijgt ;)

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op zondag 17 maart 2002 01:17 schreef Jaapf het volgende:
Die eerste post is inderdaad spam, had ik ff overheen gelezen. Ik dacht dat die user een site wou beginnen, maar hij plugt gewoon zijn site. Wel terecht gesloten naar mijn mening dus :o Over de rest is mijn mening niet veranderd. Maar dat is wel duidelijk geworden. Deze thread mag wat mij betreft dicht,
voordat iemand ook nog over phusion.nl begint (deze zinsnede moet er nog bij denk ik ;)
huiskamergehalte stijgt ;)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Jaaaaah, laten we met z'n allen lekker virusje bashen! ;)
Tss daar doen volwassen mensen niet aan anders had ik wel meegedaan :P
dit is een grapje dudes! niet doen dus!
Watje ;)

• mvds
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

Op zondag 17 maart 2002 17:05 schreef HBM het volgende:

[..]

Tss daar doen volwassen mensen niet aan anders had ik wel meegedaan :P