Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mag dit topic in GC -->W&L?

Pagina: 1
Acties:

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
Ik ben een 6-VWOér die meer wil weten over de opleidingen HBO in de ICT richting. Aangezien er hier veel kennis zit in die richting, en waarschijnlijk dus ook veel mensen die een dergelijke opleiding doen / gedaan hebben, hoopte ik hier meer info los te kunnen peuteren om uiteindelijk een goede keuze te maken.
In het topic noem ik dan een paar opleidingen en vraag mensen hoe ze erover denken, wat hun ervaringen zijn en in welke beroepsgroep ze uiteindelijk terecht zijn gekomen. Ik wil dit goed aanpakken, dus het zou kunnen dat ik er een dag of wat mee wacht te plaatsen, om echt die vragen beantwoord te krijgen die ik belangrijk vind.
Nu ben ik dus echter bang dat deze topic snel gemoved wordt naar de Huiskamer, een gebiedje waar ik nog geen recht op heb. Daarom mijn vraag of ik hem in de W&L mag plaatsen?

Met vriendelijke groet,
Freakertje.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 23:11 schreef 1frag2u het volgende:
Ik ben een 6-VWOér die meer wil weten over de opleidingen HBO in de ICT richting. Aangezien er hier veel kennis zit in die richting, en waarschijnlijk dus ook veel mensen die een dergelijke opleiding doen / gedaan hebben, hoopte ik hier meer info los te kunnen peuteren om uiteindelijk een goede keuze te maken.
In het topic noem ik dan een paar opleidingen en vraag mensen hoe ze erover denken, wat hun ervaringen zijn en in welke beroepsgroep ze uiteindelijk terecht zijn gekomen. Ik wil dit goed aanpakken, dus het zou kunnen dat ik er een dag of wat mee wacht te plaatsen, om echt die vragen beantwoord te krijgen die ik belangrijk vind.
Nu ben ik dus echter bang dat deze topic snel gemoved wordt naar de Huiskamer, een gebiedje waar ik nog geen recht op heb. Daarom mijn vraag of ik hem in de W&L mag plaatsen?

Met vriendelijke groet,
Freakertje.
je heb nog geen toegang tot SG ? (Stuffis Generalis) want daar kan je het wel posten ...

en trouwens ... I'm the 1 and only Freaky :D

• Freakertje

Freakertje

Topicstarter
Nee, helaas, ik heb weinig tijd om actief te gaan posten, maar ik ben wel zeer geïnterreseerd in de hele computerij. Die 50 posts komen vanzelf wel, maar waarschijnlijk pas over een tijdje, en ik win liever zo vroeg mogelijk info in. Daarom kan ik nu alleen nog maar in W&L posten.... :'(

Op je tweede mededeling, deze nickname heb ik in een verkeerde eerste opwelling gekozen, op Tweakers.net en bij de ECCp-109 sta ik bekend als Freakertje & [DPC]Freakertje.
Trouwens ook van bouwjaar 1983, maar daar hou ik het bij, anders wordt het TE off-topic.

Totale Modjesgekte

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 23:24 schreef 1frag2u het volgende:
Op je tweede mededeling, deze nickname heb ik in een verkeerde eerste opwelling gekozen, op Tweakers.net en bij de ECCp-109 sta ik bekend als Freakertje & [DPC]Freakertje.
Trouwens ook van bouwjaar 1983, maar daar hou ik het bij, anders wordt het TE off-topic.
Je kunt je nick laten wijzigen hoor :)

[topic=395962/1/25]

• Freakertje

Freakertje

Topicstarter
Klopt, wist dat het er ergens moest staan, maar ja, stomme search gedaan, --> nickname.... |:( VWO is niet meer wat het vroeger was...
iig heel erg bedankt voor de link.
-edit- Ga nu trouwens onder zeil, morgen weer vroeg dag, krantenboer... :Z -/edit-

Totale Modjesgekte

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op donderdag 14 maart 2002 23:11 schreef Freakertje het volgende:
Daarom mijn vraag of ik hem in de W&L mag plaatsen?
Zet er even bij dat het van mij mag, maak een goede openingspost en ga je gang. :)

O ja, ff voor de zekerheid: ik ben dus moderator op W&L, dus dat het van mij mag is zeg maar ook nog boeiend. ;)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1