Tv-out Grijs

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ik ben in het bezit van een Kyro II, en heb een S-vhs naar scart kabeltje gekocht. Nu heb ik die aangesloten op mijn net 2 dagen nieuwe tv'tje.

nu heb ik dus grijs beeld :?

Ik heb het faq gelezen, en daaruit komt dus dat ik alleen maar grijs beeld kan krijgen?? omdat dat het niet kan met mijn kabeltje?

of heb ik iets fout staan?? ff wat data:

resolutie 800 x 600 x 12
techniek PAL
aangesloten van S-vhs naar scart
oparatingsys winXp
videokaart KyroII

ik heb maar 1 scart aansluiting op mijn TV, en via NTSC kan ik de verbinding niet laten lopen, want ik kan mijn videokaart niet op 640-480 zetten :? (en dat moet je doen om op NTSC te draaien.

Misschien is mijn uitleg verwarrend, vraag mij als ik iets niet goed heb gedaan.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
Yup datzelfde had ik dus een tijdje geleden met mn Geforce 2MX + Tv-out ook... Toen kreeg ik ook te horen dat ik het niet met kleur voor elkaar zou krijgen, en dat is me dus ook nog steeds niet gelukt :(

Hoop dat er hier misschien nog een paar reacties komen waar ik wat mee kan... Draai nu inmiddels XP ipv. 98 trouwens...

• Icey
Ik heb wel zo'n geel kabeltje erbij gekregen, als ik die gebruik heb ik wel kleur (maar niet zo scherp als nu..) en geen geluid!

dus ik moet mijn scart-s-vhs weer inleveren.. :(

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 22:47
Dan heb je waarschijnlijk een tv die geen s-vhs ondersteund :(
Balen voor je maar niks aan te doen .

• Icey
Op donderdag 14 maart 2002 23:15 schreef TRAXION het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk een tv die geen s-vhs ondersteund :(
Balen voor je maar niks aan te doen .
Tv is net 2-3 dagen oud, die gast van de BCC zei dat het absoluut ging werken |:(

De doos heb ik niet meer, dus ik kan hem niet inwisselen denk ik...

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb hier een TNT, en die kan ik instellen op composite of s-video qua uitvoer, en bij s-video is het inderdaad zwart/wit, zet ik hem op composite, doet hij het normaal. Mijn noteboek kan ik ook niet instellen en is ook altijd zwart/wit...

Verwijderd

Dit staat ook in de Faq. Maar voor de mensen die te lui zijn om te zoeken.

Klik hier voor het antwoord

Verwijderd

De TV-Out van een videokaart produceerd nooit Z/W. Het ligt altijd aan de kabel of de tv. De kabel kan te lang zijn of hij is van slechte kwaliteit.

Scart schijnt niet altijd even lekker te werken, dus als je tv net nieuw is heb je vast zo'n input in de vorm van een tulpplug, dat werkt meestal wel goed.

Ik heb zelf nooit problemen gehad met mijn tvout, maar van de helpdesk waar ik werk (vraag me niet welke) weet ik dat het meestal de kabel is, of dat de scart input dienst weigert

Verwijderd

Dit staat in de FAQ hoor
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.