Na het stealthmodden heb ik dus wat raars voor . Als er een nieuwe CDR in de fikker gaat , komt ie er licht bekrast aan de bovenkant en vol met stofjes op uit . Is dit normaal ?
Verwijderd
Zal niet aan je stealthmod liggen denk ik. Je hebt toch gewoon die bays aan je frontje getaped ofzo? Dan lijkt me niet dat er iets intern kan veranderen.
Verwijderd
of er is een hele hoop stof in je fikker gekomen toen je aan het modden was... misschien ff goed schoolmaken/blazen.
schoonspuiten met compressor? (niet een supersterke compressor ofzo)Op donderdag 14 maart 2002 23:27 schreef real_raichu70 het volgende:
kan ook zijn , hoe kan ik dat het best doen zonder em te vern**ken
of met spuitlucht
Verwijderd
Misschien is dat je probleem. Normaal wordt de CD uit de lade getild om vrij te kunnen ronddraaien. Maar als de lade omhoog gedrukt wordt, loopt de CD er tegenaan. Even opnieuw plakken of een stukje eraf schuren. Of met klitteband tapen zoals ik gedaan heb, zoals te zien is in dit draadje, halverwege de pagina. Dat is dan een heel flexibele verbindingOp donderdag 14 maart 2002 23:35 schreef real_raichu70 het volgende:
de lade sluit wel , het plaatje blijft een beetje achter het perspex front haken
Pagina: 1