ja, daar zat ik ook al aan te denken, als 2e monitor, kan je daar MBM op draaien!!!, moet met een TV out wel lukken, volgens mij 
ps, als jij m niet wil gebruiken, wil ik m graag hebben, als je er een hebt!!!
ps, als jij m niet wil gebruiken, wil ik m graag hebben, als je er een hebt!!!
Verwijderd
moderne videocamera's zijn d8 ik volledig digitaal, en dus de aansturing van het lcd ook. Dus geen video in op het scherm zonder de rest van de electronica. Misschien dat je het analoge videodeel erbij kunt houden?
Verwijderd
neem gewoon een los klein lcd schermpje!
kun je kopen van Sony, zijn ook bij conrad te koop (een of ander lawaaimerk).
Sluit deze aan op de TV-out van je videokaart (die moet je wel hebben)
Ik heb dit gedaan voor een prikklok, werkt super!
kun je kopen van Sony, zijn ook bij conrad te koop (een of ander lawaaimerk).
Sluit deze aan op de TV-out van je videokaart (die moet je wel hebben)
Ik heb dit gedaan voor een prikklok, werkt super!
ik had een scherm gekocht van PS one met de zelfde bedoeling , nu blijkt dat het een RGB ipv composite aansluiting nodig heeft ....
Gaat dus niet. Neem gewoon een kant en klaar kleuren lcd'tje of neem een alphanumeriek lcd'tje
Verwijderd
Er bestaan toch van die converters? .... ik durf bijna te zweren dat ik hier eens op GoT een case-mod met daarin een PS-ONE scherm heb voorbij zien gaan ...Op zaterdag 16 maart 2002 05:23 schreef Petzl het volgende:
ik had een scherm gekocht van PS one met de zelfde bedoeling , nu blijkt dat het een RGB ipv composite aansluiting nodig heeft ....
Casio heeft toch van die draagbare TV'tjes? Daar zitten de zelfde lcd's in. Daar moet een TV-in voor te maken zijn of hij zit er zelfs al op.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Pagina: 1