Zag in mijn 6310 de optie om sms via gprs te versturen.
Weet iemand hoe dit gaat en of die niet veel goedkoper is dan gewoon?
idd, in de 6510 staat dat ook en ik had dezelfde vraagOp donderdag 14 maart 2002 22:15 schreef meep het volgende:
Zag in mijn 6310 de optie om sms via gprs te versturen.
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
ehm allemaal behalve dutchtoneOp donderdag 14 maart 2002 22:37 schreef joostjuh het volgende:
Ben er ook benieuwd naar. Heb zelf dan wel een 8310 met gprs en zow erop. Weet dat alleen kpn een ondersteuning biedt voor gprs. Voor de rest geen enkele provider.
ja dat d8 ik ookOp donderdag 14 maart 2002 23:21 schreef Attilla het volgende:
[..]
ehm allemaal behalve dutchtone
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Dan moet je natuurlijk wel betalen voor de data die verzonden wordt met het verzenden van de sms. Hoe groot (in Kb's) is een sms-bericht maximaal (160 tekens)? Als je dat weet, kun je uitrekenen wat een sms via GPRS kost en wat goedkoper is. Of zit ik nu heel erg hard te blaten?Op vrijdag 15 maart 2002 00:51 schreef gratiz het volgende:
SMS via GPRS is gratiz
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Jij bent in de war met GPS (global positioning system)Op vrijdag 15 maart 2002 11:09 schreef xychix het volgende:
GPRS, kan iemand mij vertellen wat dit nou exact is ?
kan ik dmv infrarood/datakabel deze gsm op mijn laptop aansluiten en zo een routeplanner creeeren die bijhoud waar ik ben ?
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Heb je al een rekening van Ben gekregen waar de smsjes die je verzonden hebt via GPRS op vermeld staan? Zo ja, hoe wordt het berekend?Op vrijdag 15 maart 2002 20:24 schreef carnager het volgende:
Hmm, bij BEN kan ik dus sms via gprs versturen... En aangezien ik ben intensief heb voor gprs kost het (als de kostenberekening echt alleen maar kijkt naar het aantal bytes) praktisch niets.. 160 tekens, telefoonnummer en wat extra info, laten we het heel ruim houden op 1KB, dat zou betekenen dat het (1MB=1024KB kost 1 euro) 1/1024e euro kost, of afgerond naar boven 0,1 eurocent....
Maar, ik ga nu echt niet meteen alles af-sms'en.. wacht eerst de volgende rekening wel eens af... en dan kijken of 'ie erop staat en zo ja, HOE 'ie erop staat...
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Je hebt inmiddels je rekening al ontvangen, please share your findings?Op donderdag 21 maart 2002 00:04 schreef carnager het volgende:
nog niet zunne, maar ben zelf ook best wel aardig benieuwd..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ze worden dan zelfs niet over GPRS verstuurd. Bij mijn 8310 kan je dat zien omdat het Altijd-Online-GPRS icoon heel even veranderd in een "normaal" icoon (bij de signaalsterkte) omdat een GPRS en een GSM-verbinding niet gelijktijdig kunnen bestaan.Op vrijdag 24 mei 2002 09:55 schreef Freshbie het volgende:
Bij de klantenservice van Telfort was mij ook verteld dat smsen via GPRS mogelijk is, maar op mijn factuur stonden de berichten gewoon als berichten op de factuur. Na even gebeld te hebben met de klantenservice is duidelijk geworden dat Telfort smsen via GPRS niet ondersteund. Berichten kunnen wel via GPRS verzonden worden, maar ze worden niet uit je GPRS-bundel afgerekend.
Oftewel redelijk jammer.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Bij mijn Ericsson T39 kan ik selecteren of m'n phone een sms via GPRS of GSM moet versturen. Als ik dat op GPRS zet, dan wordt het bericht wel veel sneller verstuurd dan via GSM. Het lijkt mij dus, dat het wel via GPRS verstuurd wordt, maar als sms behandeld wordt bij Telfort.Op vrijdag 24 mei 2002 10:11 schreef B_O_S_S het volgende:
[..]
Ze worden dan zelfs niet over GPRS verstuurd. Bij mijn 8310 kan je dat zien omdat het Altijd-Online-GPRS icoon heel even veranderd in een "normaal" icoon (bij de signaalsterkte) omdat een GPRS en een GSM-verbinding niet gelijktijdig kunnen bestaan.
Het word dus alleen via GPRS verstuurd als je netwerk dat ondersteund, anders word het "gewoon" verstuurd. Staat trouwens ook in je handleiding (bij mij wel tenminste).
Bij de 6310(i) kan je ook selecteren of de SMS versturen via GPRS gaatOp vrijdag 24 mei 2002 11:22 schreef Freshbie het volgende:
[..]
Bij mijn Ericsson T39 kan ik selecteren of m'n phone een sms via GPRS of GSM moet versturen. Als ik dat op GPRS zet, dan wordt het bericht wel veel sneller verstuurd dan via GSM. Het lijkt mij dus, dat het wel via GPRS verstuurd wordt, maar als sms behandeld wordt bij Telfort.
Verwijderd
Hoe weet jij dat zeker dan????Op donderdag 14 maart 2002 23:36 schreef Matsie het volgende:
[..]
ja dat d8 ik ook
want telfort weet ik zeker en ben weet ik ook zeker
Dat scheelt niets, want O2 ondersteunt dat niet.Op vrijdag 24 mei 2002 11:30 schreef Klovan het volgende:
[..]
Bij de 6310(i) kan je ook selecteren of de SMS versturen via GPRS gaat![]()
Of dat ook op de rekening scheelt bij O2(Telfort) zie ik binnenkort, wanneer die in m'n brievenbus valt
Zegt genoeg lijkt mij!Het grote voordeel van een sms-bundel is de prijs. Als je meer dan 1 bericht per dag verstuurt, is het al slim om een bundel te nemen. Je kunt alleen een sms-bundel combineren met een bel- of GPRS-bundel.
Verwijderd
Verwijderd
MURPHY'S LAW: "If anything can go wrong, it will". ---> Optimist
Op woensdag 03 juli 2002 21:54 schreef donsje het volgende:
Ik heb dus VODAFONE... Maar ik weet zeker dat ik geen GPRS kan nemen... Welk abbo zou dat moeten zijn dan?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq