MSI 8808 Vanta TNT2 32MB

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb dit kaartje kunnen krijgen voor nada. Nu is er een klein probleempie. Het fannetje loopt ietskes aan. Weet iemand ook een fan-boer, of id waar ik een nieuwe ken bestellen? Anders moet ik er 'n grotere Chieftec Fd1240103s-1a opknallen (dat was de kleinste die we hadden hier).

Misschien is dit niet de juiste afdeling, maar kwist niet precies wara ik hem anders kon onderbrengen... :)

Verwijderd

een electro winkel of concrad of zow...

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
je kunt er ook gewoon een iets groter koel lichaam op zetten... een TNT2 wordt niet zo warm (zeker een Vanta niet). Scheelt weer geld om om de zoveel tijd een fan te kopen en scheelt geluid :P

Xbox360 gamerprofile

• MauriX
Heeft iemand trouwens ervaring met dit kaartje? Keb eigenlijk geen idee ervan qua prestaties...

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is een TNT2 M-64, de kleine broer van mijn TNT2 Pro (MSI 8806) De prestaties van een M64 zijn over het algemeen een stukje minder dan een Pro, maar er valt nog wel mee te leven in oudere games (CS, UT etc) In nieuwere games heb je echt een probleem (Ghost Recon, Max Payne etc)

• MauriX
Dat baseer je op ervaring neem ik aan? :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 22:18 schreef MauriX het volgende:
Dat baseer je op ervaring neem ik aan? :)
Uhm ja, kijk in me sig (als je geregisteerd ben bij madonion.com van 3mark) en vergelijk mijn score 1311, met bijvoorbeeld een hedendaagse GF3-ti500 +/- 7000 en je weet dat het niet top of the bill meer is. Maar spellen die 2 jaar geleden uitgegeven zijn lopen prima op dit kaartje, toen was het namelijk ook een van de betere kaarten. TNT 2's waren destijds de top of the bill 8-)

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:15 schreef J0YR1D3R het volgende:
Is een TNT2 M-64, de kleine broer van mijn TNT2 Pro (MSI 8806) De prestaties van een M64 zijn over het algemeen een stukje minder dan een Pro, maar er valt nog wel mee te leven in oudere games (CS, UT etc) In nieuwere games heb je echt een probleem (Ghost Recon, Max Payne etc)
ik heb een tijdje max payne gespeelt met een m64 en een pII 350, ging opzich nog best goed hoor...

Verwijderd

Alleen de TNT2 pro's en ultra's hoefden een fan , de andere volstonden al met een simpel koellichaampje, spreek uit ervaring, heb een viper 770 (TNT2) en een viper 770 Ultra XL (TNT2ultra) hier liggen, de een met gewoon een koelblok, de ander met fan

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 22:24 schreef schaapie het volgende:

[..]

ik heb een tijdje max payne gespeelt met een m64 en een pII 350, ging opzich nog best goed hoor...
Ghost Recon loopt bij mij ook wel, alleen die grote textures en levels vond ie niet zo leuk de eerste keer. Had hem iets te hoog ingeschat met 1024x768@medium detail :) Op 800x600 loopt het wel lekker inderdaad :)
Pagina: 1