OC / CM - Begint eer ge Bezint
(Tweedehands kan natuurlijk wel
Verwijderd
100mhz op asus kt133a? die is gewoon 133 hoorOp donderdag 14 maart 2002 22:09 schreef AlterEgo het volgende:
Kijk eens naar de ECS K7S5A (SiS735) als je in de budget-klasse iets gangbaars wil; sneller dan de KT133x en ondersteunt DDR en SDR, en de nieuwere proc's.
(Tweedehands kan natuurlijk wel)
en die kaart van ECS, probeer die niet over te clocken... en voltage modden ofzo in de toekomst, daar overlijdt ie aan... hoe goedkoper, hoe minder overclockbaar
edit:
de MSI en de Abit met kt133a is vergelijkbaar in kwaliteit met Asus, veel meer uit deze klasse heb je niet (met dezelfde resultaten)
Uhm Epox? Goedkoop en klokt over als een tierelierOp donderdag 14 maart 2002 22:12 schreef floduR het volgende:
[..]
hoe goedkoper, hoe minder overclockbaar
[..]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
Is (bij mij) heel stabiel, overclocken heb ik nie geprobeerd
ook het KT133A chipset gevalletje? In dat gevalOp vrijdag 15 maart 2002 01:18 schreef Unagi het volgende:
[..]
Uhm Epox? Goedkoop en klokt over als een tierelier
yepz, ik heb hem ook, bij mij gelukkig ook zeer stabiel.Op vrijdag 15 maart 2002 19:16 schreef bloempot het volgende:
Ik zelf heb de MSI K7T Turbo II.
Is (bij mij) heel stabiel, overclocken heb ik nie geprobeerd
wat overklokken betreft heb ik alleen fuzzy logic geprobeerd
maar hoe dat ging, jah alles liep wel goed, maar ik heb hem nu weer op de normale fsb draaien en op welke fsb ik hem had weet ik niet meer, maar je schijnt hier wel goed mee te kunnen oc'en (toch ?)
Verwijderd
Dat is idd zo!Ik denk dat het verschil tussen een overklokt setje op een kt133a mobo en een standaard zooitje op de K7S5A minimaal is. En
En als je het OCbios flasht kan je er echt wel mee OCen hoor. Verwacht niet zoiets als van een epox 8kha+, maar 10 % minimaal lukt echt wel
Verwijderd
Ben er zelf zeer tevreden over! lekker v-core modje erop! en gaan met de banaan
Verwijderd
EPOX 8KTA3+pro , dit is het OC board met echt alles meer dan elk ander mobo. Een perfecte plaatsing van alles en
in de bios agp voltage/mem volt/CPU Vcore tot 1,85 en dan standaard zonder voltmod de mogenlijkheid met jumpers tot een Vcore te gaan van 2,25volt,dit heeft naar mijn weten geen ander mobo(kt133a) standaard. Raid,Udma100,3xfan aansluiting, en ziet er ook nog strak uit in het groen.
Geloof me ik heb met een TB 1400 met een fsb van 175 gedraait en later met een XP1800+ op 1937mhz stabiel en max bood in windows van 2015mhz.
Als je een board voor sdram(kt133a) wil kopen en dan zelfs met DDR wil mee kunnen doen kwa prestaties is dit het board. TOM
Oja en het board is nog goedkoop ook.
Maar ben dan ook een stevige MSI fan
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
OK danOp vrijdag 15 maart 2002 21:53 schreef a.p.versteeg het volgende:
Er is maar 1 board voor de KT133A en dat is de
EPOX 8KTA3+pro , dit is het OC board met echt alles meer dan elk ander mobo. Een perfecte plaatsing van alles en
in de bios agp voltage/mem volt/CPU Vcore tot 1,85 en dan standaard zonder voltmod de mogenlijkheid met jumpers tot een Vcore te gaan van 2,25volt,dit heeft naar mijn weten geen ander mobo(kt133a) standaard. Raid,Udma100,3xfan aansluiting, en ziet er ook nog strak uit in het groen.
Geloof me ik heb met een TB 1400 met een fsb van 175 gedraait en later met een XP1800+ op 1937mhz stabiel en max bood in windows van 2015mhz.
Als je een board voor sdram(kt133a) wil kopen en dan zelfs met DDR wil mee kunnen doen kwa prestaties is dit het board. TOM
Oja en het board is nog goedkoop ook.
Thx a lot
* Scatman_II gaat morgen op die PC discount in Utrecht er meteen 1 halen
nu heb ik een EPOX 8KTA3+ en deze is gewoon net ff hhhmmmm
sterker heb ik het idee,verder overclokken van de pro en van de gf kaart dus....en dan heb ik niet eens de pro versie........:9
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Verwijderd
8KTA3+pro heeft veel meer mogenlijkheden en is een veel beter oc`baar mobo.Op zaterdag 16 maart 2002 01:20 schreef corpseflayer het volgende:
Ik heb ook een epox 8kta3, een gewone, goed plankje vind ik.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()