Toon posts:

Front Side Bus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,
Ik had een ouwe 1,2 amd die op 266 fsb loopt
Vandaag geld uit me zak getrokken, nieuw k7266 pro gekocht met een 1800 xp processor.
zit ik in de bios en wat denk je kan alleen 100 of 133 mhz fsb kiezen??? Let ik niet op(heb ik een aantal maanden geslapen? :Z :Z
of draait ie nu ook op 266?? help me aub want voordat ik hem uit het raam pleur
ik dank u

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
266 = 133DDR

Ja dus :)

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:02 schreef Pollewob het volgende:
266 = 133DDR

Ja dus :)
d8 ik ook al maar ik hebdat mobo niet dus hield ik maar ff me mond :X

Verwijderd

Topicstarter
I hou van vrouwen maar deze ene keer ook van een man *D
extra vraagje van de zaak, als het kan: heb nu een hercules 4000xt 64mb erbij gekocht ipv geforce 2mx 400 ik hoop dat deze beter is, maar de vraag is eigenlijk moet ik hier in de bios ook nog iets aanpassen? je kan tot agp 256mb ?? what the fuck is dat dan, ik weet ik ben een beginner maar ja ik moet het toch ook leren

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> PMG

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De kyro1 is over het algemeen minder dan de MX400 :{

In je BIOS hoef je niets te veranderen, en je AGP Aperture size moet je op ongeveer de helft van je interne geheugen instellen :)

Verwijderd

agp aperture bedoel je?

tja ik merk er geen verschil in ofdat ie bij mij nu op 64 staat of op 128 (meer doet ie d8 ik nie)

video kaart is allemaal plug and play dus hoef je eigenlijk niets in te stellen in het BIOS

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 22:08 schreef Pollewob het volgende:
De kyro1 is over het algemeen minder dan de MX400 :{

In je BIOS hoef je niets te veranderen, en je AGP Aperture size moet je op ongeveer de helft van je interne geheugen instellen :)
boven de 64/128mb heeft het bijzonder weinig zin meer, maar het maakt in principe ook niet uit, het vertraagd niks, als je gewoon genoeg videogeheugen hebt, heb je weinig apature nodig

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik ben vreselijk genaait eigenlijk? :( met die kyro chipset dacht al wat heeft die kerel een vette sigaar in zijn muil :7 maar back to the point.. ik moet gewoon hem op 128 zetten vanwege 256 intern ddr geheugen en dan zou ie moeten draaien ben tegelijkertijd bezig hem te installeren nu... jammer is dat ik net me oh zo bijzonder progje LOWFOR weg gooi van me floppy ... :'( deze kan ik dus weer niet vinden op het www was 2 kb groot vulde in 1234 en enter. en ajuuuu met je gegevens van je harde schijf. erg leuk als je soms een schijf vernageld met fdisk ..... iemand suggestie waar ik die kan downloaden??

alvast bedankt

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:23 schreef vito het volgende:
iemand suggestie waar ik die kan downloaden??
daar zou ik ff een topic over openen in Software Algemeen ofzo of kijk in de search (denk nie dat jum daar vind)
Pagina: 1