Epox 8KHA+ bios flashen?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 07:51
* Ik ben bezig systeem te overclocken, maar ik kom nu niet voorbij de 147 MHz FSB. Ik had ergens es gelezen dat je met een nieuwer bios je FSB een stuk verder omhoog kreeg.
Weet iemand of dit gewoon de versie is die je bij Epox kan downen?

* Moet ik ook de nieuwste VIA drivers downen of zijn de standaard XP drivers het beste?

* Mijn floppydrive is kapot, kan ik m'n bios van m'n HDD flashen? (ik heb nog nooit een bios geflasht)

Specs;

AMD Athlon XP 1700+
TT DragonOrb 3 @ 7V
256MB DDR PC 2100 met heatspreaders
Epox 8KHA+
GeForce 2 Ti + Blorb + TT heatsinks
Terratec DMX X-fire 1024

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een nieuwe bios gaat je probleem denk ik niet echt oplossen.. lijkt mij eerder dat die 147 MHz de max is voor je XP1700 :{

Volgende stap is natuurlijk unlocken/voltage verhogen :9

• Vimana
Op donderdag 14 maart 2002 21:33 schreef Pollewob het volgende:
Een nieuwe bios gaat je probleem denk ik niet echt oplossen.. lijkt mij eerder dat die 147 MHz de max is voor je XP1700 :{

Volgende stap is natuurlijk unlocken/voltage verhogen :9
Ik snap dat unlocken nog niet helemaal... betekend dat dat je de Multiplier gewoon een paar stappen hoger kan zetten? Tot hoever kan dat?

kweet trouwens niet of dit in OCM hoort?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:22
Op donderdag 14 maart 2002 21:36 schreef Vimana het volgende:

[..]

Ik snap dat unlocken nog niet helemaal... betekend dat dat je de Multiplier gewoon een paar stappen hoger kan zetten? Tot hoever kan dat?

kweet trouwens niet of dit in OCM hoort?
Jah dan kan je de multiplier omhoog gooien. En dat je niet hoger komt dan 147fsb: je AMD is niet geunlockt. Als je unlockt: multiplier kan je dan instellen + een hogere fsb dan een gelockte

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Vimana
Hmmz... moet ik een beetje in m'n gloedjenieuwe XP gaan snijden :| daar ben ik niet zo'n held in ben ik bang.
Enkele Tweakers hier uit Breda!? B-)

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
btw, bios flashen vanaf hdd zal moeilijk worden, zijn wel bootable cd's voor, moet je ff zoeken, geloof dat het wel te vinden is de fora van www.amdmb.com
Pagina: 1