breakout box maken? tips?

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27
ik vind dat me 19" monitor nu te laag staat dus er ligt tijdelijk ff een paar pakke papier onder, maar nu had ik het id om er een soort breakout box onder te maken..

hier het ontwerp:

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.68/images/mod/breakoutbox.jpg

het is de bedoeling dat het geheel met 1 dikke kabel weer op de pc kan worden aan gesloten en zelf ook een 230v aansluiting heeft voor voeding..

nu is mijn vraag van welk materiaal kan ik dit het best gaan maken? en wat voor constructie is hier bij handig?

iemand verder nog tips?

offtopic:
let niet op me paint skillz ;)

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 20:48 schreef Tweaker-Willem het volgende:
ik vind dat me 19" monitor nu te laag staat dus er ligt tijdelijk ff een paar pakke papier onder, maar nu had ik het id om er een soort breakout box onder te maken..

hier het ontwerp:
[/offtopic]
houd er rekening mee dat de boxen magneetisch zijn en dat dat voor vreeselijke effecten kan zorgen!

oh en constructie gewoon een frame van driehoeken langs de zijkanten ( 4 piramides per zijnant ) dus een X

en materiaal... wat je zelf wilt :D ik zou van dat uhm spul van die flightcases gebruiken

• JWO
Op donderdag 14 maart 2002 20:50 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

houd er rekening mee dat de boxen magneetisch zijn en dat dat voor vreeselijke effecten kan zorgen!
zoals? ze staan nu ook naast mijn monitor en geen last van trillingen oid

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 20:51 schreef Tweaker-Willem het volgende:

[..]

zoals? ze staan nu ook naast mijn monitor en geen last van trillingen oid
hou ze er eens tegenaan en kijk es of de kleuren verranderen, ik heb zo'n yakumo ding en dan word dat helemaal een zooitje maar na een dag of 2 was ut weer weg :S ik had een deawoo box er te dicht bij :S

• JWO
Op donderdag 14 maart 2002 20:53 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

hou ze er eens tegenaan en kijk es of de kleuren verranderen, ik heb zo'n yakumo ding en dan word dat helemaal een zooitje maar na een dag of 2 was ut weer weg :S ik had een deawoo box er te dicht bij :S
heb ik gedaan nix te zien zelfs niet met een kenwood stereo speaker, gelukkig is dit ook niet een yakumo :) [i love LG Flattron monitoren]

en btw die boxjes zijn maar 2x 4 wat advance nog wat heel ligte dingetjes dus :)

verder iemand nog tips?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
hey johan

wat je ook kunt doen is een paar losse kabels gebruiken bijv. 1 voor je geluid (dus met een 3,5mm stekkertje) en verder voor de rest een paar utp kabels samen met die audiokabel en 230v bijelkaar intepen met bijv. ducktape (of te wel gaffa tape) gaffa teep kun je wel krijgen bij Pool Electronica tegenover de Mac tenminste daar heb ik het weg

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1