overclocken en cooling

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
hej,

vraag: Met een beperkt budget kan ik het volgende regelen:

1) 4 12x12 enermax casefans (regelbaar) + rubberen ring + maakloon voor 148,75 €

2) watercooling: complete set + maakloon voor 175 €
(senfu radiator , senfu cooler motor en senfu tankje etc...)

beide bij de regenboog.

Wat raden jullie aan als ik mijn processor verder wil overclocken wetende dat mijn proc temp nu max 55 graden is en mijn mobo temp 35 graden... Ik heb een bigtower en alles kan erin.

Ik ben zelf niet echt handig en heb ook geen dremels of weet ik wat voor dingen... watercooling heb ik me zelf verder nooit echt in verdiept maar ja... met deze prijzen scheelt het niet zo veel... Ohw ja er zit nu een cooler master op die standaard als boxxed coolertje werd meegeleverd.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Als je ver wilt overclocken moet je voor waterkoeling gaan denk ik... qua prijs maakt het haast niks uit.

Gebuik de search ff [om je in wc te verdiepen.]

• Lord_T
uhhm en niet casefans..
casefans coolen meerdere dingen...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Op donderdag 14 maart 2002 20:48 schreef Lord_T het volgende:
hej,

vraag: Met een beperkt budget kan ik het volgende regelen:

1) 4 12x12 enermax casefans (regelbaar) + rubberen ring + maakloon voor 148,75 €
Beperkt budget en dan geef je 148 euro uit aan 4 casefans :?

En de search en de faq kunnen je waarschijnlijk ook een eind verder helpen.

• Lord_T
ook op wat beter zou zijn?
als ik zoek op waterkoeling vind ik enorm veel maar meestal met of vragen over het bouwen van of geslaagde/ mislukte setups...
verder heb ik op casefans gezocht maar dan vind je weer geen link met watercooling..

Dus.....
please advice over wat het beste zou zijn.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
ok ... je bent een N00b en, naar eigen zeggen niet zo handig, en wil meteen aan de Waterkoeling ... |:(

Ga alvast maar sparen voor een nieuw systeem dude ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Lord_T
Op vrijdag 15 maart 2002 10:10 schreef TheDarkLord666 het volgende:
ok ... je bent een N00b en, naar eigen zeggen niet zo handig, en wil meteen aan de Waterkoeling ... |:(

Ga alvast maar sparen voor een nieuw systeem dude ...
staat toch ook in dat ik het zou laten doen??..
staat inclusief maakloon.

• Lord_T
^^up^^

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

www.watercooling.com
www.extremeoverclocking.com
persoonlijke fafo:
http://www.overclockers.com/tips85/

een paar hints,
ik zou op zulke sites verde kijken voor je uiberhoapt water in je radiator propt

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Lord_T
thnx aan dat soort links heb ik inderdaad wat...
zeker die onderste...

Heb ik nog andere vraag:

het kost inderdaad wel veel...
zijn er mensen in Maastricht die dit kunnen en zin hebben te helpen met casefans ofzo? ;)

uhm ben zelf n00b op dit gebied.. en tja ze rekenen 50 € maakloon bij de casefans voor het maken van de gaten hoofdzakelijk...

Pagina: 1