ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Gebuik de search ff [om je in wc te verdiepen.]
casefans coolen meerdere dingen...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Beperkt budget en dan geef je 148 euro uit aan 4 casefansOp donderdag 14 maart 2002 20:48 schreef Lord_T het volgende:
hej,
vraag: Met een beperkt budget kan ik het volgende regelen:
1) 4 12x12 enermax casefans (regelbaar) + rubberen ring + maakloon voor 148,75 €
En de search en de faq kunnen je waarschijnlijk ook een eind verder helpen.
als ik zoek op waterkoeling vind ik enorm veel maar meestal met of vragen over het bouwen van of geslaagde/ mislukte setups...
verder heb ik op casefans gezocht maar dan vind je weer geen link met watercooling..
Dus.....
please advice over wat het beste zou zijn.
Ga alvast maar sparen voor een nieuw systeem dude ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
staat toch ook in dat ik het zou laten doen??..Op vrijdag 15 maart 2002 10:10 schreef TheDarkLord666 het volgende:
ok ... je bent een N00b en, naar eigen zeggen niet zo handig, en wil meteen aan de Waterkoeling ...
Ga alvast maar sparen voor een nieuw systeem dude ...
staat inclusief maakloon.
www.extremeoverclocking.com
persoonlijke fafo:
http://www.overclockers.com/tips85/
een paar hints,
ik zou op zulke sites verde kijken voor je uiberhoapt water in je radiator propt
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
zeker die onderste...
Heb ik nog andere vraag:
het kost inderdaad wel veel...
zijn er mensen in Maastricht die dit kunnen en zin hebben te helpen met casefans ofzo?
uhm ben zelf n00b op dit gebied.. en tja ze rekenen 50 € maakloon bij de casefans voor het maken van de gaten hoofdzakelijk...