Toon posts:

Fallout : een nieuwe serie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt de nieuwste fallout uit na fallout out tactics?

Ik vond alle delen namelijk vette ownage geven.

Als iemand vete creenshots heeft wil die ze dan aub ook heir plaatsen.`

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Ik dacht dat er geen plannen waren voor Fallout 3, ik dacht dat er laatst nog een petitie over was of je een nieuw deel wou.

There is no magic.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik hoop dat ze gewoon de rechten kunnen kopen om een ECHTE Remake van Wasteland (The Grandfather of Fallout) te maken. Hoewel Fallout-1 toch wel HEEL erg aan Wasteland deed denken, was het geen echte remake.. vanwege een rechten issue.

Maar oi oi oi oi wat ik zou ik graag een Wasteland remake zien !!!

Off to the Citadel!! :) Zijn hier overigens nog meer oude Wasteland fans?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Op donderdag 14 maart 2002 20:40 schreef tazzman het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon de rechten kunnen kopen om een ECHTE Remake van Wasteland (The Grandfather of Fallout) te maken. Hoewel Fallout-1 toch wel HEEL erg aan Wasteland deed denken, was het geen echte remake.. vanwege een rechten issue.

Maar oi oi oi oi wat ik zou ik graag een Wasteland remake zien !!!

Off to the Citadel!! :) Zijn hier overigens nog meer oude Wasteland fans?
Count me in, ik wil m'n AK-97, m'n Ionbeamer, m'n Red Ryder rifle, m'n toaster repair skills, m'n snake squeezins en m'n exploderende bloedworsten terug. NU!

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Eindelijk!! Ook een Wasteland-fan :) Meeste mensen hebben hier zo iets van.. "Waste-wattuh?".

Zeg, die Red Ryders, waren dat nou ECHT van die superguns of was het een dikke bug? Want Red Ryders zijn namelijk luchtdrukgeweertjes. Heb me dat nou altijd al afgevraagd :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 22:04 schreef tazzman het volgende:
Eindelijk!! Ook een Wasteland-fan :) Meeste mensen hebben hier zo iets van.. "Waste-wattuh?".

Zeg, die Red Ryders, waren dat nou ECHT van die superguns of was het een dikke bug? Want Red Ryders zijn namelijk luchtdrukgeweertjes. Heb me dat nou altijd al afgevraagd :)
dat red ryder-geval wat je in deel I in junktown vindt bedoel je :)?

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Op donderdag 14 maart 2002 22:06 schreef KaAzKoP het volgende:

[..]

dat red ryder-geval wat je in deel I in junktown vindt bedoel je :)?
De Red Ryder rifles komen zowel voor in Wasteland als in Fallout 1/2. Volgens mij zijn het ook de enige echte verwijzingen van Fallout naar Wasteland.

In Wasteland moet je in het eerste dorp een groep kinderen vermoorden. Dan verschijnt er een of andere ranger die de Red Ryder rifle bij zich heeft (best een goed geweer). Helaas is het dorp hierna verlaten en verlies je ook de diensten van een goedkope dokter. Is het niet echt waard.

In fallout 2 kan je de RR-gun vinden bij de shop buiten de NCR. Het is een single shot maar het doet aardig wat damage en is zeeeeer accuraat (vooral als je ook nog critical hits hebt).

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik moet zeggen dat ik Fallout 1 erg goed vond, Fallout 2 kon mij niet overtuigen .. Wasteland vind ik zelf 1 van de allerleukste RPG's ooit.

Die Red Ryder rifles in Wasteland waren erg goed.. de beste conventionele wapens die je in het begin kon kopen, dus ik vond ze zeker de moeite waard. Net zo lang saven en overnieuw parties crearen totdat ik eindelijk een party had waar iedereen Red Ryder Rifles had, ging alles ineens een stuk beter.

Vraagje.. In Wasteland heb ik toen de Sewer en Citidal helemaal uitgespeeld.. ik heb ook de "Alien" of Clone Factory vernietigd maar daarna nooit een bericht gekregen dat ik het spel uitgespeeld had.. het ging gewoon verder. Klopt dat? Heb ik dan nogaltijd niet Wasteland uitgespeeld?

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:32

johanbarten

Fallout fanatic

ik heb fallout 1 en 2 gespeeld en vond ze alletwee erg leuk.
als er een nieuwe serie komt moet Dogmeat er zekerbij of K9 :7

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op vrijdag 15 maart 2002 13:50 schreef johanbarten het volgende:
ik heb fallout 1 en 2 gespeeld en vond ze alletwee erg leuk.
als er een nieuwe serie komt moet Dogmeat er zekerbij of K9 :7
Over nutteloze NPC's gesproken.
Ik heb nog liever myron in mijn party :7
Marcus, Goris en Casidy zijn gewoon de beste :+

Verwijderd

Fallout :tacticts heb ik nooit gespeeld maar klopt het dat je in de brotherhood of steel begint zoja hoeveel verschild de gameplay met 2 vergeleken met tacticts :?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
i work alone :7.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik kom er net achter dat Wasteland het PERFECT doet onder Win2k/sp2. :D :D :D

Ik ga denk ik weer ff overnieuw beginnen met een nieuwe party.. alleen, waar heb ik mijn Paragraphs gelaten?? :)

Pagina: 1