Toon posts:

[OC] Duron @ 2.15volt OC results!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, zo geweldig is het nou ook weer niet...
2.15 volt zorgt dat mijn cpu'tje aardig hoge temps krijg (tis dan ook wel warm hier, heb verwarming maar ff uit gezet :P).

Hij word zoeen 43 graden na ff een paar x booten, dit is gewoon TE heet.
Stressed haalt ie zo de 50 denk ik, terwijl ik hem een x op 30 stressed heb gekregen met lager voltage (1.85) en zelfde kloksnelheid, maar zonder verwarming :P

De results zijn:
-heeeeeel ff 1466MHz, toen crash.
-1425MHz nog altijd even (in)stabiel
-1380MHz is nu wel 100% stabiel (normaal ook, ik kon uren gamen, maar CPU burn liet hem toch na een tijdje crashen, denk dat het komt door die kut temps.)

Dus ik denk dat ik eens een andere koeler moet gaan halen.
Maar ik vind die 1466MHz toch niet zo heel slecht, en moet zeker langer te halen zijn (zodat ik screenshot kan maken), en al helemaal met een betere koeler!

Jullie horen weer een x van me :P
Ik laat hem eens de hele nacht inbranden @ 1380MHz@2.15 volt, helpt misschien al iets :P

Verwijderd

Topicstarter
Temps vallen nu wel mee, nu 35 graden.

Ik heb dan wel een 8x8 erboven die op de -12 en +12 staat aangesloten (dus op de blauwe en gele kabel).
Dit koelt ZEER goed!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 22:06

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op vrijdag 15 maart 2002 11:34 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
Temps vallen nu wel mee, nu 35 graden.

Ik heb dan wel een 8x8 erboven die op de -12 en +12 staat aangesloten (dus op de blauwe en gele kabel).
Dit koelt ZEER goed!
dus je hebt 24V op een 12V fan staan ? dat gaat vast niet lang goed. ander groot probleem is dat je voeding hooguit 1A kan leveren op -12V en je dat dus niet moet gebruiken voor fan's e.d.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 15:23
Trouwens, 50 graden is nou ook weer niet zo hoog..

Verwijderd

Topicstarter
Moah, ik wil alles koel hebben :P

En de fan trekt het toch al een aantal uren hoor, dus ik ben benieuwd :P

en dat de -12 maar 1A kan leveren, zoeen fan vraagt maar 0,16A dus dat zal niet zoeen probleem zijn.
Hij koelt nu wel SUPER, en zo gek warm word de fan ook weer niet.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 22:06

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op vrijdag 15 maart 2002 11:53 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
Moah, ik wil alles koel hebben :P

En de fan trekt het toch al een aantal uren hoor, dus ik ben benieuwd :P

en dat de -12 maar 1A kan leveren, zoeen fan vraagt maar 0,16A dus dat zal niet zoeen probleem zijn.
Hij koelt nu wel SUPER, en zo gek warm word de fan ook weer niet.
een goede voeding levert. 1A, ik heb hier ook gewoon een noname voeding die kan maar .5A leveren. en dat is in princiepe ook wel genoeg maar ik ben bang dat die -12 ook voor iets anders wordt gebruikt. maar je moet het zelf maar weten maar het lijkt mij niet de beste oplossing, kan je beter gewoon een fan kopen die wat meer cfm blaast.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

0.16a bij 12v is bij 24v dus wel 0.32a he :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1