It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
met secondenlijm of elastiekjes ?Op donderdag 14 maart 2002 19:50 schreef mast3r het volgende:
[ja dat kan
Ik heb een blue orb en die is van onderen zo krom als een hoepel 
(hoewel hoepels van een kant gezien behoorlijk recht kunnen zijn) en maakt een zeer irritant geluid.
Als je besluit er toch een te kopen kan je als de gat-afstand van de orb te klein is, de oogjes aan de buitenrand openslijpen.
Je kunt dan de originele klemmetjes gebruiken.

(hoewel hoepels van een kant gezien behoorlijk recht kunnen zijn) en maakt een zeer irritant geluid.
Als je besluit er toch een te kopen kan je als de gat-afstand van de orb te klein is, de oogjes aan de buitenrand openslijpen.
Een cliche is ooit origineel begonnen
afstand is toch gauw zo'n 6mm groter en dat wordt volgens mij vrij lastig met jouw methode of heb je ervaring dat dit wel goed kan ?Op donderdag 14 maart 2002 19:58 schreef koekum het volgende:
Ik heb een blue orb en die is van onderen zo krom als een hoepel (hoewel hoepels van een kant gezien behoorlijk recht kunnen zijn) en maakt een zeer irritant geluid.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb eens een review gezien van iemand die dat gedaan heeft.Op donderdag 14 maart 2002 20:01 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
afstand is toch gauw zo'n 6mm groter en dat wordt volgens mij vrij lastig met jouw methode of heb je ervaring dat dit wel goed kan ?
Zolang de pennetjes binnen de nu U-vormig geslepen oogjes zitten blijft het wel zitten (dit in combinatie van wat ringetjes/revetjes die bovenop de oogjes komen(dus ook om het pennetje)
Was al aan het zoeken naar de site maar kan 'm zo snel niet vinden.
Verder zit er volgens mij een stukje frag-tape bij zo'n orb waarmee je 'm ook kunt bevestigen (alhoewel AS-adh. natuurlijk beter werkt)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1