chipset crystal orb

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik wil mijn passive heatsink die op mijn chipset zit gaan vervangen met een crystal orb. nu is het probleem dat de heatsink die er nu zit de gaatjes waarmee hij vastzit op een andere afstand heeft als zo'n crystal orb.

kan ik nou mijn orb gewoon met een beetje secondenlijm vastzetten ? of moet je daar echt die AS adhesive oid voor gebruiken. of zijn er ook andere warmtegeleidende lijmen die je gewoon bij de gamma kan krijgen ?

de gaten zitten te ver uit elkaar voor mijn orbje dus misschien kan ik ook iets verzinnen met elastiekjes ofzo ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

[ja dat kan

Verwijderd

Is echt een strontcooler zo'n orb , die fan sleept constant tegen de heatsink ..

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 19:50 schreef mast3r het volgende:
[ja dat kan
met secondenlijm of elastiekjes ?

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ik heb een blue orb en die is van onderen zo krom als een hoepel Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_lap_blorb/lapping.jpg
(hoewel hoepels van een kant gezien behoorlijk recht kunnen zijn) en maakt een zeer irritant geluid.
Als je besluit er toch een te kopen kan je als de gat-afstand van de orb te klein is, de oogjes aan de buitenrand openslijpen.
Je kunt dan de originele klemmetjes gebruiken.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 19:58 schreef koekum het volgende:
Ik heb een blue orb en die is van onderen zo krom als een hoepel (hoewel hoepels van een kant gezien behoorlijk recht kunnen zijn) en maakt een zeer irritant geluid.
Als je besluit er toch een te kopen kan je als de gat-afstand van de orb te klein is, de oogjes aan de buitenrand openslijpen.
Je kunt dan de originele klemmetjes gebruiken.
afstand is toch gauw zo'n 6mm groter en dat wordt volgens mij vrij lastig met jouw methode of heb je ervaring dat dit wel goed kan ?

Verwijderd

Hier staat alles uitgelegd : [topic=438201/1] ( :P
PS : zelf met pics !!!

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op donderdag 14 maart 2002 20:01 schreef cosmoOo het volgende:

[..]

afstand is toch gauw zo'n 6mm groter en dat wordt volgens mij vrij lastig met jouw methode of heb je ervaring dat dit wel goed kan ?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb eens een review gezien van iemand die dat gedaan heeft.
Zolang de pennetjes binnen de nu U-vormig geslepen oogjes zitten blijft het wel zitten (dit in combinatie van wat ringetjes/revetjes die bovenop de oogjes komen(dus ook om het pennetje)
Was al aan het zoeken naar de site maar kan 'm zo snel niet vinden.
Verder zit er volgens mij een stukje frag-tape bij zo'n orb waarmee je 'm ook kunt bevestigen (alhoewel AS-adh. natuurlijk beter werkt)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1