Internet-weirdness...

Pagina: 1
Acties:

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Een kennis van me zit met een probleem, das om van je :'(

Het inbellen bij hem gaat nl. volgens de normale snelheid, waarna als je bijv. www.tweakers.net intypt je eerst 5-10 minuten zit te wachte voordat hij verschijnt.

Iemand een helder idee over waar het aan kan liggen. Voor zover ik kon nagaan waren alle instellingen in orde. :?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Misshien heeft ie een dns server ergens in australie ingesteld staan ofzo ?

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Marten
Mwa, die gast is zeer n00bie, dus dat denk ik nie.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Wat voor modem gebruikt hij dan? en welke provider enzo.. als iets uiteindelijk wel tevoor schijn komt.. dan is er ergens iets gewoon heel langzaam.. dat kan het modem zijn, de computer of de internet provider.. probeer anders een een snelheid testje op http://speedtest.nl als deze snelheid zeer langzaam is dan kan je een nieuwe modem en/of provider overwegen :)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

edit:

Sorry, zat weer even uit mijn nek te lullen

• Marten
Het vreemde is dat als hij eenmaal een verbinding (met de betreffende server, niet met de ISP zelf - dat gaat immer wel snel) heeft het wel met 56k snelheid gaat.

edit:

Bij het downloaden bijvoorbeeld.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Probeer eens een andere provider. Aangezien het om een 56k geval gaat kan je gewoon zo'n gratis internet provider even gebruiken daarvoor.

• Marten
Het treed zowel bij Wannado als bij Het Net op :(

Verwijderd

een ander (betaald) account al geprobeerd? Anders denk ik dat dit of verkeerde dns settings zijn of een probleem met het modem.

Verwijderd

bijdeweg, wie gebruikt er nou tegenwoordig nog een modem??

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op vrijdag 15 maart 2002 18:29 schreef spudsimon het volgende:
bijdeweg, wie gebruikt er nou tegenwoordig nog een modem??
Het aantal kabel gebruikers is nu nog maar net het aantal mensen dat een modem gebruikt overschreden.. al met al zijn er dus nog steeds nogal wat mensen dat een modem gebruiken :)

Pagina: 1