Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/phones/smartphone/images/onehand.jpg

Ik wist niet dat microsoft ook mobile phones maakte.

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/phones/smartphone/images/powerful.gif

Small, but powerful
Youll be amazed at how much software has been squeezed into such a small, lightweight phone, including Pocket Outlook, Pocket Internet Explorer, MSN Messenger and Windows Media Player.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Wel een erg lekker groot display :)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-02 07:53
Het is toch wel een GSM? Ze gebruiken is Amerika meestal een ander protocol.

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 19:11 schreef canalplus het volgende:

Ik wist niet dat microsoft ook mobile phones maakte.
Volgens mij maakt M$ alles waar ze geld aan kunnen verdienen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 20:02 schreef mmmuttley het volgende:

[..]

Volgens mij maakt M$ alles waar ze geld aan kunnen verdienen :)
ze worden voor microsoft gemaakt door Texas Instruments

Verwijderd

zijn ze hier ook in Nederland verkrijgbaar ??

Lijkt me namelijk wel tof dingetje..

Verwijderd

hebbu zeker als je er ook doom etc op kunt spelen :)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Ziet er vet uit, weg met mijn nieuwe T39 ;)

.... Ik weet het ook niet

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op donderdag 14 maart 2002 20:10 schreef canalplus het volgende:

[..]

ze worden voor microsoft gemaakt door Texas Instruments
En door Sendo en Samsung bv. Dit besturingssysteem is technisch veruit superieur aan alles wat op het moment op de markt is

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd wat die gaat kosten?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*Ultieme schop*

Weet iemand wanneer dit ding in Nederland uit gaat komen en hoeveel hij los mag gaan kosten? In de ComputerIdee (:X) staat dat hij in Groot-Brittanië al uit is en daar rond de 280 euro kost. Maarja, of dat nou met abonnement is of niet :?

Of heeft iemand hem misschien al?

Verwijderd

Denkt microsoft nu ook al de mobiele telefoonmarkt te kunnen gaan domineren? Dit slaat toch nergens op. "schoenmaker blijf bij je leest" (ofzoiets). Ik zit er echt niet op te wachten om met een Microsoft Phone te gaan bellen.

<vooroordeelmodus>
ben je aan het bellen en ineens word de verbinding gebroken en verschijnt er een blauw scherm met de tekst: windows heeft een fout veroorzaakt in bla bla
</vooroordeelmodus>

Verwijderd

*schopje*

Vandaag kwam ik deze pics tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoftmobilitypress.com/site/extras/pics/thumbs/sp/tb_SPV%20Christmas.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.microsoftmobilitypress.com/site/extras/pics/thumbs/sp/tb_SPV%20MSN%20Messenger%20Online.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.microsoftmobilitypress.com/site/extras/pics/thumbs/sp/tb_SPV%20Pinball.jpg

meeeeeer... :)

Verwijderd

Zo'n MS wil iedereen hebben!!! Wat een geluk dat MS ook in mobieltjes gaat. Eindelijk een perfect, bugvrij toestel. Hier heb ik jaren op gewacht. Dank je MS!!! :Y)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 09:30 ]

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 17:12:
Zo'n M$ wil je toch niet hebben???????? Wat een crap, en natuurlijk vol met bugs, zoveel dat je er gek van wordt.
Onderbouw dit eens...
Ik wil even niet inhoudelijk op je post reageren, maar dit vindt ik een pure flame gericht tegen microsoft. Heb je zelf ervaring met het produkt? Waarschijnlijk niet, dus wijzig de post aub even.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Woei, die zien er best stoer uit.
Lekker pinballen :P

Gelukkig zijn ze in kleur, anders komt dat bekende blauwe scherm zo stom over :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 17:12:
Zo'n M$ wil je toch niet hebben???????? Wat een crap, en natuurlijk vol met bugs, zoveel dat je er gek van wordt.
Waarom niet? Microsoft levert goede producten hoor. Ik draai al jaren lang windows, met daarop Office. Er zijn natuurlijk wel wat problemen, maar ik neem aan dat je zelf ook windows draait. Er zijn zat telefoons met andere bugs hoor en aangezien MS bij mijn weten nog nooit eerder een telefoon heeft uitgebracht vind ik niet dat je zo'n uitspraak kunt doen, omdat er simpelweg geen referentiemateriaal is :)

[sub]/me heeft gesproken[/sub] ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 17:36:
[...]

Waarom niet? Microsoft levert goede producten hoor. Ik draai al jaren lang windows, met daarop Office. Er zijn natuurlijk wel wat problemen, maar ik neem aan dat je zelf ook windows draait. Er zijn zat telefoons met andere bugs hoor en aangezien MS bij mijn weten nog nooit eerder een telefoon heeft uitgebracht vind ik niet dat je zo'n uitspraak kunt doen, omdat er simpelweg geen referentiemateriaal is :)

[sub]/me heeft gesproken[/sub] ;)
Nou, op zich valt er wel een uitspraak te doen over de telefoons:

"Een kleine greep uit de onvolkomenheden: korte batterijduur, slechte ontvangst, slechte kwaliteit van de foto's, betrouwbaarheid. Ook heeft de 'slimme' telefoon nog wel eens de neiging zomaar nummers te bellen die opgeslagen zijn in het adresboek".

Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/13827.phtml

Ik ga er dus zeker geen aanschaffen!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hmz, dat wordt dus elke week checken welke patch je dan weer moet downloaden. Security breach dit, lek in IE dat, fout in adresboek zus, patch voor onbekende fout zo...
Windows Update met je foon, wat belachelijk.

Een telefoon moet vooral zo simpel mogelijk blijven, omdat-ie ook na drie maanden onafgebroken aan staan stabiel moet zijn. Een OS van Microsoft roept bij mij onbedoeld wat twijfels op, zeker icm de berichten van bv. Webwereld. Een telefoon is (nog) geen computer, maar een telefoon en voornamelijk bedoeld om mee te bellen. Smartphones zijn nog immer phones, dus zorg dat dat in ieder geval goed werkt.
En geen spooktelefoontjes plegen dus.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 17:12:

Check je mail maar even. Geflame ook altijd van jou :Z

Verwijderd

Ik ben mij ervan bewust dat dit onderwerp niet thuishoort in deze rubriek. Ik krijg voor de zoveelste keer een OW. Waarom? Als ik de argumentatie van de moderator correct interpreteer, mag ik geen mening hebben. Als ik de onderwerpen in de rubriek "Telefonie en Internet" lees, merk ik dat het merendeel nergens over gaat, evenals dit bericht (volgens jullie). Er wordt gezeurd over frontjes, abonnementen, etc. Wat heeft dat met een telefoon / internet te maken? Niets dus. Dit forum is mijn insziens bedoeld om mensen te helpen met technische (eletronische, software, etc) problemen te helpen en / of te adviseren. Aangezien ik zelf verantwoordelijk ben voor een deel van de ontwikkeling van mobiele display modules voor Nokia, Motorola, Siemens, Kyocera, PCC, etc en voor PDA's van HP, Compaq, Palm, etc. kan ik jullie helpen.

Veel M$ liefhebbers hier. Nou, ik draai ook Windows hoor (naast Linux). En ik moet eerlijk zeggen dat XP een goed besturingssysteem is. Wat betreft Office, dat is leuk voor snel een briefje te schrijven (Word). Voor de rest ben ik geen M$ lover. Als techneut kan ik namelijk niets met Office. Wetenschappelijke rapporten zijn onmogelijk te maken met Word, laat staan complexe dataverwerking met Excel. Hiervoor prefereer ik Microcal Origin. Powerpoint daarentegen is weer erg handig, dat geef ik toe. Proefschriften zien er zeer onprofessioneel uit in Word. Tevens kun je nergens terecht als je een document wil publiceren of drukken. TeX formaat is verplicht!!!

Het is niet mijn intentie iemand te beledigen, verre van dat, maar het feit dat hier niets gezegd mag worden over M$ getuigt van het pathetische niveau van dit forum. Ik kan hieruit enkele conclusies trekken, die ik jullie bespaar.

Waarschuw mij maar opnieuw of gooi mij eruit. Echter ik beroep mij op het recht van vrijheid van meningsuiting dat hier niet geappricieerd wordt.

O ja, het vorige bericht was als grapje bedoeld. Gevoel voor humor is ver te zoeken. Succes verder

Willem666

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Zolang je Microsoft nog steeds als M$ afkort kan je vewachten dat je niet erg serieus genomen wordt.
Laat staan dat we over je argumentatie gaan praten over Word enzo.

Verwijderd

Hahahahahahaha, wat moet ik dan zeggen? "Microschoft"?. Mail dat ook maar eens aan deze meneer....http://www.strw.leidenuniv.nl/~icke/ Doe hem dan effe de groeten van Hendrik. BVD. :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 10:08 ]

Verwijderd

Click...out 4 ever: What man has created, man can destroy. Bring to light, that day of joy.
Pagina: 1