De bekende error IRQL_NOT_EQUAL_TO_OR_LESS krijg ik vaak. Ik weet ook met search dat er 1000'den redenen zijn ervoor.
drivers genoemd bij de error:
-win32k.sys
-ntfs.sys (de laatste tijd niet)
-nv4disp
Het probleem doet zich alleen voor met 3D-spellen voor, waarin 3D-acceleratie wordt gebruikt (Civ III doet het perfect).
Nu heb ik dus een lijstje van dingen die het kunnen zijn:
-RealTek Ethernet-kaartje
-Ge-Force 256 Annihilator Pro van Creative
-Em-tec RAM
-SBLive 1024 Player
-Mobo MSI-6167
RealTek, eruit getrokken doet het nog steeds niet (drivers nog steeds aanwezig)
Em-tec RAM, eruit gehaald ander blokje (beter merk) erin... doet het beter maar kan nog steeds crashen (heb ik onlangs met een spelletje MOHAA gemerkt)
SBLive, nooit een error op gehad eigenlijk.
Mobo, heb gelezen dat m'n hele mobo niet compitabel zou zijn met WinXP, maar het werkt allemaal perfect zolang ik geen spellen speel.
Ge-Force, heb 21.85 drivers van Creative (gemod door Creative dus) geinstalleerd, zouden goed moeten werken.
Rarara, waar ligt het probleem...
drivers genoemd bij de error:
-win32k.sys
-ntfs.sys (de laatste tijd niet)
-nv4disp
Het probleem doet zich alleen voor met 3D-spellen voor, waarin 3D-acceleratie wordt gebruikt (Civ III doet het perfect).
Nu heb ik dus een lijstje van dingen die het kunnen zijn:
-RealTek Ethernet-kaartje
-Ge-Force 256 Annihilator Pro van Creative
-Em-tec RAM
-SBLive 1024 Player
-Mobo MSI-6167
RealTek, eruit getrokken doet het nog steeds niet (drivers nog steeds aanwezig)
Em-tec RAM, eruit gehaald ander blokje (beter merk) erin... doet het beter maar kan nog steeds crashen (heb ik onlangs met een spelletje MOHAA gemerkt)
SBLive, nooit een error op gehad eigenlijk.
Mobo, heb gelezen dat m'n hele mobo niet compitabel zou zijn met WinXP, maar het werkt allemaal perfect zolang ik geen spellen speel.
Ge-Force, heb 21.85 drivers van Creative (gemod door Creative dus) geinstalleerd, zouden goed moeten werken.
Rarara, waar ligt het probleem...