[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
DUH!! staat al op z'n hoogst.Op donderdag 14 maart 2002 18:33 schreef narfpower het volgende:
GAMMA!! staat in de opties.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
heb je dat alleen in cs of ook in andere games? misschien is er anders wel een console command voor ofzow
www.voodoofiles.com miisschien staat er iets over.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Open in kladblok (of wat dan ook) config.cfg uit de cstrike map, ergens staat gamma "waarde", pas gewoon de waarde aan, dit kun je ook ingame doen door 'gamma waarde' in ej console te typen,Op donderdag 14 maart 2002 18:53 schreef Chimera2k2 het volgende:
[..]
DUH!! staat al op z'n hoogst.
en het hoeft niet persé met zoveel cijfers achter de komma btw..
tsja we cheaten niet allemaal illemOp donderdag 14 maart 2002 18:55 schreef illem het volgende:
je kunt trouwens ook het beeld lichter maken door.... ach laat ook maar.
Hmmmm, ga anders naar http://www.voodoofiles.com en down ergens "3dfx tools".
Daar zit een hele set vol met tweaks in, o.a. gammainstellingen.
Daar zit een hele set vol met tweaks in, o.a. gammainstellingen.
C:\>_
Kaazkop = mr. *Perfect* als je begrijpt wat ik bedoelOp donderdag 14 maart 2002 22:10 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
tsja we cheaten niet allemaal illem.
Verwijderd
negeren is trouwens de beste oplossing hoor, hij doet het voor de aandacht..Op donderdag 14 maart 2002 22:10 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
tsja we cheaten niet allemaal illem.
../hl.exe -3dfxgamma
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Idd gamma en brightness in je config.cfg omhoog schroeven naar 15. Zet daarna je config.cfg op read only en je bent van het gelazer af.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
of gebruik iets als powerstrip dan kan je tijdens het spelen ook nog wijzigen met een toetscombinatie
Pagina: 1