ik heb een 56x cdrom van het merk Aopen, maar tjeess wat maakt dat ding een kabaal als je er een cd-rom in doet kan ik hier wat aan doen ??
Verwijderd
Goed strak vastschroeven, het is waarschijnlijk de rest van de kast die mee-resoneert. Misschien is tussen rubber ringetjes schroeven geen verkeerd idee..
rubberen ringentje mmm ga is kijken of ik die nog ergens heb. bedankt voor de tip!
zover ik weet en ze ken maken al die aopens zoveel geluid..
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
/LOL modes/
zo,n vlieg geluid
da betekend dat je cdtje lekker snel draaid 
/LOL modes off/
zo,n vlieg geluid
/LOL modes off/
Die van mij, een creative 52 x, noemen ze ook wel een apaché. Zoveel herrie maakt 'ie
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
Uhm geen cd erin doenOp donderdag 14 maart 2002 18:20 schreef Tjophem het volgende:
ik heb een 56x cdrom van het merk Aopen, maar tjeess wat maakt dat ding een kabaal als je er een cd-rom in doet kan ik hier wat aan doen ??
nee net als de anderen zeggen, misshien een rubbertje er tussen, of er mee leren leven
Sjah, het is meestal zo dat cdrom spelers "herrie" maken als ze gaan draaien op zo rond de 50x, je zou d'r dus mee moeten leven.
Heb je trouwens een rammel-geluid moet je hem een stuk beter vastschroeven zoals hieerboven al wordt gezegd. (dan zit hij niet goed vastgeschroefd)
Heb je trouwens een rammel-geluid moet je hem een stuk beter vastschroeven zoals hieerboven al wordt gezegd. (dan zit hij niet goed vastgeschroefd)
vraag: als je cdspeler op 50x draait, dan is het toerental toch nie hoger? of juist wel?
sorry n00b vraag..
sorry n00b vraag..
staat Aopen bekend op als de spelertjes kapot gaag had er vandaag weer eentje op het werk, wel garantie
Verwijderd
Da's nou net waarom ik een pioneer dvd 116 gekocht heb, standaard 40x in i.p.v. de onintressante subsonische snelheden, en als 40x je te veel herrie maakt kun je hem met een tooltje op silent zetten. Tis helaas niet anders, maar stil gaat die nooit worden.
Ik heb dit ook met een 24 speed dvd-rom.
Lijkt wel of me kast gaat opstijgen en hij zit toch echt goed vast
Lijkt wel of me kast gaat opstijgen en hij zit toch echt goed vast
nou mijn ASUS 52x lijkt wel een straaljager die voorbij vliegt
nee geef mij maar een pioneer die zijn lekker stil
nee geef mij maar een pioneer die zijn lekker stil
dus...
Linkherstel www.cd-bremse.deOp vrijdag 15 maart 2002 11:07 schreef Aico het volgende:
www.cdbremse.de
Pagina: 1