Toon posts:

Spuitwerk over spuitwerk ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ZOals sommigen van jullie weten heb ik afgelopen week mijn casemod afgemaakt :)
Ik heb em dus eerst geschuurt, primer erop en toen gespoten met een Motip spuitbus.

Nu ben ik dus van plan om op het zwarte spuitwerk een zilver logo te krijgen. Dat wil ik natuurlijk weer doen met Motip.
Ik weet dat er WEL een zilverkleur motip is.

Ik heb mijn kast nog niet met coating behandelt, of enige lak.

Is het mogelijk om mijn kast zo te spuiten, zonder enig iets anders te doen behalve ontvetten en stofvrij maken ??

Laten we dus zeggen, zoals mijn kast hier staat, dat ik morgen ff naar de karwei ga, een spuitbus ophaal en dan ga spuiten. Kan dat ?

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 20:58

EntonoX

Team leider

volgens mij moet het kunnen. zorg iig wel dat je het goed ontvet en stofvrij maakt.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik vindt motip harde zuigverf op een of andere manier.
t druipt te snel, bussen spuiten soms niet meer goed voor een 2e laag (wel bewaard zoals t hoort).
en nee, ik ben geen n00b qua spuiten ofzow, ik spuit vaak graffity en heb ook me kast gedaan ;)

op waterloo-plein verkopen ze SparVar, duits merk :P
verf is wat dikker, spuit lekkerder, droogt sneller
en goedkoper, 5-7 guleden per bus

mijn zegje ;)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

dat wil !

gewoon hetgene wat je niet wilt spuiten afplakken .

dan ff met een mooi fijn schuurpapiertje datgene wat je wilt spuiten nog ff iets schuren en dan schoonmaken met een beetje terpentine en dan spuiten .

als je ooit nog eens weer gaat spuiten is et makkelijker om met de lichste kleur te beginnen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Tuurlijk wil dat wel. Maar of het dan beter hecht weet ik niet. Wat als je bv tegen je pas gespoten kastje aanstoot?