HP 8100i stuk :'( ?

Pagina: 1
Acties:

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Volgens mij is mijn brander stuk :'(

Als ik met cdrwin een cd wil fikken zegt ie:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Error: 'START DAO RECORDING' command failed on device 1:1:0
Cuesheet was rejected by the CDROM recorder
[/quote]Ook als ik met easy cd creator wil fikken geeft ie ook errors.

Please help me!

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
...en wat doet 'ie als je simuleert?
Hangt 'ie in z'n uppie als master op de sec. IDE poort? (= Noodzaak!)

...With a touch of magic¿

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

hhmm hij reject ze?
ik heb dezelfde brander en hij doet het perfect, alhoewel ik al wel de nodige ervaring heb met de config van mijn OS door al die buffer-underruns...
Weet iemand btw als ik de firmware update van mijn 8100i of ik hierdoor WEL 80min cd's kan branden?
(hij heeft er ooit 1 op mysterieuze wijze gebrand, terwijl de helpdesk zegt dat het helemaal niet kan... (was ook de enige keer, de rest kapte die af op 640 mb))

geef ff de errors met easy cd creator...

MNM(tm): noodzaak??? mijnes hangt als master samen met de cd-rom aan de sec IDE en ik kopie zonder probs...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• [FrEEzEr]
Hij zit op sec master en mijn cdrom op sec. slave.

Het gekke is dat hij het voorheen wel altijd goed deed maar nu opeens niet meer. Heb trouwens mijn hd geformat maar geen resultaat :'(

Iemand een idee?

• [FrEEzEr]
Vaaaaaaaag hij brand nu wel mijn cdrw-disc. Staat DAO niet voor disc-at-once? is dat het misschien??? En kan ik daar wat aan doen?

• [FrEEzEr]
enter bleef hangen :(

• [FrEEzEr]
enter bleef hier ook hangen :(

Verwijderd

ik heb ook een 8100i en nog nooit last van die errors gehad (gelukkig :D) ene 80min cd's hahaha ik heb stapels liggen. ik meen dat de eerste die verkocht zijn met laage firmware waren ik had in ieder geval 1.0g en die kan gewoon 80 min cd's burnen maar als hij dicht tegen de 700 mb komt dan lukt het niet nu heb ik een gehackte 1.0n versie die dit schijnt op te lossen (nog niet geprobeert)

Verwijderd

Blij voor jou, goeie reden om dat pleurisding wat niet door Clone CD wordt ondersteunt te verbranden.. neem een plextor...

Ik zit trouwens ook nog met die brakke HP8100i
Pagina: 1