Nieuwe goedkope SVEC Router gezien.

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik zit net een beetje door de prijslijst van een leverancier te spitten, en ik zie daar een SVEC router met ingebouwde 4 poorts switch staan voor weinig geld.
(als ik hem uitreken kom ik op een prijs van 150 euro inclusief b.t.w.)

nog helemaal nieuw blijkbaar, want nog geen linkje op de site.

Afbeeldingslocatie: http://www.svec.com/FD2161s.jpg

DSL/Cable Router with 4-port Ethernet Switch, it can be applied in either static IP environment or dynamic IP (dial-up DSL/Cable) environment.

ik kijk dus persoonlijk best uit naar dit produkt, omdat dit een erg goedkope router zou zijn als hij ook nog net zo goed functioneert als de USR broadband router die we normaal verkopen, die 100 euro duurder is en dezelfde specs heeft.

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
M'n collega heeft er net een gekocht voor €120,-. Kzal hem morgen eens vragen waar, en hoe die bevalt.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
Heb je linkje naar die site?

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
TNX!

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Mijn ervaring met de oudere SVec routers:

NIET kopen, als je el-cheapo wil, kijk dan eens naar een Sitecom. (www.pirox.nl voor de distributeur)

Die Svec dingen (ECL?) zijn op zich wel leuk, alleen om te verkopen niet, ze kunnen namelijk en normaal kabelinternet aan (lees: Casema enz, chello en dergerlijke)

Verder kunnen ze PPoE aan, Da's dus een aantal Casema regio's, en ADSL in het buitenland.

MXStream gebruikt PPTP, en dat kan ie dus NIET

Als kabelrouter issie dus leuk, maar dus niet geschikt om een overstap naar ADSL te maken.

Edit

Dit is dus de situatie zoals een half jaar geleden ofzo, svec.com ligt ff plat, en .com.tw snap ik niet echt, dus kan niet zien of dat nu nog steeds geld.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
voordat we hier op texel adsl hebben is die router toch al doodgegaan aan het stof in de meterkast. ik bedoel: die adsl laat nog wel even op zich wachten. we houden het hier voorlopig op quicknet kabel (ja dat hebben we wel op ons eilandje, max 512kbit down helaas), maar bedankt voor de tip.
Pagina: 1