Ik wil wel meedoen

Pagina: 1
Acties:

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 10:56
Okidé ik heb een client geinstalleerd ben begonnen met instellen en toen kwam het struikelblok: Die uitleg op t.net komt niet overeen met mijn client.

dus ik heb opgeslagen wat ik wel heb kunnen instellen (email adres :)) en toen ben ik die client gaan draaien en toen begon er een koei te grazen :D ik blij, alleen ik heb nog niet het idee dat het goed ingesteld staat :( dus wie kan mij verder helpen?

greetz halfk.

(oh ja ik heb een p2 400, 128 mb ram + chello verbinding)

MUZIEK!

Verwijderd

he jij was toch van die clan die in PC zone stond?

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 10:56
ja WAS ;)

MUZIEK!

Verwijderd

Yup uiteindelijk toch ook maar meedoen.
Ja HalfKakkende, ik kwam dus zelfde prob tegen ..
Some1 help us plz

Verwijderd

Als je ini file zo staat is goed

[parameters]
id=wiebing@rendo.dekooi.nl

[rc5]
fetch-time-threshold=96
preferred-blocksize=33
randomprefix=206
fetch-workunit-threshold=2000

[networking]
disabled=yes
keyserver=burnincows.dyndns.org
autofindkeyserver=no

[misc]
project-priority=RC5,CSC=0,OGR=0,DES=0

alleen een ander email adress
[:)][lol]
en een andere keyserver!
Maar als je onzzz joint zijn dit de instellingen!;););)
Maar dat zal wel niet!

Verwijderd

[parameters]
id=roelof.wal@home.nl

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[rc5]
randomprefix=207

Dit zijn mijn instellingen!! Lijkt totaal niet op die bovenstaande....ik gebruik kabel. Wie kan mij helpen, indien dit fout is?

Ik krijg ook vaak bij mijn overzicht op Distributed.net geen of een beperkt overzicht. Is dit normaal. "yesterday results unavailable" en dat soort meldingen....Koetje draait bijna 24uur per dag :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[parameters]
id=wildhagen@iname.com

[rc5]
randomprefix=205
fetch-workunit-threshold=2000
preferred-blocksize=33

[networking]
keyserver=131.155.146.112:2064
autofindkeyserver=no

[misc]
project-priority=DES,CSC,OGR=0,RC5

Vul dit in ! (alleen ander emailadres, rest gewoon hetzelfde laten !)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Waarom DES en CSC ook ?? Ze staan niet met =0 in de lijst. Dacht dat we alleen RC5 deden?

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Madmax -> Zoals jij het al had staan is het goed.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

Goed bezig Herman !!

:(:(:( Kan ik dus weer die ini veranderen...tenzij straks weer iemand zegt dat het weer anders moet.

Iig bedankt voor de reactie ! :)

Verwijderd

Halfkakkende (?!) en MadMax : Er zijn een aantal onderdelen van de client die je wilt configureren. Het belangrijkste is de internetverbinding, zodat je blokjes kunt fetchen en flushen.
Zit je niet achter een proxy dan kun je de instellingen zo goed als onveranderd laten.
Vul alleen je emailadres, preferred-blocksize=33 en priority: rc5,OGR=0,DES=0,CSC=0 in. Als je kunt fetchen (geen melding : "Connect : Handshake failed." ) ben je klaar !
Zit je niet continu online dan wil je je buffergrootte aanpassen, bv. naar aantal uren werk of aantal blokjes. Da's de fetch- en flushthreshold.
De IP-adressen die mensen je aanbieden zijn van p(-ersonal) keyproxies, maak je daar gebruik van dan kun je aanvullende stats krijgen via de betreffende beheerder.

Wat de stats-page betreft : De database van distributed.net wordt niet met grof geld gefinancierd en is vaak traag, of ligt op zijn bek. De laatste tijd kun je je eigen stats zo rond 10.00u lezen, die van de teams een stuk later.

Enne ... welkom !

Zo ! Nu eerst een uurtje werken om bij te komen ;)
Pagina: 1