Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Danplo, krijg je artefacts met 740 mem? die van mij loopt ook wel op 720 of 730, maar is pas artefactvrij onder 690.Op dinsdag 26 maart 2002 17:30 schreef danplo het volgende:
ik heb weer een nieuwere score.
ik heb windows er weer nieuw opgezet en nu alleen geen winfox eropgezet.
want ik ben van mening dat hij bij erg stort op windows xp.
ik heb dus alleen de nvidia drivers erop gezet de laatste nieuwe van hun site self en ik heb de laatste tweak versie van een site gehaalt.
en wat ik al dacht ik ben gelijk een stuk sneller.
standard ging ik er zeker 200 punten op vooruit.
en nu hij getweakt is tot 325 / 740 mhz haal ik de hoogste score wat ik toen haalde zeker nog eens 100 punten.
haal nu dus een score van 10554 als hij getweakt is.
en een standaard score van 10187.
dit alles is met een leadtek ti4600 gehaald op mijn systeem.
hier een url van mijn beste score.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3097843
BTw, de chipset van je mobo en bios settings spelen ook een grote invloed met 3DMark2001
Niet op voorraad.
wat bedoel je hiermee????Op dinsdag 26 maart 2002 17:58 schreef edward2 het volgende:
[..]
Danplo, krijg je artefacts met 740 mem?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
ongetweakt en out of the box --> 7842
dus nog ff spelen met wat detonators en een zien wat er gaat komen
* You-Suk is tevreden
wat we al voorspelde rond de 8000 puntjes....een erge goede score hoor.Op dinsdag 26 maart 2002 18:02 schreef You-Suk het volgende:
ok, hier is ie dan, ti4400
* You-Suk is tevreden
eindelijk het kaartje waar je op heb zitten wachten..
duurd even maar dan heb je ook wat
Dat zijn witte flikkerende vlekken/punten als teken dat je mem te hoog geklokt is.Op dinsdag 26 maart 2002 18:02 schreef danplo het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee????
Niet op voorraad.
weer wat geleerd bedankt.Op dinsdag 26 maart 2002 18:06 schreef edward2 het volgende:
[..]
Dat zijn witte flikkerende vlekken/punten als teken dat je mem te hoog geklokt is.
en nee niet in de game's en ook niet in windows ofzo ....ik laat hem zelfs staan nu op deze snelheid hij kan het makkelijk hebben merk ik.
krijg geen lijnen of kleur verschil of wazig beeld nee....
ik kan zelfs nog hoger als ik dat wil ...maar dit vind ik ver zat om eerlijk te zijn.
tot hoe ver kan jij hem tweaken met je ti4600 visiontek???Op dinsdag 26 maart 2002 18:06 schreef edward2 het volgende:
[..]
Dat zijn witte flikkerende vlekken/punten als teken dat je mem te hoog geklokt is.
325/720 gaat wel in 3DMark2001 voor 1 benchje en dan zit ik ook zo rond de 10400/10600 met 28.32/27.70
Niet op voorraad.
ik wilde eigelijk een gainward ti4600 kopen maar dit duurde mij allemaal te lang tot ik hoorde dat de leadtek verkrijgbaar was en zo doende heb ik deze kaart gekocht ...en ook omdat mijn oude kaart kapot was en ik heb ongeveer 1,5 maand lang niks kunnen doen niet game niets....ja kleurtjes kijken en elke keer opnieuw opstarten als hij weer eens vast liep door die kaart.Op dinsdag 26 maart 2002 18:16 schreef Yokozuna het volgende:
Je kunt net zo goed een Gainward Ti4400 kaart kopen, die is relatief een stuk verder over te clocken dan de Ti4600. Betere prijs/prestatie verhouding, ik zou weles willen weten waarom je dan toch de Ti4600 neemt (tjah als je geld zat hebt boeit het natuurlijk niet).
en ja wat je ook zegt ik wil gewoon het beste van het beste hebben dus vandaar die ti4600 kaart en ook wat je zegt geld over heb ja.
vind mijn kast nog te leeg eigenlijk....wil wat dingen nog kopen maar weet niet wat.
wat er al staat GENIET VAN HET LEVEN ....geld kan je niet meenemen.
Niet alleen een Gainward hoor, de Leadtek GF4Ti440 ging makkelijk tot 315/620 bij mij.Op dinsdag 26 maart 2002 18:16 schreef Yokozuna het volgende:
Je kunt net zo goed een Gainward Ti4400 kaart kopen, die is relatief een stuk verder over te clocken dan de Ti4600. Betere prijs/prestatie verhouding, ik zou weles willen weten waarom je dan toch de Ti4600 neemt (tjah als je geld zat hebt boeit het natuurlijk niet).
Alleen in higres. FSAA heb je wat aan die hogere memsnelheid, ik had eerlijk gezegd ook veel meer verschil verwacht ook zonder FSAA, maar het mem. is duidelijk niet de bottleneck, de crossbar doet z'n werk nog goed
En bij mij geld ook, ik wil de beste videokaart hebben, als de GF4 in SLI/multichip te koop was, zat hij nou in m'n bak
Niet op voorraad.
precies met jou kan ik pratenOp dinsdag 26 maart 2002 18:24 schreef edward2 het volgende:
[..]
Niet alleen een Gainward hoor, de Leadtek GF4Ti440 ging makkelijk tot 315/620 bij mij.
Alleen in higres. FSAA heb je wat aan die hogere memsnelheid, ik had eerlijk gezegd ook veel meer verschil verwacht ook zonder FSAA, maar het mem. is duidelijk niet de bottleneck, de crossbar doet z'n werk nog goed
En bij mij geld ook, ik wil de beste videokaart hebben, als de GF4 in SLI/multichip te koop was, zat hij nou in m'n bak
Hm, de Voodoo2 zou 2x sneller zijn door SLI mode. In de praktijk bleek de winst echter niet hoger te zijn dan 20%de GF4 in SLI/multichip te koop was
Vind ik nou niet echt een goede score. Met deze kaart moet je toch minimaal in de buurt van de 9000 a 10000 punten kunnen komen. Ik denkt dat je P IV de bottleneck is.Op dinsdag 26 maart 2002 18:02 schreef You-Suk het volgende:
ok, hier is ie dan, ti4400
* You-Suk is tevreden
Misschien tijd voor een AMD?
Verwijderd
Iemand die het begrijptOp dinsdag 26 maart 2002 12:42 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wil zeggen dat ie geld heeft gekregen wat ie niet verwacht had en eigenlijk op de R300 zit te wachten maar nu twijfelt of ie ook niet een GF4 moet kopen.
Was ik zo onduidelijk
Ik woon een beetje afgelegen dus vandaar het woord "gebeurd"
hehehe, zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenOp dinsdag 26 maart 2002 19:41 schreef Albo het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt een goede score. Met deze kaart moet je toch minimaal in de buurt van de 9000 a 10000 punten kunnen komen. Ik denkt dat je P IV de bottleneck is.
Misschien tijd voor een AMD?
probeer het nog wel eens een keer nadat ik die p4 een beetje harder laat lopen
ik moet nl wel zeggen dat jullie met die AMD's enorme scores neerzetten
nja, met een Ti 4400 moet je toch een hogere score kunnen halen
ps, niet mijn score
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
ik werk nu met 28.32
ellendige typo's
ik werk met de 28.32 detonatorOp dinsdag 26 maart 2002 21:33 schreef You-Suk het volgende:
ff een vraagje, welke detonators gebruiken jullie ??
ik werk nu met 23.82
die zal jij ook wel bedoelen.
ja je hebt de helft niet aan staan van je test.Op dinsdag 26 maart 2002 21:02 schreef Gamer het volgende:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3098708
nja, met een Ti 4400 moet je toch een hogere score kunnen halen
ps, niet mijn score
maar hoe krijg jij het zo hoog joh
ik met mijn ti4600 komt in de eerste deel van je test niet echt aan zet....ja op 1 test ben ik net zo snel.
Verwijderd
Status
Uw bestelling is klaar en aan de PTT gegeven ter aflevering. Ons systeem is verbonden met Track & Trace van de PTT. U kunt daardoor de pakketten precies volgen terwijl ze zich door het netwerk van de PTT bewegen. U kunt 24 uur na verzending uw bestelling traceren (als deze nog niet is aangeboden). Klik hiervoor op de barcode voor informatie over het postpakket.
mijn leadtek ti4400 is blijkbaar onderweg
Verwijderd
Jij moet je cpu unlocken en een FSB draaien van minimaal 170Mhz...dan gaat 3dmark vliegen....je cpu overklokken, dan zullen je scores nog hoger komen.Op dinsdag 26 maart 2002 23:06 schreef danplo het volgende:
[..]
ja je hebt de helft niet aan staan van je test.
maar hoe krijg jij het zo hoog joh
ik met mijn ti4600 komt in de eerste deel van je test niet echt aan zet....ja op 1 test ben ik net zo snel.
ja klopt dat is het enige wat ik nog moet doen.Op dinsdag 26 maart 2002 23:42 schreef NoStra het volgende:
[..]
Jij moet je cpu unlocken en een FSB draaien van minimaal 170Mhz...dan gaat 3dmark vliegen....je cpu overklokken, dan zullen je scores nog hoger komen.
maar dit doe ik niet zelf ...dit laat ik door een maat van me doen hij doet niks anders dan klote met computers en cpu's.
hopenlijk krijgt hij mijn amd 2000+ ook geunlockt.
maar toch bedankt voor je tip....
hopenlijk gaat dit einde deze week gebeuren.
dan ben ik erg benieuwd wat ik ga halen.
dan gaat het snel ik heb het ook besteld via rembours.Op dinsdag 26 maart 2002 23:35 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
mijn leadtek ti4400 is blijkbaar onderweg
dan is hij in de middag binnen denk ik.\
laten we het hopen.
scheeld je denk ik 3000 puntjesOp dinsdag 26 maart 2002 23:21 schreef Klubbheads het volgende:
Tering lekker kaartjezou het nog enig nut hebben in mijn systeem ??
ik heb nu 7100 3dmarks
bedankt voor je tipOp woensdag 27 maart 2002 01:08 schreef silentsnow het volgende:
Ik heb net een nieuwe Topic geopend speciaal voor de benchmarks voor ons tweakers. Dus als je benchmarks hebt van je GeForce 4 Ti, kan je ze in het [topic=451206/1/25] posten
Verwijderd
mmmAAArde Computers:
De Asus TI4400 zal hoogst waarschijnlijk eind deze week op voorraad komen. Wanneer de Leadtek TI4400 binnen komt is nog niet exact bekend
ik wil gewoon ff kwijlen
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
godsallermachtig wat is die kaart groot lomp en zwaar.
Het past echt allemaal net. Ik moest die witte pinnetjes voor het geheugen optillen omdat de kaart eronderdoor moest en die 2 elco's komen echt enorm dicht tegen elkaar aan
in totaal is de kaart maar 2,5 cm korter dan mijn epox 8kha+
ik ga ff installeren en dan zal ik ook ff benchen
over welke kaart gaat het en het is nu twee uur verder heb je al een score.????Op woensdag 27 maart 2002 17:55 schreef Juggernaut het volgende:
De mijne is binnen.
godsallermachtig wat is die kaart groot lomp en zwaar.
Het past echt allemaal net. Ik moest die witte pinnetjes voor het geheugen optillen omdat de kaart eronderdoor moest en die 2 elco's komen echt enorm dicht tegen elkaar aan
in totaal is de kaart maar 2,5 cm korter dan mijn epox 8kha+
ik ga ff installeren en dan zal ik ook ff benchen
Verwijderd
ik heb een leadtek A250 TDOp woensdag 27 maart 2002 21:42 schreef danplo het volgende:
[..]
over welke kaart gaat het en het is nu twee uur verder heb je al een score.????
de ti4400 dus.
ik haalde net iets minder dan 10000 3dmarks 2001SE met mijn xp1600+ op 1533 mhz. Kaart wel ietskes getweaked natuurlijk
heb er maar 1 woord voor: ROELEREND
de gf4 schopt zwaar kont
Turn it off and on again.
nee hoor helemaal niet.Op woensdag 27 maart 2002 23:39 schreef Juggernaut het volgende:
[afbeelding]
toch niet slecht voor een ti4400 dacht ik?
geef eens een url van je score dan kan ik het zelf even zien en vergelijken met de mijne.
ben erg benieuwd waar jij je score vandaan haal (welke test)
en er staat je xp processor op 1533 mhz zal wel 153 mhz zijn.
dit gaat bij mij ook gebeuren dan ga ik hem unlocken ben echt heel benieuwd wat dat gaat brengen...kan echt niet wachten.
Verwijderd
www.magicbytes.nl heeft dus de Asus kaarten, sla je slagBeste Hessel,
De Asus V8440 TI4400 eindelijk leverbaar voor een prijs van 406 euro.
Als u er nog interesse in heeft, hoeft u alleen maar dit mailtje te replyen en
uw bestelling wordt meteen verstuurd.
Met vriendelijke groeten,
Sales, Magic Bytes.
> WWW.MAGICBYTES.NL
Verwijderd
bij de mijne (Leadtek) zit dus geen dvi verloopstuk, ik moet nog kijken of er wel of niet 1 bij had moeten zittenOp vrijdag 29 maart 2002 08:49 schreef harjan het volgende:
Zit er nu een dvi-analoog verloopstukje bij of de Asus of de Leadtek Ti4400. En weet iemand een zaak in de buurt van Rotterdam die een van beide op voorraad heeft.
Informatique heeft de Leadtek op voorraad volgens hun siteOp vrijdag 29 maart 2002 08:49 schreef harjan het volgende:
Zit er nu een dvi-analoog verloopstukje bij of de Asus of de Leadtek Ti4400. En weet iemand een zaak in de buurt van Rotterdam die een van beide op voorraad heeft.
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Verwijderd
Ja, clanmember van me heeft um ook binnen gekregen vandaag. Terwijl er eergisteren pas besteld isOp vrijdag 29 maart 2002 10:57 schreef BabyBaba het volgende:
[..]
Informatique heeft de Leadtek op voorraad volgens hun site
Ik kan mijn systeem nou ook bestellen
Verwijderd
Ik vind die Leadtek eigenlijk wel lelijker, maar goed, me kast zit toch dicht
Ben je al flink aan het tweaken dan ??? Ze moeten de 150 toxh wel halen als doorlussing met de FSBOp vrijdag 29 maart 2002 17:15 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Is et iemand al opgevallen dat die Gf 4tjes niet zon hoge fsb trekken![]()
De meeste mensen deugen!
Zonder tweaks whatsoever (CPU default, GPU default, alles default) doet mijn nieuwe Leadtek Ti4400 9703 punten in 3DMark 2001SE.
Woei
Even een vergelijking, dit (4352) deed mijn oude GF2 GTS.
Athlon Xp 1700+ @ 1850 MhzOp vrijdag 29 maart 2002 17:16 schreef marzzman het volgende:
[..]
Ben je al flink aan het tweaken dan ??? Ze moeten de 150 toxh wel halen als doorlussing met de FSB
Abit KR7A-R w/Vmod+DDRmod
2x 256 Crucial pc 2100 @ 176 Fsb
Dat zie ik in je specs staan, das toch al een heel eind ?
(DAMN, jij bent wel de tweaker, je XP 1700+ op 1850. applaus ! )
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
geforce4 460mx uit komt
deze kaart heeft haast de zelfde snelheid als een geforce3 ti200
Het klote is dat de radeon 8500 die ik eerst had wel die fsb van 176 kon trekken en die GF 4 die ik heb nietOp vrijdag 29 maart 2002 17:19 schreef marzzman het volgende:
[..]
Athlon Xp 1700+ @ 1850 Mhz
Abit KR7A-R w/Vmod+DDRmod
2x 256 Crucial pc 2100 @ 176 Fsb
Dat zie ik in je specs staan, das toch al een heel eind ?
(DAMN, jij bent wel de tweaker, je XP 1700+ op 1850. applaus ! )
Door deze beperking moet ik de fsb naar beneden gooien om stabiel te draaien
Die is allang uit maar niet in NL en Uk te koop... waarom weet ik nietOp vrijdag 29 maart 2002 18:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik wil wel eens weten wanneer de
geforce4 460mx uit komt
deze kaart heeft haast de zelfde snelheid als een geforce3 ti200
Verwijderd
Weet iemand waar je zo'n verloopstukje vandaan kan halen?
Overigens scoor ik nu 8400 en ik had eerst met die Radeon 8500 7600. Hiervoor had ik het dus niet hoeven doen, maar 2d ben ik al een stuk blijer. Met de R8500, had ik veel last van ghosting. Overigens was ik een van de weinige die hier last van heeft.
Ik ga nu eens in games kijken, want daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om.
die is het merk ....GARNET SYSTEMS.
lijkt me een beetje namaak van leadtek zeg.
goedkoper kan het niet.
beetje nadenken kost een hoop tijd en geld geloof ik.
Verwijderd
gainward gf4 ti 4600 750 xp
athlon 1400@1533
abit kt7a-raid
512 corsair cas2
coreclock settings: 321
memory clock settings: 747
3DMark2001 SE score: 9469
ik had hoger gehoopt ... maar denk dat mijn processor en
geheugen de bottleneck zijn ...
had nog flinke problemen voor ik het draaiende had ...
uiteindelijk de agp op 2x gezet toen verdwenen de crashes...
maar ben wel ZEER tevreden met dit kaartje ...
ik kom van en quadro 2mxr kaart af met een score van ong 2600
dus nu vlieg ik als het ware .... LOL
all work and no play makes Jack a dull boy.
zeker jammer voor je systeem want anders moet je zeker nog eens 1500 puntjes hoger kunnen komen.Op vrijdag 29 maart 2002 23:47 schreef armor het volgende:
heb een nieuwe install gedaan en zie de score:
athlon 1400@1533
abit kt7a-raid
512 corsair cas2
maar goed wat je al zegt je bent al 4 keer zo snel geworden als je al was.
erg bizare grote sprong gewoon.
Kerel, ik wil niet lullig doen, maar ik haal al 9703 met mijn Ti4400. Dus jij moer er nog wel wat extra's uit kunnen trekken hoor. Mijn hele systeem is zo standaard als wat, niks getweaked... En zoveel verschillen onze specs nou ook weer niet.Op vrijdag 29 maart 2002 23:47 schreef armor het volgende:
heb een nieuwe install gedaan en zie de score:
athlon 1400@1533
abit kt7a-raid
512 corsair cas2
(specs en link naar 3dmark score in mijn sig)
ik denk dat het verschil tussen ons geheugen WEL veel uitmaakt ... ik heb namelijk SD ram en jij DDR ram...Op zaterdag 30 maart 2002 10:38 schreef obsidian het volgende:
[..]
Kerel, ik wil niet lullig doen, maar ik haal al 9703 met mijn Ti4400. Dus jij moer er nog wel wat extra's uit kunnen trekken hoor. Mijn hele systeem is zo standaard als wat, niks getweaked... En zoveel verschillen onze specs nou ook weer niet.
(specs en link naar 3dmark score in mijn sig)
iets anders kan ik me niet voorstellen.
Maar als je misschien wat tips hebt zijn die zeker welkom ..
of als je een keer niets te doen hebt mag je ook wel een
keer langs komen
all work and no play makes Jack a dull boy.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
sorry ik heb hem al.Op zaterdag 30 maart 2002 20:20 schreef ScaboO het volgende:
ik op mijn gainward ti4400
ik moest ook die geduld hebben 1,5 maanden lang.
Dit zijn nog eens leuke verassingen! Nou ben ik alleen benieuwd van welk merk deze kaart is. Heeft iemand al zo'n Dimension met een GF4 Ti 4600 ? En zoja, welk merk is het?
Ik krijg mijn Asus GF4 Ti4400 stabiel op 310/615. Met geheugen boven de 620 krijg ik artifacts te zien. Maar nu komt het vreemde: als ik reboot (gewoon een soft reboot dus) kan ik ineens verder overklokken. Het geheugen komt dan tot zeker 660 zonder artifacts! Ik weet nog steeds niet waar dat nu aan ligt. Misschien dat iemand anders een idee heeft?
Mijn hardware:
MSI K7T Turbo
TB1333@1434 (151x9.5)
512MB SDRAM
Win2k
Ik klok over met PowerStrip, heb AGP Sidebanding aan staan (maakt niks uit), Aperture op 128MB, Detonator 28.90, VIA 4.38, etc.
Ik haal trouwens een score van bijna 9100 punten in 3DMark2001 (op 310/660), niet slecht toch voor een SDRAM + TB systeem
Verwijderd
Ik kan mijn Leadtek GeForce4 Ti4400 tot zeker 660 OC-en, verder ben ik niet gegaan, ik wilde toch maar 650. De core draaid momenteel op 300 en die kon ik zeker tot 310Op zondag 28 april 2002 13:51 schreef VinnieM het volgende:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoever iedereen zijn GF4 Ti (4400 of 4600) overgeklokt krijgt.
Ik krijg mijn Asus GF4 Ti4400 stabiel op 310/615. Met geheugen boven de 620 krijg ik artifacts te zien. Maar nu komt het vreemde: als ik reboot (gewoon een soft reboot dus) kan ik ineens verder overklokken. Het geheugen komt dan tot zeker 660 zonder artifacts! Ik weet nog steeds niet waar dat nu aan ligt. Misschien dat iemand anders een idee heeft?
Mijn hardware:
MSI K7T Turbo
TB1333@1434 (151x9.5)
512MB SDRAM
Win2k
Ik klok over met PowerStrip, heb AGP Sidebanding aan staan (maakt niks uit), Aperture op 128MB, Detonator 28.90, VIA 4.38, etc.
Ik haal trouwens een score van bijna 9100 punten in 3DMark2001 (op 310/660), niet slecht toch voor een SDRAM + TB systeem
ik heb zelf een leadtek ti4600 kaart.Op zondag 28 april 2002 13:51 schreef VinnieM het volgende:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoever iedereen zijn GF4 Ti (4400 of 4600) overgeklokt krijgt.
Mijn hardware:
MSI K7T Turbo
TB1333@1434 (151x9.5)
512MB SDRAM
Win2k
en ik kan hem tweaken tot 325/740 mhz
en met deze setting heb ik nergens geen last van ...alles draait goed en beeld is gewoon zonder afwijking.
overal waar je maar kijk staat er niks geschreven over wat voor merk het is.Op zondag 28 april 2002 11:40 schreef MadMax het volgende:
Heb een DELL Dimension besteld. Had in eerste instatie een GF3 Ti 500 besteld. Krijg ik na een paar dagen de oderbevestiging die ik dat ze 'm geconfigureerd hebben met een 128MB NVIDIA GeForce4 Ti 4600 grafische kaart!!!! Voor dezelfde prijs!
Dit zijn nog eens leuke verassingen! Nou ben ik alleen benieuwd van welk merk deze kaart is. Heeft iemand al zo'n Dimension met een GF4 Ti 4600 ? En zoja, welk merk is het?
staat alleen dat het een nvidia ti4600 kaart is.....is het niet mogenlijk dat het dan gewoon een standaard nvidia kaartje is geleverd gelijk van de fabriek van nvidia???
anders moet je maar even afwachten nog.!!!
maar goed je zal het een hele goede kaart gaan vinden ...de ti4600 kaart rulezzz in de games
Verwijderd
ASUS V8460 Geforce 4 ultra deluxe
http://www.tweakers.net/pricewatch/26009
€549 is de goedkoopste
en
ASUS V8460 TI4600 128MB DDR DVI TV-OUT
http://www.tweakers.net/pricewatch/26181
€488 hier de goedkoopste
Maar weet iemand precies wat het verschil is, met name ook in performance/benchmarks
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:17
Allemaal wachters op geforce 4. Ik wacht op asus geforce 4 ti4400. Merk alleen wel dat hij toch minder presteerd dan 4600. Had wel veschil verwacht maar niet zo grootOp zaterdag 30 maart 2002 20:20 schreef ScaboO het volgende:
ik op mijn gainward ti4400
standaard wel ja maar ik zie ook wel een paar scores met die ti4400 kaartjes die dan flink getweakt zijn en die gaan dik over die ti4600 kaartjes heen.Op woensdag 01 mei 2002 10:09 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Allemaal wachters op geforce 4. Ik wacht op asus geforce 4 ti4400. Merk alleen wel dat hij toch minder presteerd dan 4600. Had wel veschil verwacht maar niet zo groot
maar goed dat kan je ook met die ti4600 kaartjes doen natuurlijk.
ik moet wel zeggen dat standaard wat je zegt veel uit maakt ja.
ik ben daarom ook erg blij met mijn ti4600 kaartje heerlijk spelen geen hapering meer en je kan alles aan zetten als optie's in games ...
goede kwaliteit als 2d en 3d vind ik.
maar de opvolger zal nog betere 2d hebben las ik.
maar goed ik ben een tevrede klant
Bevalt super...
Geen gezeur en alles draait.
En de 4400 kan idd scores van een ti4600 halen alleen ik klok mijn kaart nu niet over.
Als ik dat ga doen houdt een ti 4400 em nooit bij.
Ey, ik heb dezelfde kaart als jij!! Ik kan alleen in Winfox de temp van de kaart niet zienOp donderdag 02 mei 2002 01:51 schreef danplo het volgende:
[..]
standaard wel ja maar ik zie ook wel een paar scores met die ti4400 kaartjes die dan flink getweakt zijn en die gaan dik over die ti4600 kaartjes heen.
maar goed dat kan je ook met die ti4600 kaartjes doen natuurlijk.
ik moet wel zeggen dat standaard wat je zegt veel uit maakt ja.
ik ben daarom ook erg blij met mijn ti4600 kaartje heerlijk spelen geen hapering meer en je kan alles aan zetten als optie's in games ...
goede kwaliteit als 2d en 3d vind ik.
maar de opvolger zal nog betere 2d hebben las ik.
maar goed ik ben een tevrede klant
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
nee hardware monitor werkt niet op deze kaart .....de leadtek ti4600 kaart ondersteund het niet jammer genoeg.Op donderdag 02 mei 2002 01:58 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Ey, ik heb dezelfde kaart als jij!! Ik kan alleen in Winfox de temp van de kaart niet zienjij wel?
ik heb winfox er al weer afgegooit niet nodig dan vind ik.
en dat tweaken doe ik wel met een andere prog.
Ik gebruik gewoon NvMaxOp donderdag 02 mei 2002 02:01 schreef danplo het volgende:
[..]
nee hardware monitor werkt niet op deze kaart .....de leadtek ti4600 kaart ondersteund het niet jammer genoeg.
ik heb winfox er al weer afgegooit niet nodig dan vind ik.
en dat tweaken doe ik wel met een andere prog.
The trade of the tools
ja ik ook .....want die winfoz draaide ook niet echt helemaal lekker onder winxp prof.Op donderdag 02 mei 2002 02:01 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon NvMax
dus dan maar verwijderen.
en wat voor score haal jij ik met deze kaart wel getweakt ....10808
http://service.madonion.com/compare?2k1=3109618Op donderdag 02 mei 2002 02:04 schreef danplo het volgende:
[..]
ja ik ook .....want die winfoz draaide ook niet echt helemaal lekker onder winxp prof.
dus dan maar verwijderen.
en wat voor score haal jij ik met deze kaart wel getweakt ....10808
11265, das alleen de videokaart getweaked (310/720)
The trade of the tools
mooi score zeg ik tweak hem tot 325/740 mhz kan hij makkelijk hebben hoor ....cooling werkt perfect al heb ik wel een twee fannen extra in de computer voor betere lucht stroom...heb jammer genoeg geen goed moederbord om die amd 2000+ te tweaken ...ja kan wel op volt tweaken maar niet met unlocken erg jammer.Op donderdag 02 mei 2002 02:08 schreef silentsnow het volgende:
[..]
http://service.madonion.com/compare?2k1=3109618
11265, das alleen de videokaart getweaked (310/720)
maar goed ik ben tevree
Ik zit voornamelijk met hitteprobleem. Ik kan mijn FSB wel omhooggooien, maar de gaat maar tot 140MHz. (moet nog unlocken). En proc zit al tegen de 55gradenOp donderdag 02 mei 2002 02:12 schreef danplo het volgende:
[..]
mooi score zeg ik tweak hem tot 325/740 mhz kan hij makkelijk hebben hoor ....cooling werkt perfect al heb ik wel een twee fannen extra in de computer voor betere lucht stroom...heb jammer genoeg geen goed moederbord om die amd 2000+ te tweaken ...ja kan wel op volt tweaken maar niet met unlocken erg jammer.
maar goed ik ben tevree
Overigens, als ik de heatsink van de Leadtek voel, na een rondje 3dmark, is die erg heet! Bij jou ook?
The trade of the tools
ja ik haal ook zo de 140 mhz met de fsb maar goed haalt niet echt veel extra's uit met de score vind ik dus hij staat weer netjes op 133 mhz.Op donderdag 02 mei 2002 02:14 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Ik zit voornamelijk met hitteprobleem. Ik kan mijn FSB wel omhooggooien, maar de gaat maar tot 140MHz. (moet nog unlocken). En proc zit al tegen de 55graden
Overigens, als ik de heatsink van de Leadtek voel, na een rondje 3dmark, is die erg heet! Bij jou ook?
en ja hij wordt ook wel aardig heet met wel een bepaalde warmte dat je het wel gewoon normaal kan vast pakken ....misschien ook wel door die fannen in mijn computer hij blijft lekker op tempratuur....
Zullen we hier ff verdergaan: [topic=451206/4/25] ?Op donderdag 02 mei 2002 02:18 schreef danplo het volgende:
[..]
ja ik haal ook zo de 140 mhz met de fsb maar goed haalt niet echt veel extra's uit met de score vind ik dus hij staat weer netjes op 133 mhz.
en ja hij wordt ook wel aardig heet met wel een bepaalde warmte dat je het wel gewoon normaal kan vast pakken ....misschien ook wel door die fannen in mijn computer hij blijft lekker op tempratuur....
The trade of the tools
kijken wat dat voor mooi's bied met onze kaartjes....
zal wel wat gaan vreten hoor maar denk dat het wel lekker soepel gaat lopen.
heb wat foto's gezien om te smullen gewoon zo mooi.
Je kunt een 4400 tweaken tot de prestaties van een ongetweakte 4600. Maar ja, je kunt een 4600 natuurlijk ook weer gaan tweaken.Op vrijdag 03 mei 2002 10:55 schreef BlubberZwijn het volgende:
Is een Ti 4600 tov een 4400 het prijsverschil waard?
Als je kijkt naar procentuele verbetering t.o.v. de 4400 is dat natuurlijk vrij weinig, dus kun je je inderdaad af gaan vragen of je er wel een euro of 100 meer voor wil betalen.
ik heb me ook laten vertellen dat als je een beetje verstand van heb dat je die ti4400 kaartje kan omsolderen naar een ti4600.Op vrijdag 03 mei 2002 11:22 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Je kunt een 4400 tweaken tot de prestaties van een ongetweakte 4600. Maar ja, je kunt een 4600 natuurlijk ook weer gaan tweaken.
Als je kijkt naar procentuele verbetering t.o.v. de 4400 is dat natuurlijk vrij weinig, dus kun je je inderdaad af gaan vragen of je er wel een euro of 100 meer voor wil betalen.
zelfde als een geforce kaart naar een quatro solderen.
weet alleen niet hoe maar het moet kunnen.
misschien meer hierover later als ik erachter kom hoe?
misschien zorgen dat windows denkt dat je een ti4600 hebt
maar je zet er niet effe andere ram chippies op.
ik weet niet wat je zit te lullen maar de ti4400 en de ti4600 hebben allebij de zelfde 128 ddr geheugen erop zitten.Op vrijdag 03 mei 2002 15:26 schreef knights16 het volgende:
das onzin
misschien zorgen dat windows denkt dat je een ti4600 hebt
maar je zet er niet effe andere ram chippies op.
maar goed kan ik jou niet uit leggen.
Verwijderd
Hier een linkje voor Unreal performance test 2002.Op donderdag 02 mei 2002 02:22 schreef danplo het volgende:
ik zit ook met veel spanning te wachten op de unreal 2 en de unreal tournament 2002.
kijken wat dat voor mooi's bied met onze kaartjes....
zal wel wat gaan vreten hoor maar denk dat het wel lekker soepel gaat lopen.
heb wat foto's gezien om te smullen gewoon zo mooi.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1583&p=12
Deze werkt met de engine van Unreal 2 en UT 2002
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Nieuwe pc wordt over een maand besteld...
ff reageren op m'n eigen post:Op zondag 28 april 2002 11:40 schreef MadMax het volgende:
Het blijkt een VisionTek te zijn. Niet de snelste kaart maar toch een mooie
er komt er pas weer 1 in de maand augustus.Op vrijdag 03 mei 2002 21:22 schreef BlubberZwijn het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe uit?
Nieuwe pc wordt over een maand besteld...
wordt een kaart met de nieuwe nv30 chipset.
hier een klein stukje info.
reported of a new NVIDIA chip to be released in August codenamed "NV30" New architecture will be seen with this new chip:
The new chip will be manufactured on Taiwan Semiconductor Manufacturing Co.'s latest 0.13-micron manufacturing process, Huang said. Huang did not reveal the name or specific features of the chip, but did say it was a fundamentally new architecture from the GeForce 4 Titanium introduced earlier this year. "It is the most important contribution we've made to the graphics industry since the founding of this company," Huang said, speaking at the Merrill Lynch Hardware Heaven Technology Conference.
en deze zal dan ook de nieuwe directx 9.0 ondersteunen.
maar goed voor daar een spel voor is dan zijn we weer even verder.
ik heb zelf dus de leadtek ti4600 en is erg snel hoor maar volgens veel test is de gainward gewoon zo als vaak de snelste.Op vrijdag 03 mei 2002 21:31 schreef BlubberZwijn het volgende:
Welke kaart is wel het snelste? Leadtek oid?
is deze ook al ergens te downloaden dan?????Op vrijdag 03 mei 2002 18:34 schreef jww het volgende:
[..]
Hier een linkje voor Unreal performance test 2002.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1583&p=12
Deze werkt met de engine van Unreal 2 en UT 2002
ik zie hier wel te test van hun maar niet dat ik het ergens kan binnenhalen.
wil graag zien hoe die benchmark eruit ziet!!!!
niemand hier meer info over?Op zaterdag 04 mei 2002 11:41 schreef danplo het volgende:
[..]
is deze ook al ergens te downloaden dan?????
ik zie hier wel te test van hun maar niet dat ik het ergens kan binnenhalen.
wil graag zien hoe die benchmark eruit ziet!!!!
ja ik wist wel dat de games nog niet uit waren maar ik dacht we krijgen misschien wel eerst een benchmark ervan.
maar goed we wachten nog even af.