Toon posts:

[Flash] Maximale mb grootte van projector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een werkstuk, zoals sommigen al hebben gelezen in mijn vorige post, die ging daarover...
Nou ik wilde jullie vragen wat de maximale megabyte grootte mag zijn voor een projector (.exe)

Het is nu al 3,5 mb. Uiteraad, er zijn heel veel plaatjes. Heeft dit geen nare gevolgen als ik het straks op cdrom brand en het aan de leraar geeft?

En wat dacht je van iemand die een Pentium 166 heeft. Zal hij last hebben van dat de projector zo zwaar is?

Thanks for de tips! :)
Ik schat dat het rond de 5 mb wordt. :D
Er zijn een stuk of 150 plaatjes in dat hele presentatie. 8-) exclusief de design elementen.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:27

mulder

ik spuug op het trottoir

Ken Flash verder niet, maar ik had het toch sowieso in meerderen movies opgedeeld. Kan me voorstellen dat dit anders erg log word.

oogjes open, snaveltjes dicht

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Ik heb ooit voor school een presentatie gemaakt die iets meer dan 100mb was en die draaide toen nog op een pentium166....

Innovation beyond Imagination

Verwijderd

ik weet niet of je er nog veel bewegende grfx in gaat stoppen, maar zoals die eruit ziet zou het gaan probleem mogen geven.
ik heb laatst ook een projector van 5.7 Mb op een P I 100Mhz laten lopen zonder problemen.

Verwijderd

Plaatjes lijken mij geen probleem.
Eerder moeilijk wiskundige berekeningen die
veel processorkracht vergen.
Dus zolang je het bij een presentatie met
plaatjes houd zou het (wat mij betreft) niet
uit moeten maken.

p.s. Pas je wel op er past maar 650 MB op een
schijfje he ;)

Verwijderd

Topicstarter
Aha, gelukkig...

Nadeel dat het te veel mb's worden, dat het niet meer op het web kan.
Pagina: 1