Toon posts:

Gigabit Ethernet Netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik zit met een problemo, ik heb al een vraag over Gigabit Ethernet staan in NOS, maar ik heb nu wat meer informatie en ik denk dat dit een betere directory is.
Ik moet voor een bedrijf in Franrijk, waar ik stage loop, een Gigabit Netwerk creeren. Er moet in ieder geval gebruik gemaakt worden van een Netgear FS509t (1 Gigabitport) en ik moet twee Gigabit NIC's hebben met een RJ-45 connector. Dit netwerk moet of op Linux (kernel version 2.4.2)of een IBM AIX 4.3.3 geimplementeerd worden. Kan iemand mij informatie geven over 1 van deze punten. Wat betreft kaarten, configuratie of andere tips.

Greetings

Geen 3com NIC's!!!!! }:0

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kwil niet lullig doen, maar als je zoiets moet aanleggen dan hoor je dat toch te weten? :)

Het lijkt me trouwens verder niet anders dan een 100mbit netwerk...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens mij gaat het precies hetzelfde als een 100mbps-netwerk. De kaarten en de switch zoeken de snelheid automatisch uit...

Verwijderd

Cool, stage lopen in Frankrijk, lijkt me ook wel wat. Maarum, over je vragen, linux detecteerd die Gigabit kaartjes wel. Maar wat je verder wil :?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je mag gewoon in je oude topic verder gaan hoor, en als je vind dattie dan in NT hoort, kun je in [forum=26] een move aanvragen :)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.