Pics van mijn gemodde (voor overklokken gedaan) gf2 gts pro 32mb +tvout
Wat denken jullie ervan?? Goed gedaan of niet??
Wat denken jullie ervan?? Goed gedaan of niet??
jij zult hem vast en zeker hoger kunnen klokken als de mijne, aangezien je een gts PRO hebt en ik een gewone gts.Op donderdag 14 maart 2002 17:42 schreef OcNewB het volgende:
Ik heb standaard waarden van 200//365 mhz maar nu staat ie al een tijdje op 250//395 te draaien zonder probs. Ik ga zo weer ff verder kloten
daarom moet je er meer voltage doorheen jassen, dan worden die wel warm, maar als je ze dan nog steeds koel houd, dan kun je clockenOp donderdag 14 maart 2002 17:36 schreef OcNewB het volgende:
Ehm.... ik weet niet maar geheugen wordt nauwelijks warm, dus daar heb ik weinig aan d8 ik zo.. Moet ik volgens jou dus hs's op me rammetjes plakken...?
Hmmz ik heb dr zo me twijfels bij of dat echt nuttig is
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
nee maar elastiek droogt wel op en dan word het net een stuk ranzige spagehetti en knapt gewoon op den duur..Op donderdag 14 maart 2002 17:50 schreef OcNewB het volgende:
Ehm wel ff lezen; ik heb de hs met industriele secondenlijm in de hoeken vastgezet. Dat houd wel maar ik d8 ik bouw dr maar iets van een veiligheidje bij want je wete maar nooit. Elastiek smelt niet zo snel door trouwens ;-)
adhasive arctic silver will do the trickOp donderdag 14 maart 2002 18:07 schreef Dymlos het volgende:
[..]
nee maar elastiek droogt wel op en dan word het net een stuk ranzige spagehetti en knapt gewoon op den duur..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq