Voodoo 5 en XP, *welke* drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:25
Er zijn er zat, en ik heb er laatst ook al een topic over geopend, helaas zonder replies.

Maar met een Voodoo 5 5500 en Win XP (Prof), welke drivers zijn echt aan te raden voor goede performance bij de meeste games? Met mijn huidige, van Voodoofiles, doen sommige games het niet zo geweldig, ook UT niet, terwijl die juist met een V5 heerlijk zou moeten lopen dacht ik zo...

Dus, wie heeft aanraders?

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

de standaard, laatste officiele drivers van 3dfx voor windows 2000 werken super :7

de x3dfx drivers zijn ook goed alleen zijn alle (extra) opties niet werkend...

edit:
ik zie dat je v5 niet goed in UT draait? wat is dat nou weer voor kreet? misschien toch een serieus driver probleem....

oja tip: zet in je bios AGP APERTURE SIZE op 128 als je dat nog niet had. Als ik hem hier lager heb = :r, hoger hetzelfde.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Amigamerlin 1.2 drivers zijn de beste :)

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 19:08 schreef rb338 het volgende:
Amigamerlin 1.2 drivers zijn de beste :)
Idd, den dan ff dat wickedgl filetjes in de MOHAA dir, en dan zijn de graphics ook niet meer vernagelt. Ik zit alleen nog ff te kijken welke direct3d driver het beste is, kep net de nieuwste van m$ gedownload, maar die zuigt zwaar, 3dmark2001 score van 800 :( , Dus ik denk dat die er maar eens snel ga uit kegelen. Het is eigelijk simpel zat:

-neem een leuk inf filetje naar keuze, ene die zorgt voor veel opties in 3dfxtools (3dfxvs.inf dus)
-neem de laatste versie van glidexp project (glide2x.ddl, glide3x.dll
-neem een goed werkende vga minidriver/direct3d driver (3dfxvs.dll, 3dfxvs.sys)
-evt andere meut, splash screen enzo (3dfxspl.dll)
-3dfxtools, maakt meestal niet zoveel uit (bij die van x3dfx hebbe ze er allerlei plaatjes in gekwakt)
klaar.

Nou is het nog de vraag, welke zijn de beste direct3d/vga, in iig niet die van m$, maar welke dan? 1.04.01 2k? 1.04.00 2k, 1.03.00 2k (schijnen goed te zijn) en al die talloze getweakte ervan (omega, xpentor enz)

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:25
Voodoo_man, ik ga nu die drivers zoeken. De laatste dus, op voodoofiles.com neem ik aan?

rb338, ik draai juist al die Amigamerlin, en die doen het redelijk maar niet super bij bepaalde games helaaas.

De AGP Aperture Size ga ik zometeen even checken, thanks ook.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
ik draai drivers van Mwarhead voor m'n Voodoo5 op win2k, en die draaien tot nu toe perfect.....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.