P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200
wat voor merk printer server?>
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
als het een jetdirect is is het niet zo moeilijk, ip adres toewijzen, cd rom installeren, om de jetdirect in te stellen, en printen maar
ik denk niet dat het een jetdirect is.
* Duinkonijn is groot verbruiker van jetdirectjes
* Duinkonijn is groot verbruiker van jetdirectjes
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Als je meer details verteld kan er wat beter naar gekeken worden denk ik zow.
Sluit het kastje anders aan op een NT bak en installeer daar het ding op?!?
Sluit het kastje anders aan op een NT bak en installeer daar het ding op?!?
Telnet eens naar het default IP adres van dat ding 
Wat meer info zou ook welhandig zijn ja
Wat meer info zou ook welhandig zijn ja
Meer info.....Merk weet ik ff niet uit m'n hoofd. Is de 2e al die op exact dezelfde manier werkt.
NT gaat niet want dat OS staat niet geinstalleerd op die pc. Alsnog NT instaleren is gezien de omstandigheden GEEN optie helaas.
't Is ook geen Jetdirect, die dingen werken prima. Volgens mij werken al die printservertje (mits het geen jetdirect is) op dezelfde manier.
Telnetten ga ik dan maar ff proberen....
NT gaat niet want dat OS staat niet geinstalleerd op die pc. Alsnog NT instaleren is gezien de omstandigheden GEEN optie helaas.
't Is ook geen Jetdirect, die dingen werken prima. Volgens mij werken al die printservertje (mits het geen jetdirect is) op dezelfde manier.
Telnetten ga ik dan maar ff proberen....
P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200
Pagina: 1