Wat zijn volgens jou de beste RPG's? Ik ben sinds kort een grote RPG-fan (er moet wel een beetje hack&slash van me inzitten) en wil zo veel mogelijk RPG's spelen. Geef hier de titels van de RPG's die jij het beste vind.
IceWind Dale is de beste Hack & Slash RPG
Diablo 2 is ook goed, maar dat is amper een RPG te noemen, dat is eigenlijk alleen Hack & Slash
Diablo 2 is ook goed, maar dat is amper een RPG te noemen, dat is eigenlijk alleen Hack & Slash
There is no magic.
Verwijderd
IceWind Dale 1 met addons Heart of Winter en het gratis LureMaster. IWD2 komt in Mei 
Overigens is dit spel een beetje ondergewaardeerd omdat het in dezelfde week als Diablo uitkwam en net na Baldur's Gate 2
Maar zeker een volwaardig Hack & Slash RPG.
Overigens is dit spel een beetje ondergewaardeerd omdat het in dezelfde week als Diablo uitkwam en net na Baldur's Gate 2
ik vind Silver wel een goeie hack and slash, is best wel leuk or
Ik vond Diablo 1 en 2 wel goed .. (weinig RPG idd)
Old school gamer met een lag en een traan.
Diablo II Voor het echte Hack&Slash + itemfind werk
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Zoals al eerder is gezecht Icewind Dale
en als je dan wat verder bent, ga dan PlaneScape: Torment proberen... 
/edit/
en [topic=378582/1/25] staan ook nog een paar ideën
/edit/
en [topic=378582/1/25] staan ook nog een paar ideën
Dan kan hij het beter anders doen: Eerst IceWind Dale, dan Baldur's Gate, en als hij dat teveel gepraat vind moet hij vooral Planescape: Torment _niet_ proberen. Als hij BG wel leuk vind, kan hij Torment nog proberen, en dan hebben we weer een aanhanger van het RPG geloof
There is no magic.
Goed, idd, eerst Icewind Dale proberen (voornamelijk Hack&Slash) daarna BG en BG2 (50/50 H&S en RPG) daar PlaneScape: Torment (voornamelijk RPG, dialogen enz.) mischien nog een ander H&S RPG achtig spel: DarkStone, ook veel Hach en Slash werk, lijkt wel wat op Diablo.Op donderdag 14 maart 2002 18:14 schreef The Will het volgende:
Dan kan hij het beter anders doen: Eerst IceWind Dale, dan Baldur's Gate, en als hij dat teveel gepraat vind moet hij vooral Planescape: Torment _niet_ proberen. Als hij BG wel leuk vind, kan hij Torment nog proberen, en dan hebben we weer een aanhanger van het RPG geloof
Goh, mischien moet ik bij me sig zetten dat de true believers hem over moeten nemen
Pff dan wordt me sig veel te vol
En van DarkStone heb ik nog nooit gehoord, heb je daar een linkje van?
edit:
Zo goed?
Zo goed?
There is no magic.
http://www.delphinesoft.com/darkstone alstuOp donderdag 14 maart 2002 18:27 schreef The Will het volgende:
Pff dan wordt me sig veel te vol
edit:
Zo goed?
Verwijderd
Baldur's gateII: Shadows of Amn vindt ik goed. begin is wazig en zuigt als je de voorgaande delen niet kent, maar het is een vet uitgebreide game met veel mogelijkheden. Diablo 2 is dope, maar zogoed als alleen hack&slash. Silver is ook gaaf, maar weer een old school rpg, van de snes. Planescape Tornment is ook supergaaf... Verder is de DragonBallZ RPG game wel leuk (om te beginnen) en verder heb je natuurlijk nog onbekende amerikaanse rpg games van het net. Kun je niet in de winkel kopen, maar er zitten toch echt wel gaafe games bij. Silver is ook leuk, maar als je dan Technomage krijgt... nope, dat is echt niks. Graphics zuigen en gameplay ook. Zwak verhaal, en de missions zijn ook kort, en minder leuk dan bij Diablo e.d
Verder heb je natuurlijk nog emulators. Secret of mana, Illusion of time... dat zijn pas RPG'tjes. Super strak verhaal, oude graphics, maar super vette gameplay.
Verder heb je natuurlijk nog emulators. Secret of mana, Illusion of time... dat zijn pas RPG'tjes. Super strak verhaal, oude graphics, maar super vette gameplay.
Verwijderd
Dat er niemand meer reageert... wie weer trouwens waar je movies van rpg's kunt downloaden?
Hallo er mag toch best eens een kwartiertje niemand reageren 
En bedoel je de in-game movies? Die zijn namelijk meestal niet "los" verkrijgbaar.
En bedoel je de in-game movies? Die zijn namelijk meestal niet "los" verkrijgbaar.
There is no magic.
Verwijderd
tuurlijk... ik bedoel ingame ja. bij oa westwood kun je ingame movies downloaden van Renegade en Tiberian Sun, maar ik zoek eigenlijk andere games, zoals Diablo II en dergelijke.
Filmpjes van Diablo zijn voor zover ik weet niet verkrijgbaar. Misschien zou je dat even in het Grote D2 topic kunnen vragen, daar zitten de echte verslaafden, dus als ze te krijgen zijn, maak je daar het meeste kans.
Die filmpjes van D2 zijn trouwens wel errug gaaf, vooral die van het begin van Act 5
Die filmpjes van D2 zijn trouwens wel errug gaaf, vooral die van het begin van Act 5
There is no magic.
Verwijderd
In navolging van mijn vorige post. Ik bedoelde Dungeon Siege: release april 2002 
Link: http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/
Van de makers van Total Annihilation
Link: http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/
Van de makers van Total Annihilation
Pagina: 1