Toon posts:

Onvoldoende ruimte op CD volgens HP CD-RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn CD-RW,
Bij elke poging om een cd te branden meld ie dat er een cd geplaatst moet worden met voldoende ruimte, echter dit zegt ie continue zelfs als ik er een mp3 op wil zetten|:(! Ik heb ook al verschillende soorten cd's geprobeerd, maar telkens dezelfde melding overigens ook bij de verschillende programma's! Weet iemand misschien een oplossing, of kan ik hem weggooien?!?! :'(

Bedankt

Verwijderd

wat te denken van drivers of evt. spec software voor dat kreng! wat zegt HP er zelf van?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is het niet gewoon een volle rw :D?

• degoeroe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10-2019

degoeroe

Wat hep de goeroe nau gesegt !

Hoe groot is je te branden bestand, en hoeveel ruimte heeft je cd-rom. Oudere cd-branders kunnen bijvoorbeeld 90 min. cd's niet aan....

Ook kun je proberen in de preferences van bijvoorbeeld Nero, om de overburn optie aan te vinken en kijken of het dan wel werkt.

P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 17:13 schreef KaAzKoP het volgende:
is het niet gewoon een volle rw :D?
als ie verschillende merken geprobeerd heeft waarschijnlijk niet |:(

moest je ze niet formatteren? welke soft? probeer eens met nero meebie...

Verwijderd

Instellen (bij Nero of ander proggie) dat hij de cd moet Finishen, (zodat je geen andere sessies meer kan schrijven) scheelt ook nog al wat ruimte op de CD.

Misschien is dat het? 8-)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:25

Jag

Move HA -> OM
Pagina: 1