Toon posts:

Wanneer worden de CRT monitoren goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer worden de CRT monitoren goedkoper en waarom blijven de prijzen zo stabiel? B-)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omdat de levensduur van een monitor zoveel langer is dan bv van een videokaart (bv de VMP 450 van IIyama is toch al paar jaar oud, maar nog steeds zeer goede monitor, terwijl de Geforce1 toch echt al achterhaald is) zakken de prijzen bijna niet/heel langzaam :)

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Ik denk eigenlijk nooit, en dat de marges nu al erg klein zijn. Productie kosten zijn waarschijnlijk gewoon erg hoog.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Anders dan bij bijvoorbeeld processors is de technologie van CRT's al grotendeels uitontwikkeld zodat ze niet echt hard meer in prijs dalen.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

De afgelopen drie jaar is er sprake geweest van een flinke prijsdaling, die zal weliswaar heel langzaam nog wel doorgaan.

Ik betaalde voor mijn Iiyama 17 inch in 1997 nog
fl. 1660,00. Nu koop je een vergelijkbare monitor voor zo'n fl. 800,00.

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 19:02 schreef MegaJurk het volgende:
De afgelopen drie jaar is er sprake geweest van een flinke prijsdaling, die zal weliswaar heel langzaam nog wel doorgaan.

Ik betaalde voor mijn Iiyama 17 inch in 1997 nog
fl. 1660,00. Nu koop je een vergelijkbare monitor voor zo'n fl. 800,00.
ja ok omdat iedereen toen nog met 15" zat maar de prijzen van een 17 inch gaan niet omlaag omdat die nog steeds veel verkocht worden omdat ze niet te groot zijn en handig om mee te nemen ten opzichte van een 22" dus ik denk dat de 17" de komende tijd nog wel niet goedkoper word
Pagina: 1